Toch niet toevallig Ziggo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Die heeft geen internet sinds hij verhuisd is... Hij had het al niet totdat hij zou verhuizen, maar daaarna is het misgegaan met aansluiten...
Nee, en laat 't hem maar niet horenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Toch niet toevallig Ziggo?
Niet dat ik het daar heb.
Ok, da's lullig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Die heeft geen internet sinds hij verhuisd is... Hij had het al niet totdat hij zou verhuizen, maar daaarna is het misgegaan met aansluiten...
uit mijn hoofd zonder exel en met mobiel ham ham heid 1:36.303 mclaren ham raik mas kov alo ham mas raik alo heid kub piq coul vet web ham bmw toyotaquote:
niet slecht dus :-)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
mist alleen nog Glock tussen Kub en Piq
Even puzzelen, maar thnxquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
uit mijn hoofd zonder exel en met mobiel ham ham heid 1:36.303 mclaren ham raik mas kov alo ham mas raik alo heid kub piq coul vet web ham bmw toyota
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |