Ik moet nog terug rijden dus consumptie is beperkt. Wat drink je zelf altijd? Haal ik wel efkes een kratje voor de gastheerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:34 schreef staticdata het volgende:
Fer als je vanavond bier wilt moeten we het straks nog ff samen gaan halen denk ik
Krat nee manquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moet nog terug rijden dus consumptie is beperkt. Wat drink je zelf altijd? Haal ik wel efkes een kratje voor de gastheer
Bierquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:40 schreef staticdata het volgende:
Krat nee man. Drink bijna totaal geen bier meer. Heb nog wel een paar biertjes hoor. anders ga ik over op een baco.
Je hoeft niets te halen i.i.g
Wil iemand anders misschien de ambtenaar-grap maken?quote:
Bak een appeltaart en ga dat maar batsen. Voelt precies als een kutje aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:40 schreef Silver_Shark het volgende:
COG_Playbunny is een kloon van Viro..
Pics or didnt happen.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 chreef Viro het volgende:
[..]
Bak een appeltaart en ga dat maar batsen. Voelt precies als een kutje aan.
Foxie kan nog geen ei bakkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef Viro het volgende:
Alleen ik krijg foto's.
Roddelen doen we toch welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Geen 1 van de 2.
@ Bunny : verder op msn anders gaan de bitches hier roddelen
Echtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef Viro het volgende:
[..]
echt wel ik doe nu aan een cursus ei bakken voor gevorderdenquote:
ik vraag me oma wel eentje te maken die zijn lekkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jammer voor foxie
Ik heb even nagekeken, maar je hebt echt een ei nodig...
bron
Maar om nou je lul in een omelet te stoppenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef Silver_Shark het volgende:
echt wel ik doe nu aan een cursus ei bakken voor gevorderden
ach.... iets is altijd de eerste keer. daarom zeg ik altijd niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar om nou je lul in een omelet te stoppen
Licht eraan of je een heel of een kapot bolletje bakt..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar om nou je lul in een omelet te stoppen
http://forum.fok.nl/topic/1209434quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:27 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand studente heeft geld nodig op de FTP zetten dan heb ik alles compleet
Zijn neukertje..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar Viro, is Bunny je vriendin?
Een meid waar ik veel tijd mee door breng, als normale vrienden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar Viro, is Bunny je vriendin?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Een meid waar ik veel tijd mee door breng, als normale vrienden.
Merkte laatste tijd wel dat haar gedrag wel anders was dan normaal als ik in de buurt was. Sinds gisteren weet ik dus dat ze mij leuk vind.
Whehehe, heb er nog genoeg liggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Leuk! Good job!
En nu naar de drogist en inslaan voor het weekend!
Twee mensen van het tegenover gestelde geslacht kunnen nooit vrienden zijn zonder liefde dat om de hoek komt kijkenquote:
En toen sloeg je haar? Of heb je een gevoelig gedicht voor gedragen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Een meid waar ik veel tijd mee door breng, als normale vrienden.
Merkte laatste tijd wel dat haar gedrag wel anders was dan normaal als ik in de buurt was. Sinds gisteren weet ik dus dat ze mij leuk vind.
Mooi! En anders gewoon zonder johquote:
Onzinquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Twee mensen van het tegenover gestelde geslacht kunnen nooit vrienden zijn zonder liefde dat om de hoek komt kijken![]()
Ja dus
Mijn liefdesleven zou eigenlijk verfilmd moeten worden. Krijg je een serie die spannender is dan Heroesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:34 schreef FJD het volgende:
[..]
En toen sloeg je haar? Of heb je een gevoelig gedicht voor gedragen?
Je wilde haar iig niet raken maar hoe we dat dan weer op moeten vatten zeg je er weer niet bij. Wat een cliffhangers in deze soap zeg!
quote:Beste Lopers,
Op 30 oktober is het dan zover. Na de enorme trainings arbeid kunnen jullie tonen hoe snel je 2,5 km kunt hardlopen. Inmiddels heb ik de 6 teams opgegeven. Een overzicht van de teams voeg ik hierbij.
Donderdagmiddag tussen 15:00 en 15:15 uur gaarne de startnummers, estafette stokjes en shirts ophalen. Dit kan bij mij op locatie H.00.210 Wil je per omgaande e-mail doorgeven of je een S, M of L shirt wilt. Dan kan ik hiermee rekening houden.
De start van de estafette is exact om 16:00uur in de lichtstraat tussen bouwdelen E en F.
Groeten Kees
"Als je een boek wilt lenen kan dat!"quote:Oeps, mijn POB lijst zat ook in het excel overzicht. Als je een boek wilt lenen kan dat! Maar het overzicht is toch echt bedoeld voor de estafette.
In ieder geval tot 30 oktober.
Kees
x2quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:34 schreef FJD het volgende:
[..]
En toen sloeg je haar? Of heb je een gevoelig gedicht voor gedragen?
Je wilde haar iig niet raken maar hoe we dat dan weer op moeten vatten zeg je er weer niet bij. Wat een cliffhangers in deze soap zeg!
WTFquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:48 schreef Viro het volgende:
Maare gisteren is er iets naars tussen haar ex en mij gebeurt(?). Waardoor ik door mijn actie best wel schuldig voelde en met een fucked up gevoel ben weggegaan. Maar het is inmiddels uitgepraat en aanklacht tegen dr ex ingediend.
Geen bf2, wel xbox 360 alleen vind ze halo 3 leuk en ik juist weer nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi! En anders gewoon zonder joh![]()
Doe eens foto van jullie samen posten! We hebben een nieuwe BoF! setjeOf speelt ze geen BF2?
Gisteren was ik bij haar thuis, nadat ik wist dat zij COG_Playbunny is. Dus wij gezellig samen tv kijken. Gaat de deurbel, doe ik open staat haar ex voor de deur. Nou niks aan de hand zou je denken. Gaat die gozer helemaal flippen omdat hij mij ziet bij zijn ex vriendin. Komt COG_Playbunny (sarah) kijken wat er aan de hand is begint die vent tegen haar te schreeuwen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
AanklachtWhat happend?
GTST is hier niets bij!
liet je er zo achterquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Geen bf2, wel xbox 360 alleen vind ze halo 3 leuk en ik juist weer niet![]()
[..]
Gisteren was ik bij haar thuis, nadat ik wist dat zij COG_Playbunny is. Dus wij gezellig samen tv kijken. Gaat de deurbel, doe ik open staat haar ex voor de deur. Nou niks aan de hand zou je denken. Gaat die gozer helemaal flippen omdat hij mij ziet bij zijn ex vriendin. Komt COG_Playbunny (sarah) kijken wat er aan de hand is begint die vent tegen haar te schreeuwen.
Dus ik heel rustig : Rustig aan, waarom schreeuw je? er is niks aan de hand.
Hij : Ja dat is het wel wat doe je bij mijn vriendin op dit tijdstip!!!
Ik kijk raar naar sarah, zij naar mij. Ik wilde me er niet mee bemoeien dus ik weer terug lopen naar de woonkamer.
Hoor ik sarah schreeuwn : ga maar weg je hebt hier niks te zoeken, en wat begrijp je niet als ik zeg : ik wil je nooit meer zien.
Hoor ik een doffe klap, dus ik als een speer naar de voordeur, zie ik sarah en kapstok op de grond liggen. Heeft die gore klootzak haar geslagen toen ik in de woonkamer was. Ik helemaal boos en pissed off naar die gozer lopen. Wil ik em een hoek geven springt mevrouw ertussen waardoor ik haar raak ipv die gore klootzak. Ik helemaal in een shock, hoor ik die ex van haar lachen. Heb ik me jas gepakt en met een fucked up gevoel naar huis gegaan.
Doe je best!quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik helemaal in een shock, hoor ik die ex van haar lachen. Heb ik me jas gepakt en met een fucked up gevoel naar huis gegaan.
Hij luisterde te goed na zijn oma: alles wat op de grond ligt is viesquote:
Ik zeg het je! Komt alleen maar gezeik van vrouwenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Geen bf2, wel xbox 360 alleen vind ze halo 3 leuk en ik juist weer niet![]()
[..]
Gisteren was ik bij haar thuis, nadat ik wist dat zij COG_Playbunny is. Dus wij gezellig samen tv kijken. Gaat de deurbel, doe ik open staat haar ex voor de deur. Nou niks aan de hand zou je denken. Gaat die gozer helemaal flippen omdat hij mij ziet bij zijn ex vriendin. Komt COG_Playbunny (sarah) kijken wat er aan de hand is begint die vent tegen haar te schreeuwen.
Dus ik heel rustig : Rustig aan, waarom schreeuw je? er is niks aan de hand.
Hij : Ja dat is het wel wat doe je bij mijn vriendin op dit tijdstip!!!
Ik kijk raar naar sarah, zij naar mij. Ik wilde me er niet mee bemoeien dus ik weer terug lopen naar de woonkamer.
Hoor ik sarah schreeuwn : ga maar weg je hebt hier niks te zoeken, en wat begrijp je niet als ik zeg : ik wil je nooit meer zien.
Hoor ik een doffe klap, dus ik als een speer naar de voordeur, zie ik sarah en kapstok op de grond liggen. Heeft die gore klootzak haar geslagen toen ik in de woonkamer was. Ik helemaal boos en pissed off naar die gozer lopen. Wil ik em een hoek geven springt mevrouw ertussen waardoor ik haar raak ipv die gore klootzak. Ik helemaal in een shock, hoor ik die ex van haar lachen. Heb ik me jas gepakt en met een fucked up gevoel naar huis gegaan.
idd..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zeg het je! Komt alleen maar gezeik van vrouwen![]()
Maar rot manWat een loser dat ie een vrouw slaat. Zou ie zich nu stoer voelen? Echt te triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |