Ja gek hèquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
30 - 40 is(Dinges is bijna 35
)
En als je dat tijdens een meet zou vragen zou ik vréselijk gaan blozen.
Wij adoreren elkaars borsten eigenlijk doorlopendquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:05 schreef Clayton1 het volgende:
dus jullie volgende topic is.
commentaar op elkaars borsten.
Met foto'squote:Op maandag 13 oktober 2008 23:05 schreef Clayton1 het volgende:
Nee, ik ook nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:05 schreef Tinkepink het volgende:
Eigenlijk zou ik ook moeten gaan slapen,maar ik heb geen zin vandaag.
Ja!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:06 schreef conleche het volgende:
Daar snap ik niks van: mensen die dat soort haribo achtige snoepjes lekker vinden of wine gums. Ik vat het echt niet en dat is bijzonder, want voor de rest lust ik zo'n beetje alles!
Was Greys Anatomy met nieuwe afl. op TV vanavond????
Tegen de tijd dat dit topic vol is hebben we het allang weer ergens anders over.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:05 schreef Clayton1 het volgende:
*jaloers is. Morgen om 9 uur hangen de Walen weer aan de lijn én ben ik net drie uur bezig geweest de kinderen in de kleren en naar school te krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Gelukkig hoef ik pas om 12:10 weer present te zijn @work, maar toch. Beetje regelmaat is ook wel weer goed op mijn leeftijd
.
Het zag er anders verdomd goed uit in dat truitjequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh?? Met m'n borsten?? Das Greys, met mijn borsten is niks, sterker nog, ik geloof dat ik aan de B moet, want zelfs m'n C'tjes worden te groot.
Oh het is zo fijn om (bijna) 25 te zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
*jaloers is. Morgen om 9 uur hangen de Walen weer aan de lijn én ben ik net drie uur bezig geweest de kinderen in de kleren en naar school te krijgen.
Wat doet jou vermoeden dat ik dat niet allang doe?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:10 schreef Tinkepink het volgende:
Zie je? Vijfentwintig zijn is geweldig! Eigenlijk moet je op die leeftijd hetzelfde doen als ik toen deed (lees; alles wat god en je moeder verboden hebben en nog meer)
Ja vanaf nu takel je hard af en is het slechts een kwestie van tijd tot je een burgerlijke sufmuts wordt met een pittig kort kapselquote:
Totdat je 35 bent, dan begint het weerquote:
Dank je! Goh, het lijkt me best moeilijk nog, om het vol te houden! Ik ga ook heel erg de wijn missen ben ik bang. ja erg he om daar bij stil te staan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:32 schreef conleche het volgende:
Hoi Hester!! Het werkt erg goed om je koolhydraten te beperken, maar niet iedereen houdt het vol en de ellende is, als je dan wel koolhydraten eet per ongeluk, dat je dan juist aankomt, omdat je wel behoorlijk veel vet binnenkrijgt. Ik doe het al een tijdje, wel met af en toe een pauze, had vanavond bv een tijdelijk leven en heb bij mijn vader en stief een heerlijk bord andijviestamp gegeten. Maar een koolhydratenarme dag ziet er ongeveer als volgt uit:
Ontbijt: 1 of 2 eitjes op wat voor manier dan ook en wat vleeswaren of stukjes kip of zoiets. Lunch: salade met (gerookte) kip, of vis, of biefstukreepjes of whatever. Salade kan ook rauwkost zijn.
Diner: een hele berg groenten en weer vlees en/of vis.
Tussendoor neem je dan wat nootjes of een beetje kwark met zoetstof en ik nam als toetje vaak een blokje heel pure chocolade.
Zoiets. Zorg wel dat je minstens 1200 cal. binnenkrijgt (wat best moeilijk is nog)
O en ik lig ook dubbel om Geer en Goor, kan het niet helpen en het ligt vooral aan de aanstekelijke lach van Geer, want om Gordon alleen lach ik dan weer veel minder...
O dat had ik nog vergeten te zeggen, want, nou ja, het is niet verplicht of zo, maar: ik neem iedere dag ook 1 wodkaquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:17 schreef Hester74 het volgende:
[..]
Dank je! Goh, het lijkt me best moeilijk nog, om het vol te houden! Ik ga ook heel erg de wijn missen ben ik bang. ja erg he om daar bij stil te staan.
Nou die topics zitten anders vol voordat je het in de gaten hebt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dit topic vol is hebben we het allang weer ergens anders over.
Dus haal je hand maar weer uit je broek, geile beer.
Oh ja, dit vind ik echt prachtigquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo; deze vind ik mooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ik vond het ook hoor, maar ik durfde het niet te zeggenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
Co, je hebt geen flauw idee hoe je borsten er geweldig pront uit zagen in dat streepjestruitje
Ik snap precies wat SHE bedoelt!
Wat klinkt dit gay, trouwens
1 wodka?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:19 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat had ik nog vergeten te zeggen, want, nou ja, het is niet verplicht of zo, maar: ik neem iedere dag ook 1 wodka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |