Foxie jij bent te jong voor haar, ze valt niet op jongens jonger dan zij zelf is. Ga nu maar weer gauw in je bedje liggen en fijn dromen over sesamstraatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:20 schreef Silver_Shark het volgende:
Hoi ik ben Foxie... Sarah..
Heb je nog wat huur achterstand? dan mag je dat in natura afbetalen
Groetjes en veel kudooos.
Foxie.
Hou oud is ze dan? 80?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Foxie jij bent te jong voor haar, ze valt niet op jongens jonger dan zij zelf is. Ga nu maar weer gauw in je bedje liggen en fijn dromen over sesamstraat
quote:
Dit kan echt een heel slechte grap worden waar Niels nog wel een filmpje bij heeftquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:01 schreef Viro het volgende:
@ COG_Playbunny (sarah) : het was echt niet mijn bedoeling om jou te raken. Reageer dan alsjeblieft op mijn telefoontje/sms, of op msn.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Foxie jij bent te jong voor haar, ze valt niet op jongens jonger dan zij zelf is. Ga nu maar weer gauw in je bedje liggen en fijn dromen over sesamstraat
Viro is als het aankomt op vrouwen een echte gentlemanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
waarom ben jij altijd meteen zo kort af etc als het om de vrouwtjes gaat
Foxie naaien die meid!
Oeh, dat lijkt mij wel tof. Dan mag Baus m'n ammo makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:50 schreef staticdata het volgende:
mooi
Paintballen is wel leuk trouwens wellicht een idee om keer met een paar man te doen
Oh my god...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:20 schreef Silver_Shark het volgende:
Hoi ik ben Foxie... Sarah..
Heb je nog wat huur achterstand? dan mag je dat in natura afbetalen
Groetjes en veel kudooos.
Foxie.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
GoW co-op =Alleen jammer dat je 800 magazijnen met kogels op een spin leegschiet en je niet afvraagt waarom hij niet sterft
Jaquote:
klinkt redelijk gayquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaMaar goed binnenkort nog maar eens proberen en dan 1 in z'n buik schieten en de ander in z'n mond
kan hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja de spin ziet er ook redelijk gay uit
* Morpheus2002 wil ook een x op de PS3 spelen
* PoSTMaN meldt zichquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Zet m wel naast de Xbox over twee wekenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja de spin ziet er ook redelijk gay uit
* Morpheus2002 wil ook een x op de PS3 spelen
En wanneer gaan wij nou weer eens bier drinken in Rdam?quote:
Wanneer ik weer eens uitgenodigd wordt..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:30 schreef FJD het volgende:
[..]
En wanneer gaan wij nou weer eens bier drinken in Rdam?
Best leuke filmquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:42 schreef ursel het volgende:
Gisteren trouwens naar Tropic Thunder geweest..
Was wel grappige film..![]()
Typisch Ben Stiller idd..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Best leuke film![]()
Alleen jammer van die Ben Stiller
Gefeliciteerd pikquote:
Daarom heeft Rudy er ook tot het end van genoten..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:16 schreef FJD het volgende:
30
Ik maar denken dat dan je leven voorbij is.
Gecondoliflapstaartquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:16 schreef FJD het volgende:
30
Ik maar denken dat dan je leven voorbij is.
*kuch* Hamer of dawn *kuch*quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaMaar goed binnenkort nog maar eens proberen en dan 1 in z'n buik schieten en de ander in z'n mond
Dat wil ik dan wel zienquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Dit kan echt een heel slechte grap worden waar Niels nog wel een filmpje bij heeft
PS3 spullen liggen klaar Puni
Wat Puni zegt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
Viro is als het aankomt op vrouwen een echte gentleman
Nee jij man alltijd sesamstraat kijkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
* PoSTMaN meldt zich
Of ben ik weer te oud
Dat gaat moeilijk in een grot diep onder de grondquote:
Pff.. Heb het spel eigenlijk nog nooit echt SP gedaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk in een grot diep onder de grond![]()
Als jullie moeite hebben op casual of hardcore, wacht maar totdat je op insane speelt. Wordt je helemaal gek van de wretchers
Jij mag altijd langs komen hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Denk dat ik voorlopig niet meer langs mag komen![]()
@ COG_Playbunny (sarah) : het was echt niet mijn bedoeling om jou te raken. Reageer dan alsjeblieft op mijn telefoontje/sms, of op msn.
Tegen die tijd is GoW2 al uit dus gaan we gewoon daarmee doorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:42 schreef Viro het volgende:
Dat gaat moeilijk in een grot diep onder de grond![]()
Als jullie moeite hebben op casual of hardcore, wacht maar totdat je op insane speelt. Wordt je helemaal gek van de wretchers
Keertje co-op doen dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pff.. Heb het spel eigenlijk nog nooit echt SP gedaan
MP ook nog niet veel
En toch stond het op m'n lijstje van musthaves en was het een reden om de Xbox 360 te kopen
Oh gelukkig maar, was helemaal bang dat je mij een tijdje niet meer wilde zien ofzo. Je reageerde helemaal niet op mijn telefoontjes enzo nadat ik weg wasquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:44 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Jij mag altijd langs komen hoor![]()
Oh lieve schat, ik weet dat je het niet zo bedoelde, ik was gisteren mezelf even niet meer.
Dit is of een flauwe grap of een geniale roddelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:44 schreef COG_Playbunny het volgende:
Jij mag altijd langs komen hoor![]()
Oh lieve schat, ik weet dat je het niet zo bedoelde, ik was gisteren mezelf even niet meer.
Geen 1 van de 2.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Dit is of een flauwe grap of een geniale roddel
quote:
Zit je nu nog steeds met je eigen kloon te lullen?quote:[..]
Oh gelukkig maar, was helemaal bang dat je mij een tijdje niet meer wilde zien ofzo. Je reageerde helemaal niet op mijn telefoontjes enzo nadat ik weg was
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zit je nu nog steeds met je eigen kloon te lullen?![]()
Bitchesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:52 schreef Viro het volgende:
@ Bunny : verder op msn anders gaan de bitches hier roddelen
Ik moet nog terug rijden dus consumptie is beperkt. Wat drink je zelf altijd? Haal ik wel efkes een kratje voor de gastheerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:34 schreef staticdata het volgende:
Fer als je vanavond bier wilt moeten we het straks nog ff samen gaan halen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |