quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:05 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Serieus? Dat wist ik niet. Dus je hoeft het geld niet op je paypal te hebben, je kan het gelijk bestellen en dan wordt het van je gekoppelde rekening gehaald? Wtf, dat zou niet goed zijn voor m'n financiėle situatie
quote:Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.
Ik weet niet of ik dit wilde weten haha. Nu had ik nog een beetje een stok achter de deurquote:
Wtf, 1000quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:11 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit wilde weten haha. Nu had ik nog een beetje een stok achter de deur
Denk dat ik maar even 1000 van die sigaretvormige aanstekers ga bestellen. Die kosten geen reet bij DX
Kan je beter bij die andere site van DX doen danquote:
Ik heb ze inmiddels goedkoper gevonden, even zoeken loont dus tochquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:11 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Denk dat ik maar even 1000 van die sigaretvormige aanstekers ga bestellen. Die kosten geen reet bij DX
Waar?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:11 schreef mvc het volgende:
[..]
Ik heb ze inmiddels goedkoper gevonden, even zoeken loont dus tochik wil er namelijk 500 afnemen
Ik maar de helft ben je zo kwijt hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:13 schreef Wunny het volgende:
Je meent toch niet serieus dat je 1000 van die dingen wilt kopen?
hierquote:
Ik had helemaal geen interesse in die dingen, ze zijn uberlelijk en echt zo 1990quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef mvc het volgende:
[..]
hier
Overigens, welke van de R4 kaartjes voor de DS die op DX worden aangeboden kan ik het best aanschaffen ?
Kwaliteit, techniek: EGDEquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef mvc het volgende:
[..]
Overigens, welke van de flashkaartjes voor de DS die op DX worden aangeboden kan ik het best aanschaffen ?
Ja die nieuwe zag ik ook! Wel duurquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:25 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik te snel geweest met aanstekers bestellen, ze hebben weer nieuwe in een mooi doosje. En nog meer autosleutels, waar dat nou op slaat?
Denk niet dat je het plasticje kan vervangen, maar wie weet. Na mijn weten is het geperst en niet een los stuk plastic.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
Die autosleutels zijn lege sleutels, dus voor het kopieren van je eigen sleutel of als alleen het plasticje aan de bovenkant van je eigen sleutel stuk is kan je dat vervangen.
Goh duur he, 10 euroquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
Ja die nieuwe zag ik ook! Wel duur10 euro per aansteker, maar wel helemaal design en shit. Bestel ik later nog wel een keer
Die autosleutels zijn lege sleutels, dus voor het kopieren van je eigen sleutel of als alleen het plasticje aan de bovenkant van je eigen sleutel stuk is kan je dat vervangen.
Ik vergelijking met de andere danquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Goh duur he, 10 euroDie sleutels blijf ik toch vaag vinden, net alsof het bedoeld is om een auto te jatten of zo
Zegt mij eigenlijk niet zo heel veel wat je allemaal zegt.. Je gaan 'm onder je vensterbank hangen.. En dan..? Hebbie licht onder je vensterbank vandaan, of kan je met de controller nog allemaal effectjes (knipperen/faden/kleurveranderen etc) instellen..? Of is het gewoon aan of uit?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:46 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Verlichting voor onder mijn vensterbank waarschijnlijk.
Kwaliteit zal niet veel zijn. Zeker de controller ziet er een beetje goedkoop uit. Simpele 3kanaals PWM-sturing.
Ik zie het wel.
Die vlam is wel vaag ja, het lijkt meer een klein lampje dan een vlam. En die aansteker zet ik ook maar op mijn wishlishtquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vergelijking met de andere dan
Toch wel gauw 2 keer zo duur
Ik ga voor deze, alleen die vlam, wat is dat voor vaags? Is het wel een vlam?
Dat valt nog vies tegen. Bij Volumerate betaal je direct 60 dollar verzendkostenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:40 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kan je beter bij die andere site van DX doen dan
Je hebt dan hetzelfde effect als die lamp van philips.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zegt mij eigenlijk niet zo heel veel wat je allemaal zegt.. Je gaan 'm onder je vensterbank hangen.. En dan..? Hebbie licht onder je vensterbank vandaan, of kan je met de controller nog allemaal effectjes (knipperen/faden/kleurveranderen etc) instellen..? Of is het gewoon aan of uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |