Okeejquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jawel lievurd jij krijg zo pmetje terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, maar nu loopt er iemand langs die een heleboel goed maaktquote:
komt dat niet door dat verf party van gisterenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:29 schreef Crazy-p het volgende:
meeen.. ik heb last van mn keel.. blij dat ik net ff geregeld heb dat ik rest van de dag op email kan blijven staan zeg!![]()
haha , lekkuh , hoe oud ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, maar nu loopt er iemand langs die een heleboel goed maakt
fak niemand mag me dan ik krijg bijna nooit pm'squote:Op maandag 13 oktober 2008 15:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja dan heb je het gevoel dat mensen je mogen
volgens mij 21quote:
Ik krijg er vandaag verdacht veelquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef Runx het volgende:
[..]
fak niemand mag me dan ik krijg bijna nooit pm's
neej.. ik was donderdag ook al ziek aan het worden.. alleen ik ga wel gewoon koppig werken.. heb geen tijd om ziek te zijn!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:30 schreef Runx het volgende:
[..]
komt dat niet door dat verf party van gisteren
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik krijg er vandaag verdacht veel
nee, zwartquote:
Ik krijg er nooit zoveel van vele mensenquote:
ik was donderdag avond na het shoppen ook ziek gewordenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. ik was donderdag ook al ziek aan het worden.. alleen ik ga wel gewoon koppig werken.. heb geen tijd om ziek te zijn!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jawel lievurd jij krijg zo pmetje terug
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik krijg er nooit zoveel van vele mensennormaal altijd maar van 1 iemand
paalheidsgehalte / cijfer ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, zwart
hoofd is ook niet zoo super, wel knap, maar kan beter..maar de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |