Dat zou ook kunnen ja, naast de vele mogelijkheden die er zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
...en dacht niet na bij wat hij eventueel teweeg bracht.
Weetikveel! Er kunnen zoveel redenen zijn, en dus onzinnig om hier zwaar negatief te gaan denken. Word je daar zoveel happier van dan?
is dat niet Het Geheim Van De Player, wat je daar prijsgeeft?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
TS wordt getest.
Maar het is een test die je op geen enkele manier kunt doorstaan.
Als ze ook 2-3 dagen niets laat horen dan is ze een ongeinteresseerde muts en zit het allemaal niet goed.
Als ze na 4 uur al vraagt waarom hij niets heeft laten horen is TS een wanhopig zeurding en dat wordt ook niet gewaardeerd.
Normaal gesproken echt zo'n vrouwentruuk maar ook onder de mannen heb je bitches
Dat is waar. Het totale plaatje is belangrijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:55 schreef Bohemian_Chick het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen ja, naast de vele mogelijkheden die er zijn.
In mijn posts zie je als het goed is ook dat ik vele opties open laat.
Maar de negatieve verklaringen moeten ook vermeld worden, vind ik, want zo kan TS het verhaal niet alleen maar vanuit een rooskleurige kant bekijken...terwijl ze dat voorheen wel een beetje deed.
Ik heb zelfs een Players Ball VIP-card.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
is dat niet Het Geheim Van De Player, wat je daar prijsgeeft?
Oké oké oké, zodra ik de drang krijg zal ik wel hier komenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:03 schreef Bohemian_Chick het volgende:
TS, vanaf nu niet meer smsen/mailen/bellen, oke?
Je hebt genoeg gedaan vanuit jouw kant.
Tja, ik ben nu wel opgelucht, dat ik weet dat het niet aan mij ligt.. Hoop ikquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nou goed dat er niets aan de hand is wat aan jou ligt.
slecht als wat er vorige week voorgevallen is eng is
vind jij ja, als je dat vind, waarom kijk/reageer je dan hier?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:03 schreef anoniemm het volgende:
gaaaap weer zo;n kutje dat zich zo afhankelijk opstelt en zich zorgen maakt over de kleinste dingen.
Fijn dat ie eindelijk wat laat horen, maar mijns inziens had ie wel even kunnen laten weten dat ie met zichzelf in de knoop zit en ff radiostilte wilde.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:49 schreef Sophietjuh het volgende:
ik heb een smsje! Er stond in dat hij spijt heeft dat hij niks liet horen, en dat hij met zichzelf in de knoop zat nav vorig weekend, het was nogal confronterend. Zware gesprekken gehad enzo, en daarom liet hij even nks van zich horen. vind het fijn dat ik nu een sms heb, maar ik weet niet echt wat ik er van moet denken........... Goed of slecht????
-edit- na aanleiding van vorig weekend gaat hij wel naar een psych...
Wat is er vorige week dan in godsnaam voorgevallen??quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:49 schreef Sophietjuh het volgende:
ik heb een smsje! Er stond in dat hij spijt heeft dat hij niks liet horen, en dat hij met zichzelf in de knoop zat nav vorig weekend, het was nogal confronterend. Zware gesprekken gehad enzo, en daarom liet hij even nks van zich horen. vind het fijn dat ik nu een sms heb, maar ik weet niet echt wat ik er van moet denken........... Goed of slecht????
nja, hij is helemaal ingestort.. (lang verhaal) maar wsl is hij erachter gekomen dat hij autistisch is.. Vriendin waar ik nu al een tijd logeer is ook autistisch en die heeft toen met hem gepraat en dingen laten zien enzo, en toen bleek dat hij dat ook zo meemaakt.. Dus nu ff afwachten hoe en wat....quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:37 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat is er vorige week dan in godsnaam voorgevallen??
Ben blij dat hij contact met je heeft opgezocht!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:41 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
nja, hij is helemaal ingestort.. (lang verhaal) maar wsl is hij erachter gekomen dat hij autistisch is.. Vriendin waar ik nu al een tijd logeer is ook autistisch en die heeft toen met hem gepraat en dingen laten zien enzo, en toen bleek dat hij dat ook zo meemaakt.. Dus nu ff afwachten hoe en wat....
Dat heeft ze dus niet gedaan, het was de eerste keer al een beetje duidelijk.. En hij heeft dan binnenkort een afspraak bij de dokter, en dan moeten we verder kijken. Ik weet wel dat een relatie voor mij dan niet in de weg staat. Ik bedoel, het maakt hem niet veel anders dan dat hij is. En het zal niet makkelijk worden, maar als je er open voorstaat, dan moet het geen probleem worden. Het word nu een tijd van afwachten..quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:30 schreef Bohemian_Chick het volgende:
[..]
Ben blij dat hij contact met je heeft opgezocht!!
Hoe oud is hij? En is deze diagnose door een professional gesteld? Want zo komt het in je post niet echt over....
Het lijk wel alsof die vriendin van je met autisme hem een autistisch label heeft opgeplakt...![]()
Maar mocht deze diagnose door een professional gesteld zijn dan moet je wel realistischer naar jullie relatie kijken en je afvragen hoe jullie nu verder gaan ...een relatie met iemand die autistisch is, lijkt me namelijk niet altijd even gemakkelijk. Je moet ff kijken hoe je daarmee om wilt/moet
gaan.
gelukkig voor jou! succes ermee!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:56 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
En ben ook erg blij dat ik wat van hem gehoord heb!!
dankjequote:
Aap -> mouw.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:49 schreef Sophietjuh het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:27 schreef SHE het volgende:
Nou ja, het kan aan mij liggen hoor...maar voor zover ik me kan herinneren is niets gruwelijker voor een man dan door twee freaka's een stoornis aangepraat te krijgen. Notabene een stel wat je via internet hebt leren kennen.
Picture this:
Je zit met je zielige zelf RP af te struinen..stuit op een chick die wel normaal lijkt, je praat wat, je mailt wat..je besluit af te spreken..want..ze lijkt fucking normaal!
Dan blijkt dat ze 'logeert' bij een andere chick, daar spreek je dan maar af en dan ineens, op een mooie lange zaterdagavond, besluit de vriendin van je chick eens even lekker in je hoofd te wroeten.
Volledig onteerd, ontmant en ontheemd verlaat je het adres..er verstrijken een paar dagen en je vraagt je af wat de neuk er in vredesnaam gebeurt is afgelopen weken.
Is het een film? Komt Ralph Inbar elk moment met zijn banaan om de hoek zetten? Heb je per ongeluk meth binnengekregen? Wat?
Als ik een man was, dan zou ik zo hard gerend hebben als mijn benen mij konden dragen.
Maar nee Sophietje, het ligt niet aan jou. Echt niet.
Dat leest toch veel minder leuk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat ze eng is popje
Zie je wel, viel het toch allemaal nog mee. Hoewel...quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:49 schreef Sophietjuh het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:31 schreef Bohemian_Chick het volgende:
OMG!
Een beetje voor eigen psycholoogje spelen....
Waar waren jullie eigenlijk mee bezig? Wanneer een persoon bepaalde overeenkomsten heeft met iemand met autisme, dan wil het nog niet zeggen dat hiermee een diagnose "autisme" is gesteld ....
Jullie hebben gewoon een label op die arme jongen geplakt....ik kan me heel erg goed voorstellen dat ie dan helemaal flipt...zeker wanner hij heel snel geprikkeld of gestresst raakt....
Ik was eerst heel neutraal ingesteld en hoopte dat de jongen in kwest zo snel mogelijk contact opnam met TS...
Maar nu zeg ik: RUN FOREST RUNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:58 schreef dawg het volgende:
Logi, je moet toch toegeven dat het niet heel erg handig is op een eerste/tweede date, zulke diepgaande dingen.
Uhh..quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:31 schreef Logician het volgende:
[..]welke manier van diepgaand bedoel je nu?
Werken jullie altijd gezamelijk jongens af of..?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:55 schreef Logician het volgende:
Nee dat is er niet. We kregen het er over, en hij vroeg hoe dat bij mij werkte, en hij herkende veel.
Er is ondertussen al een foto vrijgegeven die een duidelijk beeld geeft over hoe het er daar aan toe gaat.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Werken jullie altijd gezamelijk jongens af of..?Hopelijk zijn jullie nog geen B3st Fr1eNdSzz 4-Ev4H of iets.
Wat zij zegt... Een beetje door een autist en haar vriendin een geestelijke beperking aangepraat krijgen, lijkt me nou niet echt een goede basis voor een relatie...quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:31 schreef Bohemian_Chick het volgende:
Ik was eerst heel neutraal ingesteld en hoopte dat de jongen in kwest zo snel mogelijk contact opnam met TS...
Maar nu zeg ik: RUN FOREST RUNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!
Alleen voor minstens 2 breezersquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Werken jullie altijd gezamelijk jongens af of..?Hopelijk zijn jullie nog geen B3st Fr1eNdSzz 4-Ev4H of iets.
mja, uberhaupt iets aangepraat krijgen lijkt me niet echt een persoon die supersterk in zijn schoenen staat... maar goed, TS d'r vriendje is terecht en heeft en deukje opgelopen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:13 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Wat zij zegt... Een beetje door een autist en haar vriendin een geestelijke beperking aangepraat krijgen, lijkt me nou niet echt een goede basis voor een relatie...
Iets zeggen over andere mensen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:56 schreef Logician het volgende:
[..]Zo reageren en dan iets zeggen over andere mensen .. geniaal.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:36 schreef Bohemian_Chick het volgende:
Trouwens, je bent vast een mooie meid van 20 jaar en helemaal in de bloei van je leven...wat doe je dan op RP? Besef je je wel wat voor types daar rond kunnen lopen? Ga meer uit, word lid van een leuke vereniging etc. etc. en ontmoet iemand irl...dat lijkt me ten eerste veel veiliger en ten tweede veel gezelliger dan 5 á 6 uur chatten met een "onbekende" die zich daar om X redenen heeft (moeten) aan(ge)meld(t)(en).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |