Ik krijg nog een colaatje van jequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik ga nog een keer koffie halen. Iemand anders nog wat?
gast!!! ik mag niet teveel lachen. het is best druk qua mensen hierquote:
hihi , nog stoned van de verf dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. ik ook al.. zit ibuprofen te eten of het snoepjes zijn
Moet je niet doenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik kan er wel een foto van makenquote:
van die van mezelf ja... het leek me dat de meeste vrouwen het wel leuk zouden vinden om een extra keer op wintersport te gaan... nou mevrouw cupracuda denkt daar heel anders overquote:
slaan die hap , deden wij ook in iranquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
van die van mezelf ja... het leek me dat de meeste vrouwen het wel leuk zouden vinden om een extra keer op wintersport te gaan... nou mevrouw cupracuda denkt daar heel anders over
ik paracetamollenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
"Droxz special" graagquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik ga nog een keer koffie halen. Iemand anders nog wat?
ohh sorry ik wist niet dat het die hoofdpijn wasquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:46 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej ook die hoofdpijn heb ik al sinds donderdag
ja beetjequote:
Thankyou very muchquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
* -Madskillz28TH past Moozzie een colaatje
Mag jij niet lachen op je werk ofzo?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast!!! ik mag niet teveel lachen. het is best druk qua mensen hier
stoned vd verf isquote:
daarom hebben alle vrouwen ook een snor daarquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:47 schreef Runx het volgende:
[..]
slaan die hap , deden wij ook in iran.....
Ja alleen hier slaan we terugquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:47 schreef Runx het volgende:
[..]
slaan die hap , deden wij ook in iran.....
ja wel goede shit halen hé , dan print ik het uit en rook ik het wel opquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan er wel een foto van maken
Nee, dan moet je eens ether meenemen uit het scheikundelokaal. Epic failquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stoned vd verf is![]()
koppijn galore
Als ik lach, vragen ze gelijk waaromquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mag jij niet lachen op je werk ofzo?
Nou heb ik nog veul veul veul minder zin *YO*
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt werkt? Een goeie beu.. nvm
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom hebben alle vrouwen ook een snor daar
hoezo, wilde je wat versnijden ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dan moet je eens ether meenemen uit het scheikundelokaal. Epic fail
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Als ik lach, vragen ze gelijk waarom![]()
ik kan ook zeggen, joh ik lach je gewoon uit brilaap, maar denk niet dat dat werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |