Foxie jij bent te jong voor haar, ze valt niet op jongens jonger dan zij zelf is. Ga nu maar weer gauw in je bedje liggen en fijn dromen over sesamstraatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:20 schreef Silver_Shark het volgende:
Hoi ik ben Foxie... Sarah..
Heb je nog wat huur achterstand? dan mag je dat in natura afbetalen
Groetjes en veel kudooos.
Foxie.
Hou oud is ze dan? 80?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Foxie jij bent te jong voor haar, ze valt niet op jongens jonger dan zij zelf is. Ga nu maar weer gauw in je bedje liggen en fijn dromen over sesamstraat
quote:
Dit kan echt een heel slechte grap worden waar Niels nog wel een filmpje bij heeftquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:01 schreef Viro het volgende:
@ COG_Playbunny (sarah) : het was echt niet mijn bedoeling om jou te raken. Reageer dan alsjeblieft op mijn telefoontje/sms, of op msn.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Foxie jij bent te jong voor haar, ze valt niet op jongens jonger dan zij zelf is. Ga nu maar weer gauw in je bedje liggen en fijn dromen over sesamstraat
Viro is als het aankomt op vrouwen een echte gentlemanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
waarom ben jij altijd meteen zo kort af etc als het om de vrouwtjes gaat
Foxie naaien die meid!
Oeh, dat lijkt mij wel tof. Dan mag Baus m'n ammo makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:50 schreef staticdata het volgende:
mooi
Paintballen is wel leuk trouwens wellicht een idee om keer met een paar man te doen
Oh my god...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:20 schreef Silver_Shark het volgende:
Hoi ik ben Foxie... Sarah..
Heb je nog wat huur achterstand? dan mag je dat in natura afbetalen
Groetjes en veel kudooos.
Foxie.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
GoW co-op =Alleen jammer dat je 800 magazijnen met kogels op een spin leegschiet en je niet afvraagt waarom hij niet sterft
Jaquote:
klinkt redelijk gayquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaMaar goed binnenkort nog maar eens proberen en dan 1 in z'n buik schieten en de ander in z'n mond
kan hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja de spin ziet er ook redelijk gay uit
* Morpheus2002 wil ook een x op de PS3 spelen
* PoSTMaN meldt zichquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Zet m wel naast de Xbox over twee wekenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja de spin ziet er ook redelijk gay uit
* Morpheus2002 wil ook een x op de PS3 spelen
En wanneer gaan wij nou weer eens bier drinken in Rdam?quote:
Wanneer ik weer eens uitgenodigd wordt..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:30 schreef FJD het volgende:
[..]
En wanneer gaan wij nou weer eens bier drinken in Rdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |