Suggereer je nu dat MB een in aanleg ondermaatse boezem heeft?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:37 schreef conleche het volgende:
* Note toself: streepjesshirt doet wonderen voor een in eerste aanleg ondermaatse boezem. (MB, zie hier een algehele gratis tip voor u)
Dank u, ik heb inderdaad een shirtje met verticale strepenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:37 schreef conleche het volgende:
* Note toself: streepjesshirt doet wonderen voor een in eerste aanleg ondermaatse boezem. (MB, zie hier een algehele gratis tip voor u)
Boven de post staat de datum dat ie gepost is, daarop met rechtermuisknop en dan 'koppelinglocatie/snelkoppeling kopieren'.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:38 schreef Chicolate het volgende:
Hoe kan je linken naar een post in een ander topic? Ik wil niet zomaar het plaatje van de tattoo van iemand anders posten, maar een linkje naar de post kan toch wel? En die tattoo is zo mooi![]()
Verder ga ik slapen nu.
24 is goedquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond 25 echt zo'n stomme niks toevoegende leeftijd. Ja behalve die 20kg extra van het stoppen met roken dan. Het is ook echt een beetje voorbij getrokken, ineens was ik 26
.
In aanleg?? Ik ben bang dat de boel al uitgegroeid isquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat MB een in aanleg ondermaatse boezem heeft?
Het was de bedoeling dat Co hapte, niet jij!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In aanleg?? Ik ben bang dat de boel al uitgegroeid is
En een paar posts hierboven schreef ik dat ik niet rijkelijk bedeeld ben
Ik (en de rest met mij) was gewoon mijn verjaardag helemaal vergeten dit jaarquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
24 is goedIk wou dat ik voor altijd 24 kon blijven
26 is stom en net-niks
Nee, dat is niet zo mijn smaak eigenlijk. Vind de tattoo an sich wel ok, mooi gezet, maar niet iets voor mijquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:48 schreef Chicolate het volgende:
Dankje MB
Dit vind ik dus echt mooi:
Tattootopic deel 27
Al zou ik hem eerder op mn middel willen dan op bovenarm. Toch jammer dat ik geen tattoo's zal nemen.
Nee, dat weet ze niet, maar ik gaf het toch zelf aan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat Co hapte, niet jij!
Buiten dat, ze weet toch niet hoe je boezem eruit ziet? Iedereen is altijd ontevreden over zijn/haar eigen borsten
Hórizontale streep MB, Horizontaal!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank u, ik heb inderdaad een shirtje met verticale strepen
[..]
Boven de post staat de datum dat ie gepost is, daarop met rechtermuisknop en dan 'koppelinglocatie/snelkoppeling kopieren'.
Oh, nou dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Hórizontale streep MB, Horizontaal!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik (en de rest met mij) was gewoon mijn verjaardag helemaal vergeten dit jaar.
Klinkt goed... en wat is het hoofdgerechtquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:46 schreef Isegrim het volgende:
Voor het slapengaan nog ff snel een lijstje:
O: 2 eitjes
T: VitaLinea
L: 1,5 sneetje roggebrood met kalkoen
T: ananas
T: VitaLinea
D: Thaise kippensoep met glasnoedels en een salade van frisée-sla met zongedroogde tomaatjes en cashews (bij Lebkov)
T: twee blokjes chocola
Kom net terug van een concert van Art Garfunkel.
Ja. Toen ik in het ziekenhuis een blaadje kreeg met daarop het "feestmenu" ter ere van mijn verjaardag wist ik het weer. Oja. Ik ben jarig vandaagquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ja maar dat was omdat je toen net was bevallen of ging bevallen ofzo. Toch?
Ik ben zo'n blitse cosmopolitan dat ik de afgelopen 3 jaar steeds mijn verjaardag in het buitenland heb gevierd
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:46 schreef Isegrim het volgende:
Kom net terug van een concert van Art Garfunkel.
Ze zagen er gezellig uit. Maar die fiese terroristensnoepjes hebben mij de halve nacht uit mn slaap gehouden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:06 schreef conleche het volgende:
Daar snap ik niks van: mensen die dat soort haribo achtige snoepjes lekker vinden of wine gums. Ik vat het echt niet en dat is bijzonder, want voor de rest lust ik zo'n beetje alles!
Was Greys Anatomy met nieuwe afl. op TV vanavond????
Ik neem tegenwoordig een gekookt eitje mee naar m'n werk. En dat eet ik altijd om 9 uurquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:43 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, tijd voor een gekookt eitje
lekker stinkend achter je bureau?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik neem tegenwoordig een gekookt eitje mee naar m'n werk. En dat eet ik altijd om 9 uur
Op mijn 80e ben ik toch al afgeserveerd, dus het zal me aan m'n kont roesten of ik m'n tattoos dan nog mooi vind of nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:37 schreef Plukie86 het volgende:
Wat hebben jullie toch allemaal met tattoo's opeens? Ik vind een tattoo zo lelijk, ook al is het een mooi plaatje, op huid is het gewoon niet mooi. En iedereen roept altijd dat het zooo bij ze past en dat ze er echt geen spijt van krijgen en 'm op je 80e nog mooi vinden etc, maar hoe komt het dan dat er zoveel mensen zijn die er wel spijt van hebben, met coverups rondlopen of die de boel weer weg laten halen?
Ok, iedereen moet het voor zichzelf weten, maar ik zou er nooit aan beginnen. Het menselijk lichaam is zo wel mooi genoeg.
Spannendquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga zo ook aan de Brinta. En vanmiddag uit m'n werk ga ik naar de tattooshop fietsen om een afspraak te maken
.
Collega's zijn er inmiddels aan gewendquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Collega's zijn er inmiddels aan gewend
Oh bah!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:19 schreef DarkElf het volgende:
ik had een keer collega's die het leuk vonden om lekker Hollandse nieuwe te gaan eten in de lunchpauze..
nee gelukkig niet maar zo'n lucht trekt de hele gang door.. helaas...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oh bah!
Die zat toch niet bij je op de kamer he?
Hoi.quote:
??quote:
Zij is stoerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor degenen met de Wii Fit: Jillian Michaels (bekend van het tv-programma: 'The biggest loser') komt in 2009 met een game uit:
Zij kicked echt ass. Ik heb haar DVD ''30 day shred" en die is echt killing.
Claim is dat je er 20 lbs in 30 dagen mee af kan vallen en hoewel ik dat nog niet heb geprobeerd, geloof ik het meteen...
Dat ook maar toch ook welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absoluut stoer, ben een beetje bang van d'r...
Seau.... daar wil ik wel veel mee afvallenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absoluut stoer, ben een beetje bang van d'r...
Dat probleem heb ik ook elke dag! Hebben jullie niks anders te doen ofzo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
en omdat ik gisteravond eindelijk eens sociaal met mnging doen bijna een heel topic gemist
![]()
alweer wat opgeknapt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Goedemorgenik begon je inderdaad te missen
whihiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook elke dag! Hebben jullie niks anders te doen ofzo?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jawel, ik moet niet zo zeuren en positief denken
Thanksquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
inderdaad, zeikwijf![]()
vandaag mensen nog leuke dingen op de planning staan?
Mijn moeder heeft het verleden week laten doen en het ziet er erg mooi uit vind ik, naturel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:17 schreef Tinkepink het volgende:
Mooi hoofd en haar, maar het lijf is me íets te gespierd.
@Vivi: je had het over wenkbrauwen tatooeren. Mijn zus wil dat ook bij mij doen, maar ik vind het een beetje eng. Het lijkt me een zo nep staan. Ken jij mensen die het hebben laten doen? En is het mooi? Of lijken ze op Amanda van de Gouden Kooi?
ik snij dat er altijd afquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:26 schreef Tinkepink het volgende:
Weet iemand hier of je gele brocolli nog kunt eten?
De broccoli is helemaal geel en ik heb mijn kinderen beloofd dat we vanmiddag broccoli eten (hoe schrijf je dat ook alweerquote:
quote:Broccoli is een groente om vers te eten, bederft snel. Zodra hij geel kleurt is de smaak en geur verschrikkelijk
hier hier staat dat de broccoli dan bitter kan gaan smaken...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De broccoli is helemaal geel en ik heb mijn kinderen beloofd dat we vanmiddag broccoli eten (hoe schrijf je dat ook alweer) Aangezien alle bloemetjes geel geworden zijn valt er weinig af te snijden
Ik zag laatst een mevrouw en die had echt detail wenkbrauwen. Geen streep maar allemaal kleine lijntjes zodat het net wenkbrauwhaartjes leek. Dat vond ik echt supermooi en het viel mij pas op dat ze tattoo's waren toen ze er wat over zei.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het verleden week laten doen en het ziet er erg mooi uit vind ik, naturel.
Maar zij heeft dan ook niet van die enge dunne streepjes laten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |