Moest van beddiequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:58 schreef Runx het volgende:
Moozzie , moet je weer een topic maken in V&A
Me mededelingen bedoel je?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:14 schreef Runx het volgende:
Debbie , waar zijn je meldingen gebleven ?
vrij? wat is dat?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Me mededelingen bedoel je?
Ja die heb ik vandaag niet skat want ik ben vrij![]()
mag ik ze dan doenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vandaag, morgen en woendag mag jij ze doen..daarna doe ik ze weer ja?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:17 schreef Runx het volgende:
[..]
mag ik ze dan doen![]()
jij bofkont ook hé
wat doe jij hier dan! je zit niet eens op je werk!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:18 schreef renedis het volgende:
[..]
wat doe jij hier dan! je zit niet eens op je werk!
Because...because...anders moet ik alleen uit etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
ok joepiequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vandaag, morgen en woendag mag jij ze doen..daarna doe ik ze weer ja?
jawel lievurd jij krijg zo pmetje terugquote:
nog 1 uur en 6 minutenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:20 schreef Runx het volgende:
[..]
ok joepie![]()
Mededeling: nog 1 uurtje en 10 min![]()
aaah dat is toch nachtmerrie materiaal :Squote:Op maandag 13 oktober 2008 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Anders komt er iemand binnen, die ff de broek los doet.
hahah omg , ik wist niet dat dat soort rond liep op jou stagequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Anders komt er iemand binnen, die ff de broek los doet.
ja inderdaad, kun je wel stellen..ik zit hier ook ff een beetje met een groen gezicht..en dat is licht uitgedrukt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
aaah dat is toch nachtmerrie materiaal :S
woow ben jij de hulk ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja inderdaad, kun je wel stellen..ik zit hier ook ff een beetje met een groen gezicht..en dat is licht uitgedrukt.
Weer een nacht wakker liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |