nee gelukkig niet maar zo'n lucht trekt de hele gang door.. helaas...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oh bah!
Die zat toch niet bij je op de kamer he?
Hoi.quote:
??quote:
Zij is stoerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor degenen met de Wii Fit: Jillian Michaels (bekend van het tv-programma: 'The biggest loser') komt in 2009 met een game uit:
Zij kicked echt ass. Ik heb haar DVD ''30 day shred" en die is echt killing.
Claim is dat je er 20 lbs in 30 dagen mee af kan vallen en hoewel ik dat nog niet heb geprobeerd, geloof ik het meteen...
Dat ook maar toch ook welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absoluut stoer, ben een beetje bang van d'r...
Seau.... daar wil ik wel veel mee afvallenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absoluut stoer, ben een beetje bang van d'r...
Dat probleem heb ik ook elke dag! Hebben jullie niks anders te doen ofzo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
en omdat ik gisteravond eindelijk eens sociaal met mnging doen bijna een heel topic gemist
![]()
alweer wat opgeknapt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Goedemorgenik begon je inderdaad te missen
whihiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook elke dag! Hebben jullie niks anders te doen ofzo?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jawel, ik moet niet zo zeuren en positief denken
Thanksquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
inderdaad, zeikwijf![]()
vandaag mensen nog leuke dingen op de planning staan?
Mijn moeder heeft het verleden week laten doen en het ziet er erg mooi uit vind ik, naturel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:17 schreef Tinkepink het volgende:
Mooi hoofd en haar, maar het lijf is me íets te gespierd.
@Vivi: je had het over wenkbrauwen tatooeren. Mijn zus wil dat ook bij mij doen, maar ik vind het een beetje eng. Het lijkt me een zo nep staan. Ken jij mensen die het hebben laten doen? En is het mooi? Of lijken ze op Amanda van de Gouden Kooi?
ik snij dat er altijd afquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:26 schreef Tinkepink het volgende:
Weet iemand hier of je gele brocolli nog kunt eten?
De broccoli is helemaal geel en ik heb mijn kinderen beloofd dat we vanmiddag broccoli eten (hoe schrijf je dat ook alweerquote:
quote:Broccoli is een groente om vers te eten, bederft snel. Zodra hij geel kleurt is de smaak en geur verschrikkelijk
hier hier staat dat de broccoli dan bitter kan gaan smaken...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De broccoli is helemaal geel en ik heb mijn kinderen beloofd dat we vanmiddag broccoli eten (hoe schrijf je dat ook alweer) Aangezien alle bloemetjes geel geworden zijn valt er weinig af te snijden
Ik zag laatst een mevrouw en die had echt detail wenkbrauwen. Geen streep maar allemaal kleine lijntjes zodat het net wenkbrauwhaartjes leek. Dat vond ik echt supermooi en het viel mij pas op dat ze tattoo's waren toen ze er wat over zei.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het verleden week laten doen en het ziet er erg mooi uit vind ik, naturel.
Maar zij heeft dan ook niet van die enge dunne streepjes laten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |