In Bedburg-Hau zit bij het station (tegenover de kliniek/inrichting) nog een bedrijf. Ze heten volgens mij iets van Fenstherm, maar ik kan er op internet niets over vinden. Ik ben in elk geval van plan daar zaterdag nog even naartoe te gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:54 schreef Anne het volgende:
Ow.
Wij vonden zijn prijs net iets te hoog, maar we hebben nog geen andere offertes (andere mensen zeggen dat het iets goedkoper kan).
Niet helemaal waar volgens mij? Je hebt dat Hagebau en dat andere. Bij dat andere komen ze het denk ik wel plaatsen? Tim?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:18 schreef z80 het volgende:
ik wacht even op info over welk bedrijf je vader het heeft.
en in Bedburg-Hau ben ik nog niet geweest.
laat even weten hoe deze zaak is en waar deze precies zit.
ik ben er wel al achter dat er een heleboel verschil zit in kwaliteit.
en dat er aan een degelijke constructie ook een degelijke prijs zit.
en Swertz is een bouw markt.
het is de bedoeling dat het bedrijf dat de deur levert deze ook plaatst en de oude afvoer.
Je hebt inderdaad Swertz en Hagebau. Bij Hagebau zou ik inderdaad ook geen deur gaan kopen aangezien dat een soort van duitse Gamma is. Swertz is wel van dezelfde eigenaar/groep, maar dat is meer voor bouwbedrijven. Ze hebben daar niet alleen deuren en ramen, maar ook stenen, dakpannen, tegels, professioneel gereedschap, etc..quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:18 schreef z80 het volgende:
het is de bedoeling dat het bedrijf dat de deur levert deze ook plaatst en de oude afvoer.
Klopt. Elke Duitse aanhanger heeft een eigen kenteken. Hij moet overigens ook gekeurd worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:40 schreef phluphy het volgende:
We kunnen aan aanhangertje krijgen. Altijd handig.
Maar hoe zit dit met een kenteken ervoor? Moet een aanhanger een eigen kenteken krijgen i.v.m. een aparte verzekering?
Geen idee. Ik ben er eigenlijk vanit gegaan dat wat er op mijn rijbewijs staat ook de regels zijn..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:36 schreef phluphy het volgende:
Ah, dus dat klopt inderdaad. En zijn de regels wat betreft gewicht en wel/geen rijbewijs hetzelfde als in Nederland?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:41 schreef z80 het volgende:
en de volgende offerte binnen.
deze is ongeveer 200 Euro goedkoper,
en levert een aluminium deur met hout print.
http://www.hewe.de/quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:18 schreef z80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |