Nah, ik weet niet wat ik daar nou weer van moet vinden. Zo krijg je natuurlijk wel 'vreemde' situaties als mensen je wat vragen en dat er vervolgens geen reactie volgt omdat je het bericht niet ziet. Zie de reactie liever wel dan niet. Naja, er zal wel behoefte aan zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php -> Friends / Foes
"Posts van je friends een speciaal achtergrondkleurtje geven, posts van je foes verbergen"
Ze hebben daar gewoon internet, dus wie weet...quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:01 schreef -Hans- het volgende:
Yo DiedjeeJ ! gisteren nog de 4 mijl gelopen?
Zouden we Maricha vanavond hier nog zien?
Euh.. Nee. Hardlopen is niet aan mij besteed.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:01 schreef -Hans- het volgende:
Yo DiedjeeJ ! gisteren nog de 4 mijl gelopen?
Als ze nu op 'n plekje zit waar ze kan internetten misschien wel..quote:Zouden we Maricha vanavond hier nog zien?
Precies, en de meeste gesprekken zullen ze wel eerder opnemen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze hebben daar gewoon internet, dus wie weet...
Inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Ze zijn ook weer creatief bezig geweest met de webcam.
[ link | afbeelding ]
Ah, handig die klok en teller.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Ze zijn ook weer creatief bezig geweest met de webcam.
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
Euh.. Nee. Hardlopen is niet aan mij besteed.Heb jij 'm wel gelopen?
Zó, 17.000 lopers dit jaar?! Dat zijn er inmiddels wel heel veel geworden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oh okayheb 'm ook niet gelopen want ik vind het persoonlijk wat te groot (17.000 lopers) geworden. Loop af en toe wel voor de lol.
Jups, zelfs iets meer geloof ik. 17.500 heb ik ergens gelezen.. Gaat eigenlijk nergens meer over. Laatste keer dat ik mee deed zal ik wel iets van 12, 13 jaar zijn geweest. Ben nu 26 dus dat is al een flinke poos terug. Liep toen wel een goede tijd van 30 minuten. Dat zal me nu echt niet meer lukken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zó, 17.000 lopers dit jaar?! Dat zijn er inmiddels wel heel veel geworden.
Ik loop af en toe ook wel voor de lol, alleen niet hard.
't Was ook hetzelfde fragment wat in 't filmpje op YT zit. De geluidjes bij 'n goed of fout antwoord zijn nog wel ff toegevoegd.quote:
Vind hem wel mooi ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Wat een "fantastische" Megahit zeg. Ge-wel-dig. <gaap>.
Ik heb 't eigenlijk niet echt gevolgd. En ook nog TV Noord Nieuws gezien vandaag..quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jups, zelfs iets meer geloof ik. 17.500 heb ik ergens gelezen.. Gaat eigenlijk nergens meer over. Laatste keer dat ik mee deed zal ik wel iets van 12, 13 jaar zijn geweest. Ben nu 26 dus dat is al een flinke poos terug. Liep toen wel een goede tijd van 30 minuten. Dat zal me nu echt niet meer lukken.![]()
Please. Tell me how!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:30 schreef borisz het volgende:
Ik heb via een andere weg wel de banner van Paultjuhhh verbannen.
Dat kan. Smaken verschillen nou eenmaalquote:
Heb ik ook nog niet gezienquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik heb 't eigenlijk niet echt gevolgd. En ook nog TV Noord Nieuws gezien vandaag..
Er is gelukkig elk uur 'n herhaling, dus later vanavond maar ff kijken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |