De quote staat ook op de cover van een boek van MrDoctor wat net uit is genaamd "The Bible"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Indeed. Ik had eens zin in een mooi citaat na een half jaar met een vlug bedachte kreet gezeten te hebben.![]()
Wist niet eens dat er hier meer liefhebbers van Devil Doll zaten. Cool.
wat is er mis met deventerquote:
wat is hier???quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:05 schreef Elixabete het volgende:
TS kan er niet mee omgaan.
Het is hier gewoon te koop!
Kijk maar in the nieuws sectie van devildoll.nlquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:11 schreef Kriegel het volgende:
Dat van dat boek had ik gehoord, ja, iets met een overzicht van punkbands ofzo? Verrassende wending, sowieso voor het eerst in jaren dat die kerel wat van zich laat horen. Wie weet leidt het wel tot een doorstart van Devil Doll!Hee, een mens kan dromen.
Wat staat er precies op die set? Ik dacht trouwens dat DD-materiaal alleen werd uitgebracht op Hurdy Gurdy en verkocht via de fanclub? Zo ben ik tenminste ooit aan mijn albums gekomen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Kijk maar in the nieuws sectie van devildoll.nl
Oktober klopt, maar 2006?quote:28/10/06
A new box with all the released albums will be re-released by Marquee Japan. The release date is 16th of October. Two albums (Eliogabalus and Dies Irae) will have the Gimmix promo cover
Ja foutje..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
Oktober klopt, maar 2006?
(lol, slowchat)
die rode, meester!!!! te halen bij subway!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:00 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet een kans krijgen in NL!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |