Hulde voor diegene die met zo'n idee aan komtquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dat gaat vast een uniek programma worden. Over de Amerikaanse verkiezingen. Zeker als de dj helemaal zelf de straat op gaat.
Nou idd. Geweldig, op kosten van de luisteraars bij Starbucks zuipen en cd's uitzoeken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Hulde voor diegene die met zo'n idee aan komt
Hebben ze toch mooi voor elkaar tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou idd. Geweldig, op kosten van de luisteraars bij Starbucks zuipen en cd's uitzoeken.
Ik ga ook maar es bij de publieke radio werken, denk ik. En dan niet vergeten om dit soort plannen heel serieus en gewichtig proberen te verkopen natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Hebben ze toch mooi voor elkaar toch
Als je nog productiemedewerkers voor een Ierland-special zoekt hou ik me aanbevolenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga ook maar es bij de publieke radio werken, denk ik. En dan niet vergeten om dit soort plannen heel serieus en gewichtig proberen te verkopen natuurlijk.
Misschien leuk om een kredietcrisisspecial in Ierland te gaan maken. Dan gaat uw dj helemaal zelf de straat op om de Ieren te vragen hoe zij de kredietcrisis ervaren. Informatiefquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je nog productiemedewerkers voor een Ierland-special zoekt hou ik me aanbevolen
Waarom zeg je dat tegen Kamphues? Coen en Sander maken toch het programma?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, stop 't interview maar, Kamphues. Zinloze ethervervuiling.
tijdsverschil klopt toch al nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga ook maar es bij de publieke radio werken, denk ik. En dan niet vergeten om dit soort plannen heel serieus en gewichtig proberen te verkopen natuurlijk.
Moet je eens opletten hoeveel minuten er vanavond daadwerkelijk aan die verkiezingen besteed wordt. Ik gok dat mínstens driekwart van het programma in Nederland kan worden ingestart.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat tegen Kamphues? Coen en Sander maken toch het programma?
Hoe bedoel jequote:Op maandag 13 oktober 2008 16:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tijdsverschil klopt toch al niet
Nou ja, het is daar zoveel uur vroeger, dus gewoon overdagquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
weet niet precies waar hij zit maar zal vast een hoop al opgenomen zijn en geknipt worden
Dat word toch 7 uur wachten voor mij..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, het is alweer na 16.00 uur, hoor ik op de radio.
Heel vernieuwend dusquote:DEZE WEEK MET MICHIEL
Guess what...I'm in de USA! Van 13 tot 24 oktober reis ik, samen met het Met Michiel team (Maricha, Lois en Maikel) door de Verenigde States om de stemming rondom de verkiezingen te peilen. Wat hopen de Amerikaanse jongeren dat de nieuwe President gaat doen? Wat vinden zij belangrijk? En komt dat een beetje overeen met wat wij hier in Nederland belangrijk vinden? Ik ga het uitvinden...om te beginnen in de plaats waar de nieuwe President straks gaat wonen: Washington DC, de hoofdstad van Amerika en de plek waar het Witte Huis staat. Ik ga er mensen op straat vragen wat hun verwachtingen zijn van de nieuwe president, en ik heb een iinterview met de Nederlandse Kirsten, die als enige buitenlandse in het campagneteam van Barack Obama werkt. Zij kent alle ins en outs van het verkiezingscircus! En ik test ook de kennis over Nederland bij willekeurige Amerikaanse voorbijgangers in The Dutch Quiz, die je de komende weken hoort in plaats van Met Michiel Is Het Elke Dag Feest.
Ga je er van de week nog mee ophouden eigenlijk?quote:
Weest gerust. Ik ga nauwelijks de moeite doen om te luisteren. Het gaat worden zoals ik al verwachtte. "Behoorlijke gesprekken gevoerd."quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je er van de week nog mee ophouden eigenlijk?
Bespaar je dat geldquote:Anders moeten we ons psychisch voorbereiden denk ik
Of toch een abo nemen, kun je users wegfilteren
Is dat serieus?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:24 schreef Piles het volgende:
Of toch een abo nemen, kun je users wegfilteren
Volgens mij wel jaquote:
hoe?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:30 schreef borisz het volgende:
Ik heb via een andere weg wel de banner van Paultjuhhh verbannen.
Pragmatisch.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:30 schreef borisz het volgende:
Nah, ik weet niet wat ik daar nou weer van moet vinden. Zo krijg je natuurlijk wel 'vreemde' situaties als mensen je wat vragen en dat er vervolgens geen reactie volgt omdat je het bericht niet ziet. Zie de reactie liever wel dan niet. Naja, er zal wel behoefte aan zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php -> Friends / Foes
"Posts van je friends een speciaal achtergrondkleurtje geven, posts van je foes verbergen"
Ze hebben daar gewoon internet, dus wie weet...quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:01 schreef -Hans- het volgende:
Yo DiedjeeJ ! gisteren nog de 4 mijl gelopen?
Zouden we Maricha vanavond hier nog zien?
Euh.. Nee. Hardlopen is niet aan mij besteed.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:01 schreef -Hans- het volgende:
Yo DiedjeeJ ! gisteren nog de 4 mijl gelopen?
Als ze nu op 'n plekje zit waar ze kan internetten misschien wel..quote:Zouden we Maricha vanavond hier nog zien?
Precies, en de meeste gesprekken zullen ze wel eerder opnemen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze hebben daar gewoon internet, dus wie weet...
Inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Ze zijn ook weer creatief bezig geweest met de webcam.
[ link | afbeelding ]
Ah, handig die klok en teller.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Ze zijn ook weer creatief bezig geweest met de webcam.
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
Euh.. Nee. Hardlopen is niet aan mij besteed.Heb jij 'm wel gelopen?
Zó, 17.000 lopers dit jaar?! Dat zijn er inmiddels wel heel veel geworden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oh okayheb 'm ook niet gelopen want ik vind het persoonlijk wat te groot (17.000 lopers) geworden. Loop af en toe wel voor de lol.
Jups, zelfs iets meer geloof ik. 17.500 heb ik ergens gelezen.. Gaat eigenlijk nergens meer over. Laatste keer dat ik mee deed zal ik wel iets van 12, 13 jaar zijn geweest. Ben nu 26 dus dat is al een flinke poos terug. Liep toen wel een goede tijd van 30 minuten. Dat zal me nu echt niet meer lukken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zó, 17.000 lopers dit jaar?! Dat zijn er inmiddels wel heel veel geworden.
Ik loop af en toe ook wel voor de lol, alleen niet hard.
't Was ook hetzelfde fragment wat in 't filmpje op YT zit. De geluidjes bij 'n goed of fout antwoord zijn nog wel ff toegevoegd.quote:
Vind hem wel mooi ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Wat een "fantastische" Megahit zeg. Ge-wel-dig. <gaap>.
Ik heb 't eigenlijk niet echt gevolgd. En ook nog TV Noord Nieuws gezien vandaag..quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jups, zelfs iets meer geloof ik. 17.500 heb ik ergens gelezen.. Gaat eigenlijk nergens meer over. Laatste keer dat ik mee deed zal ik wel iets van 12, 13 jaar zijn geweest. Ben nu 26 dus dat is al een flinke poos terug. Liep toen wel een goede tijd van 30 minuten. Dat zal me nu echt niet meer lukken.![]()
Please. Tell me how!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:30 schreef borisz het volgende:
Dat kan. Smaken verschillen nou eenmaalquote:
Heb ik ook nog niet gezienquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik heb 't eigenlijk niet echt gevolgd. En ook nog TV Noord Nieuws gezien vandaag..
Er is gelukkig elk uur 'n herhaling, dus later vanavond maar ff kijken dan.
Klopt, hem hem al gezien.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De clip is nu trouwens ook klaar, te zien op de site van Weezer.
Gewoon. Omdat 'ie 'n Baas is.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom heet Bruce eigenlijk "the Boss"
Dat komt doordat de statistieken nog niet zolang bijgehouden worden denk ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:05 schreef Noortje. het volgende:
Never Miss A Beat is maar 10 keer minder gedraaid dan Ruby
Heb ooit begrepen dat hij vroeger eigenhandig zorgde dat het geld van de optredens betaald werd aan hem, en hij het vervolgens onder de bandleden verdeelde.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom heet Bruce eigenlijk "the Boss"
Vanaf het begin van dit jaar toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat komt doordat de statistieken nog niet zolang bijgehouden worden denk ik
The nickname originated when a young Springsteen, playing club gigs with a band in the 1960s, took on the task of collecting the band's nightly pay and distributing it amongst his bandmates.[2]quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb ooit begrepen dat hij vroeger eigenhandig zorgde dat het geld van de optredens betaald werd aan hem, en hij het vervolgens onder de bandleden verdeelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |