had je toen op je rekening gekeken ofzo ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef Runx het volgende:
[..]
ik was donderdag avond na het shoppen ook ziek geworden
ik moet ook iemand vinden waar ik de hele dag pm's naar kan versturenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik krijg er nooit zoveel van vele mensennormaal altijd maar van 1 iemand
nee nog nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
had je toen op je rekening gekeken ofzo ?
mag ik jou wakker maken ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning doet ZzZzzZZz tot 17:30
En toen moest je spontaanquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef Runx het volgende:
[..]
nee nog niet, maar ook aardig wat uitgegeven ja
ja idd die chick is er niet idd , maar drum and bass kan mooi zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
zo, alleen over hier op kantoor, nu kom ik de laatste 55 minuten wel door met Tupac op de achtergrond.
Runx, jij kan nu ook luisteren. Is eens wat anders dan rock en drum 'n bass
nee ik ben een allochtoon dus wel rijkquote:
quote:
* Dr.Droxz gooit popcorn naar het hoofd van WL... en rent weg!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning doet ZzZzzZZz tot 17:30
fak kan nu even niet luisteren meerquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
zo, alleen over hier op kantoor, nu kom ik de laatste 55 minuten wel door met Tupac op de achtergrond.
Runx, jij kan nu ook luisteren. Is eens wat anders dan rock en drum 'n bass
ik zie het probleem nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:40 schreef Runx het volgende:
[..]
fak kan nu even niet luisteren meerzit zo'n oude kerel in een keer op de afdeling die wil even zijn mail checken
kenker
gaat wel iets beter, maar ben het spaugzat hier.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:37 schreef Runx het volgende:
[..]
mag ik jou wakker maken ?, hoe is het met je migraine dan ? al wat beter ?
naisquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gaat wel iets beter, maar ben het spaugzat hier.![]()
![]()
![]()
![]()
* WhiteLightning gaat groene thee en bier gebruiken vanavond
Moet dat nou?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gaat wel iets beter, maar ben het spaugzat hier.![]()
![]()
![]()
![]()
* WhiteLightning gaat een grote kapstok anaal gebruiken en vraagt Zmokes om ervaring
doe mij maar een bedquote:
Maar toch moest jequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik ben een allochtoon dus wel rijk......
die tweedequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar toch moest je![]()
![]()
Of had je snottergriep
lol.. ik ook al.. zit ibuprofen te eten of het snoepjes zijnquote:
thanks matequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie paast BarraCupraCuda een paracetamol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |