Iemand een idee waarom de AEX harder gaat dan de rest van Europa?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:34 schreef ItaloDancer het volgende:
AEX gaat wel het hardst omlaag van allemaal
idd een paar topics zelfs gemist zo saaiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:45 schreef digitaLL het volgende:
Ah, weer een dag als vanouds.
Begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen
Nederlanders zijn grotere pessimisten?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:44 schreef FlatEric het volgende:
[..]
Iemand een idee waarom de AEX harder gaat dan de rest van Europa?
Nou we hebben drie fondsen die heel zwaar wegen, namelijk Arcelor Mittal, ING en Royal Dutch Shell.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:44 schreef FlatEric het volgende:
[..]
Iemand een idee waarom de AEX harder gaat dan de rest van Europa?
Wat ik van CNBC begrijp start men behoorlijk lagerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:50 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat NYC zo gaat doen....
Mocht amerika dramatisch openen, ga ik wel turbo shorts op de aex inkopen 10 minuten voor handelstijdquote:
Betalenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:38 schreef Public_NME het volgende:
Weet iemand hoe ik een livestream kan krijgen van CNBC of Bloomberg o.i.d.? Beetje zitten googlen maar levert niet echt veel werkende dingen op...
Ik heb het over tv, niet de realtime koersen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Betalen, die streams zijn stervensduur heb ik zo'n vermoeden
.
of studeren op een universiteit waar ze die dingen aanbiedenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Betalen, die streams zijn stervensduur heb ik zo'n vermoeden
.
Ik kom op de Uni. niet verder dan Thomson Onebanker (goed programma though)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
of studeren op een universiteit waar ze die dingen aanbieden
of je kunt het hier proberen -> http://www.myp2p.eu/channel.php
K moest lachenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:45 schreef digitaLL het volgende:
Ah, weer een dag als vanouds.
Begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen
Die link die ik je gaf, geeft toch een realtime bloomberg tv stream aan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:01 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik kom op de Uni. niet verder dan Thomson Onebanker (goed programma though)
Bloomberg live streamquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:38 schreef Public_NME het volgende:
Weet iemand hoe ik een livestream kan krijgen van CNBC of Bloomberg o.i.d.? Beetje zitten googlen maar levert niet echt veel werkende dingen op...
Inderdaad jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef Liewec het volgende:
Wel grappig, de meeste europese beurzen zitten rond de 5-6% verlies. Een maand terug zou iedereen moord en brand hebben geschreeuwd, nu is het meer van 'valt nog mee'.
Alles wentquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Het topic in januari toen we op één dag 6% verloren ging echt ontzettend hard. (dat was #1 van dit topic)
Nu is het van: ohhh z'n gangetje
bron: http://money.cnn.com/2008(...)stversion=2008101313quote:Retail sales suffered their biggest drop in three years last month, as American households reined in spending amid a tough job market, the financial crisis and falling home values.
The Commerce Department reported Wednesday that retail sales fell 1.2% in September, nearly double the 0.7% drop expected by economists.
A steep 3.8% decline in auto purchases help depress the overall sales for the month.
Niet voor iedereenquote:
Ja klopt, alleen de kwaliteit was dramatisch... (heel wazig) CNBC deed het niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Die link die ik je gaf, geeft toch een realtime bloomberg tv stream aan?
General Electric?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:59 schreef nibbieworld het volgende:
Weet iemand hoe het nu gaat met het bedrijf GE? Thanks.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:55 schreef solidslayer het volgende:
http://finance.google.com(...)ead/4d6596bc7fa815c2
-5% op dit momentquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:59 schreef nibbieworld het volgende:
Weet iemand hoe het nu gaat met het bedrijf GE? Thanks.
Dat vraag ik me af; NYC doet het niet bijster goed...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:02 schreef Liewec het volgende:
[..]
De beurzen zullen het laatste halfuur ook allemaal ombuigen naar boven.
* Roel_Jewel pakt de popcorn weer es erbijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:04 schreef ItaloDancer het volgende:
-7,5% AEX
-4% Dow
We're back in business
Yep, Dank u.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
General Electric?
http://finance.google.com/finance?q=NYSE:GE
We kunnen er nog voor zorgen dat de hele top 10 uit oktober 2008-dagen bestaatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:11 schreef digitaLL het volgende:
We gaan weer voor een plaatstje in de top 10 van donkerste (rode) dagen
De richting is wel duidelijk..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |