Eindelijk heb je het door! Topics in ONZ hebben ook geen zin, dat is ONZ, als je het nou ergens anders had gedaan, had je misschien nog serieuze reacties kunnen verwachten, maar als je dit topic hier post, vraag je er gewoon omquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:39 schreef Sanne19 het volgende:
Eigenlijk heeft dit topic geen zin meer toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Jezus....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:41 schreef Sanne19 het volgende:
Moet ik dan een nieuw topic openen of kan iemand hem verplaatsen waar ze me wel kunen helpen?
waaraan wil je geholpen worden, aan de andere kant, je zou ons ( mannen dan ) kunnen helpenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:41 schreef Sanne19 het volgende:
Moet ik dan een nieuw topic openen of kan iemand hem verplaatsen waar ze me wel kunen helpen?
'geen zin' = 'onzin'= ONZ oftewel dit topic. Verder blijft het FOK dus moet je ook geen serieuze antwoorden verwachtenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:39 schreef Sanne19 het volgende:
Eigenlijk heeft dit topic geen zin meer toch? Want adviesen waar ik wat aan hebt geven jullie niet.
Bedankt voor de reacties
Incubatietijd bij HIV, is dat niet iets van een half jaar?quote:En voor die ene die vroeg of ik HIF heb, nee heb ik niet, voel me nog steeds onwijs gezond
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:00 schreef SuperAttie het volgende:
[ afbeelding ]
En nu mijn vriend doen!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:15 schreef Sanne19 het volgende:
serieues -me msn -hij hadt- praaten zij hij)
Ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:01 schreef timmmmm het volgende:
Dit is denk ik niet geheel en al de bedoeling, superattie
This GIF is made of epic win.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:00 schreef SuperAttie het volgende:
[ afbeelding ]
En nu mijn vriend doen!
Epic win!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:00 schreef SuperAttie het volgende:
[ afbeelding ]
En nu mijn vriend doen!
Leer Nederlands typen, domme slet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:27 schreef Sanne19 het volgende:
Wat is TS?
En waarom die scheltwoorden?
Je doet me denken aan viswijfje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:27 schreef Sanne19 het volgende:
Wat is TS?
En waarom die scheltwoorden?
Er was eens een vrouwtje uit Epe...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Die serieuze reacties ook erop.
gepepen.
Fout.quote:
Je moeder!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Fout.
1leer de; v(m) 1 lering, les 2 het leerling-zijn: ergens in de ~ zijn om een vak te leren 3 aantal regels die een afgesloten geheel vormen; stelsel
2leer de; v(m) leren ladder
nou niet doen alsof je dat erg vindquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:04 schreef Gold_Leader het volgende:
mag een combi van beide ook?
je lult als een ouwehoer en pijpt als een slet.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:59 schreef Bad_eendje het volgende:
Neem dan in elk geval de goede gegevens over
http://www.girlscene.nl/community/profiel?uid=118977
http://fotoboek.fok.nl/Sanne19
ik raad je stevig aan om eens kontneuken te proberen, stinkgleuf!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:51 schreef Sanne19 het volgende:
Kunnen jullie ook serieus advies of raad geven?
@Harakuja, aan je plaatje te zien ben je zelf een slet, net als je zusje die weer zanger is
Je doet je usernaam wel eer aan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:07 schreef Silver92 het volgende:
Gaste, wat meen je wat die jongens onder mekaar hebben gelachen gek whahahahaha. als ik zon wijf had en ze wou met mn maaten naaien ohh dat is toch het toppunt van vriendschap, je vriendin laten neuken door je vrienden hwhahahaha ooh mijn spelling is naar de kut oh heb in tijden niet meer zo gelachen.
HIFquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:39 schreef Sanne19 het volgende:
Eigenlijk heeft dit topic geen zin meer toch? Want adviesen waar ik wat aan hebt geven jullie niet.
Bedankt voor de reacties
En voor die ene die vroeg of ik HIF heb, nee heb ik niet, voel me nog steeds onwijs gezond
Ahum, mag ik geen lol meer hebbenquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:15 schreef Sanne19 het volgende:
Nou jammer zeg dat jullie niet serieues kunnen reageren, weet niemand dan raad? En iemand uit me msn zei dat ik ook een hoer was want hij hadt iets op fok gelezen over mij. Dus iemand heeft mij herkent maar ik herken hem niet. Hij wilde vanavond wel komen uitleggen wat hij bedoelt (gewoon praaten zij hij)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Software is like sex. It's better when it's free.
maakt niet uit zolang het verhaal (en de rest) maar vermakelijk isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:00 schreef JOPPI3 het volgende:
Bij het lezen van de topictitel en de topicstarter dacht ik JA, daarna ook!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:15 schreef mike_hunt het volgende:
famfareband.
Ik denk zoiets:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:43 schreef Silver_Shark het volgende:
pics or didnt happend.
Als hij dat doet, is hij geen arts meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:08 schreef Sanne19 het volgende:
Kom op, reageer alsjeblieft serieus, ik heb het er al moeilijk genoeg mee.
Ik heb trouwens wel alles met condoom gedaan want wil nog niet zwanger raken maar moet ik nu ook een SOA test doen? want eigenlijk wil ik daat niet want mijn huisarts is mijn buurman en ben bang dat hij het tegen mijn ouders zegt.
Wie kan mij helpen want ook school is niet meer leuk zo, dagt na de grote vakantie houd iedereen op, maar ze denken alleen maar dat ik met nog meer mensen msn en afspreek wat niet zo is. Alleen mijn vriendinnen zeggen dat ze me gelofen
Zelfs de lokale dorpsidioot weet nu dat je een fakerd bent. Met die spelfouten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:15 schreef Sanne19 het volgende:
Nou jammer zeg dat jullie niet serieues kunnen reageren, weet niemand dan raad? En iemand uit me msn zei dat ik ook een hoer was want hij hadt iets op fok gelezen over mij. Dus iemand heeft mij herkent maar ik herken hem niet. Hij wilde vanavond wel komen uitleggen wat hij bedoelt (gewoon praaten zij hij)
fatsoendelijk is toch voor homo'squote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:10 schreef DvB het volgende:
voeg me anders maar toe aan msn als je fatsoendelijk erover wil praten.. dat kan op fok toch niet.
Goed bezig man, ze pijpt je binnen de kortste keren!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:10 schreef DvB het volgende:
voeg me anders maar toe aan msn als je fatsoendelijk erover wil praten.. dat kan op fok toch niet.
Dat zal vast en zeker de bedoeling van hem zijn, de slet wat ie isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:46 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Goed bezig man, ze pijpt je binnen de kortste keren!
quote:
| 1 |
Srsly..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:51 schreef Sanne19 het volgende:
Kunnen jullie ook serieus advies of raad geven?
@Harakuja, aan je plaatje te zien ben je zelf een slet, net als je zusje die weer zanger is
OMG mens je zit op FOK! en je verwacht sereneus antwoord?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:08 schreef Sanne19 het volgende:
Kom op, reageer alsjeblieft serieus, ik heb het er al moeilijk genoeg mee.
Ik heb trouwens wel alles met condoom gedaan want wil nog niet zwanger raken maar moet ik nu ook een SOA test doen? want eigenlijk wil ik daat niet want mijn huisarts is mijn buurman en ben bang dat hij het tegen mijn ouders zegt.
Wie kan mij helpen want ook school is niet meer leuk zo, dagt na de grote vakantie houd iedereen op, maar ze denken alleen maar dat ik met nog meer mensen msn en afspreek wat niet zo is. Alleen mijn vriendinnen zeggen dat ze me gelofen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |