abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62332075
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 18:48 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

...en dacht niet na bij wat hij eventueel teweeg bracht.

Weetikveel! Er kunnen zoveel redenen zijn, en dus onzinnig om hier zwaar negatief te gaan denken. Word je daar zoveel happier van dan?
Dat zou ook kunnen ja, naast de vele mogelijkheden die er zijn.
In mijn posts zie je als het goed is ook dat ik vele opties open laat.
Maar de negatieve verklaringen moeten ook vermeld worden, vind ik, want zo kan TS het verhaal niet alleen maar vanuit een rooskleurige kant bekijken...terwijl ze dat voorheen wel een beetje deed.
  zondag 12 oktober 2008 @ 18:59:27 #102
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_62332151
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
TS wordt getest.

Maar het is een test die je op geen enkele manier kunt doorstaan.

Als ze ook 2-3 dagen niets laat horen dan is ze een ongeinteresseerde muts en zit het allemaal niet goed.

Als ze na 4 uur al vraagt waarom hij niets heeft laten horen is TS een wanhopig zeurding en dat wordt ook niet gewaardeerd.

Normaal gesproken echt zo'n vrouwentruuk maar ook onder de mannen heb je bitches
is dat niet Het Geheim Van De Player, wat je daar prijsgeeft?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:00:37 #103
94676 Garisson72
pi_62332184
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 18:55 schreef Bohemian_Chick het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen ja, naast de vele mogelijkheden die er zijn.
In mijn posts zie je als het goed is ook dat ik vele opties open laat.
Maar de negatieve verklaringen moeten ook vermeld worden, vind ik, want zo kan TS het verhaal niet alleen maar vanuit een rooskleurige kant bekijken...terwijl ze dat voorheen wel een beetje deed.
Dat is waar. Het totale plaatje is belangrijk.
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:00:43 #104
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62332190
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 18:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

is dat niet Het Geheim Van De Player, wat je daar prijsgeeft?
Ik heb zelfs een Players Ball VIP-card.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_62332245
Dubbel
pi_62332246
TS, vanaf nu niet meer smsen/mailen/bellen, oke?
Je hebt genoeg gedaan vanuit jouw kant.
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:30:12 #107
166493 Sophietjuh
Zij dronk bier met een rietje!
pi_62332785
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:03 schreef Bohemian_Chick het volgende:
TS, vanaf nu niet meer smsen/mailen/bellen, oke?
Je hebt genoeg gedaan vanuit jouw kant.
Oké oké oké, zodra ik de drang krijg zal ik wel hier komen Ik ga in ieder geval een poging tot doen:)
Just because you are blind, and unable to see my beauty doesn't mean it does not exist.
Wij zijn de beste! http://grtdojw.punt.nl/
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:49:21 #108
166493 Sophietjuh
pi_62333229
ik heb een smsje! Er stond in dat hij spijt heeft dat hij niks liet horen, en dat hij met zichzelf in de knoop zat nav vorig weekend, het was nogal confronterend. Zware gesprekken gehad enzo, en daarom liet hij even nks van zich horen. vind het fijn dat ik nu een sms heb, maar ik weet niet echt wat ik er van moet denken........... Goed of slecht????

-edit- na aanleiding van vorig weekend gaat hij wel naar een psych...
Just because you are blind, and unable to see my beauty doesn't mean it does not exist.
pi_62333285
Nou goed dat er niets aan de hand is wat aan jou ligt.

slecht als wat er vorige week voorgevallen is eng is
Voices tell me I'm the shit.
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:54:25 #110
166493 Sophietjuh
pi_62333347
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nou goed dat er niets aan de hand is wat aan jou ligt.

slecht als wat er vorige week voorgevallen is eng is
Tja, ik ben nu wel opgelucht, dat ik weet dat het niet aan mij ligt.. Hoop ik
pi_62333569
gaaaap weer zo;n kutje dat zich zo afhankelijk opstelt en zich zorgen maakt over de kleinste dingen.
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:24:56 #112
166493 Sophietjuh
pi_62334093
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:03 schreef anoniemm het volgende:
gaaaap weer zo;n kutje dat zich zo afhankelijk opstelt en zich zorgen maakt over de kleinste dingen.
vind jij ja, als je dat vind, waarom kijk/reageer je dan hier?
pi_62334371
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:49 schreef Sophietjuh het volgende:
ik heb een smsje! Er stond in dat hij spijt heeft dat hij niks liet horen, en dat hij met zichzelf in de knoop zat nav vorig weekend, het was nogal confronterend. Zware gesprekken gehad enzo, en daarom liet hij even nks van zich horen. vind het fijn dat ik nu een sms heb, maar ik weet niet echt wat ik er van moet denken........... Goed of slecht????

Fijn dat ie eindelijk wat laat horen, maar mijns inziens had ie wel even kunnen laten weten dat ie met zichzelf in de knoop zit en ff radiostilte wilde.
A mind with a heart of it's own
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:05:07 #114
154880 Bolter
Awesomeness
pi_62335163
Met zichzelf in de knoop. Jezus wat zijn er toch een hoop kneuzen op deze aardbol.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_62336188
quote:

Wat is er vorige week dan in godsnaam voorgevallen??
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:41:53 #116
166493 Sophietjuh
pi_62336297
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:37 schreef Raissa het volgende:

[..]

Wat is er vorige week dan in godsnaam voorgevallen??
nja, hij is helemaal ingestort.. (lang verhaal) maar wsl is hij erachter gekomen dat hij autistisch is.. Vriendin waar ik nu al een tijd logeer is ook autistisch en die heeft toen met hem gepraat en dingen laten zien enzo, en toen bleek dat hij dat ook zo meemaakt.. Dus nu ff afwachten hoe en wat....
pi_62337828
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:41 schreef Sophietjuh het volgende:

[..]

nja, hij is helemaal ingestort.. (lang verhaal) maar wsl is hij erachter gekomen dat hij autistisch is.. Vriendin waar ik nu al een tijd logeer is ook autistisch en die heeft toen met hem gepraat en dingen laten zien enzo, en toen bleek dat hij dat ook zo meemaakt.. Dus nu ff afwachten hoe en wat....
Ben blij dat hij contact met je heeft opgezocht!!
Hoe oud is hij? En is deze diagnose door een professional gesteld? Want zo komt het in je post niet echt over....
Het lijk wel alsof die vriendin van je met autisme hem een autistisch label heeft opgeplakt...

Maar mocht deze diagnose door een professional gesteld zijn dan moet je wel realistischer naar jullie relatie kijken en je afvragen hoe jullie nu verder gaan ...een relatie met iemand die autistisch is, lijkt me namelijk niet altijd even gemakkelijk. Je moet ff kijken hoe je daarmee om wilt/moet
gaan.
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:56:12 #118
166493 Sophietjuh
pi_62338688
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:30 schreef Bohemian_Chick het volgende:

[..]

Ben blij dat hij contact met je heeft opgezocht!!
Hoe oud is hij? En is deze diagnose door een professional gesteld? Want zo komt het in je post niet echt over....
Het lijk wel alsof die vriendin van je met autisme hem een autistisch label heeft opgeplakt...

Maar mocht deze diagnose door een professional gesteld zijn dan moet je wel realistischer naar jullie relatie kijken en je afvragen hoe jullie nu verder gaan ...een relatie met iemand die autistisch is, lijkt me namelijk niet altijd even gemakkelijk. Je moet ff kijken hoe je daarmee om wilt/moet
gaan.
Dat heeft ze dus niet gedaan, het was de eerste keer al een beetje duidelijk.. En hij heeft dan binnenkort een afspraak bij de dokter, en dan moeten we verder kijken. Ik weet wel dat een relatie voor mij dan niet in de weg staat. Ik bedoel, het maakt hem niet veel anders dan dat hij is. En het zal niet makkelijk worden, maar als je er open voorstaat, dan moet het geen probleem worden. Het word nu een tijd van afwachten..
En ben ook erg blij dat ik wat van hem gehoord heb!!
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:50:44 #119
191838 mrfool
Why so serious?
pi_62340124
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:56 schreef Sophietjuh het volgende:

[..]

En ben ook erg blij dat ik wat van hem gehoord heb!!
gelukkig voor jou! succes ermee!
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:54:20 #120
166493 Sophietjuh
pi_62340212
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:50 schreef mrfool het volgende:

[..]

gelukkig voor jou! succes ermee!
dankje
  maandag 13 oktober 2008 @ 00:01:31 #121
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62340398
pi_62340566
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 16:29 schreef OldJeller het volgende:
Hij heeft je leren kennen?
Ook hard, maar misschien wel deels waar.
Lambo of Rekt
  maandag 13 oktober 2008 @ 00:27:03 #123
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62340835
Nou ja, het kan aan mij liggen hoor...maar voor zover ik me kan herinneren is niets gruwelijker voor een man dan door twee freaka's een stoornis aangepraat te krijgen. Notabene een stel wat je via internet hebt leren kennen.

Picture this:
Je zit met je zielige zelf RP af te struinen..stuit op een chick die wel normaal lijkt, je praat wat, je mailt wat..je besluit af te spreken..want..ze lijkt fucking normaal!
Dan blijkt dat ze 'logeert' bij een andere chick, daar spreek je dan maar af en dan ineens, op een mooie lange zaterdagavond, besluit de vriendin van je chick eens even lekker in je hoofd te wroeten.
Volledig onteerd, ontmant en ontheemd verlaat je het adres..er verstrijken een paar dagen en je vraagt je af wat de neuk er in vredesnaam gebeurt is afgelopen weken.
Is het een film? Komt Ralph Inbar elk moment met zijn banaan om de hoek zetten? Heb je per ongeluk meth binnengekregen? Wat?

Als ik een man was, dan zou ik zo hard gerend hebben als mijn benen mij konden dragen.
Maar nee Sophietje, het ligt niet aan jou. Echt niet.
pi_62340975
quote:

Aap -> mouw.

Wel slim om dit soort info te bewaren tot het topic bijna doodgebloed is. Geeft het weer een hele nieuwe impuls!
_!
pi_62341413
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 00:27 schreef SHE het volgende:
Nou ja, het kan aan mij liggen hoor...maar voor zover ik me kan herinneren is niets gruwelijker voor een man dan door twee freaka's een stoornis aangepraat te krijgen. Notabene een stel wat je via internet hebt leren kennen.

Picture this:
Je zit met je zielige zelf RP af te struinen..stuit op een chick die wel normaal lijkt, je praat wat, je mailt wat..je besluit af te spreken..want..ze lijkt fucking normaal!
Dan blijkt dat ze 'logeert' bij een andere chick, daar spreek je dan maar af en dan ineens, op een mooie lange zaterdagavond, besluit de vriendin van je chick eens even lekker in je hoofd te wroeten.
Volledig onteerd, ontmant en ontheemd verlaat je het adres..er verstrijken een paar dagen en je vraagt je af wat de neuk er in vredesnaam gebeurt is afgelopen weken.
Is het een film? Komt Ralph Inbar elk moment met zijn banaan om de hoek zetten? Heb je per ongeluk meth binnengekregen? Wat?

Als ik een man was, dan zou ik zo hard gerend hebben als mijn benen mij konden dragen.
Maar nee Sophietje, het ligt niet aan jou. Echt niet.
pi_62344137
Mja valt op zich allemaal wel mee, aantal dingen die overeenkomen, maar dat betekend niet meteen dat hij autistisch is natuurlijk

Wellicht een combi van erg gevoelig met veel stress en daardoor overprikkelt raken.. maar dat hij voor zichzelf hulp gaat zoeken is wellicht wel positief
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:50:22 #127
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62344191
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 00:35 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Zeg dan meteen dat ze eng is popje
Dat leest toch veel minder leuk.

Het is maar goed dat dit in R&P staat. Wat een clusterfuck.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:53:52 #128
94676 Garisson72
pi_62344271
quote:

Zie je wel, viel het toch allemaal nog mee. Hoewel...
Wat ga jij er nu mee doen, nu het zo'n zwaarmoedige ondertoon begint te krijgen?
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:56:12 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62344320
Fijn zeg. Kom je gezellig naar je nieuwe vlam, word je door haar vriendin ontleed en tot autist bestempeld.
Wat SHE zegt, dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62344618

Doe eens niet zo mal..

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2008 10:09:49 ]
pi_62345055
ik zou als ik zelf zo'n 2 weken had meegemaakt het eerste ook afvragen wat She zei , zo van is dit een film?
misschien ging het allemaal te snel voor hem?
niet iededereen weet hoe hij moet reageren.
ik zelf zou in zo'n situatie ook geen raad weten.

denk dat een psych kan helpen, (gedachten ordenen)
maar ja, denk dat hij gewoon wat instabieler is dan andere mensen
Redacted
pi_62346544
OMG!

Een beetje voor eigen psycholoogje spelen....

Waar waren jullie eigenlijk mee bezig? Wanneer een persoon bepaalde overeenkomsten heeft met iemand met autisme, dan wil het nog niet zeggen dat hiermee een diagnose "autisme" is gesteld ....
Jullie hebben gewoon een label op die arme jongen geplakt....ik kan me heel erg goed voorstellen dat ie dan helemaal flipt...zeker wanner hij heel snel geprikkeld of gestresst raakt....

Ik was eerst heel neutraal ingesteld en hoopte dat de jongen in kwest zo snel mogelijk contact opnam met TS...
Maar nu zeg ik: RUN FOREST RUNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!
pi_62348511
Nee dat is er niet. We kregen het er over, en hij vroeg hoe dat bij mij werkte, en hij herkende veel.

M.a.w hij had een paar dingen die hij herkende en thats all, en ik denk dat iedereen er wel iets herkenbaars uit zou kunnen halen. Betekend niet meteen dat je iets hebt, en ik denk ook absoluut niet dat dat de reden is dat hij een gesprek heeft aangevraagd.

Ik vind dat Sophie dit niet echt handig heeft opgeschreven, then again Sophie is nieuw op Fok
pi_62348553
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:31 schreef Bohemian_Chick het volgende:
OMG!

Een beetje voor eigen psycholoogje spelen....

Waar waren jullie eigenlijk mee bezig? Wanneer een persoon bepaalde overeenkomsten heeft met iemand met autisme, dan wil het nog niet zeggen dat hiermee een diagnose "autisme" is gesteld ....
Jullie hebben gewoon een label op die arme jongen geplakt....ik kan me heel erg goed voorstellen dat ie dan helemaal flipt...zeker wanner hij heel snel geprikkeld of gestresst raakt....

Ik was eerst heel neutraal ingesteld en hoopte dat de jongen in kwest zo snel mogelijk contact opnam met TS...
Zo reageren en dan iets zeggen over andere mensen .. geniaal.
pi_62348594
Logi, je moet toch toegeven dat het niet heel erg handig is op een eerste/tweede date, zulke diepgaande dingen.
pi_62349491
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:58 schreef dawg het volgende:
Logi, je moet toch toegeven dat het niet heel erg handig is op een eerste/tweede date, zulke diepgaande dingen.
welke manier van diepgaand bedoel je nu?
pi_62350182
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:31 schreef Logician het volgende:

[..]

welke manier van diepgaand bedoel je nu?
Uhh..
pi_62351102
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:59 schreef dawg het volgende:

[..]

Uhh..
pi_62351429
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:55 schreef Logician het volgende:
Nee dat is er niet. We kregen het er over, en hij vroeg hoe dat bij mij werkte, en hij herkende veel.
Werken jullie altijd gezamelijk jongens af of..? Hopelijk zijn jullie nog geen B3st Fr1eNdSzz 4-Ev4H of iets.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2008 14:47:19 ]
pi_62351948
Je bent gewoon gebruikt
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_62351958
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Werken jullie altijd gezamelijk jongens af of..? Hopelijk zijn jullie nog geen B3st Fr1eNdSzz 4-Ev4H of iets.
Er is ondertussen al een foto vrijgegeven die een duidelijk beeld geeft over hoe het er daar aan toe gaat.

En vervolgens verbaast zijn als meneer niets meer van zich laat horen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:13:34 #142
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62352140
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:31 schreef Bohemian_Chick het volgende:
Wat zij zegt... Een beetje door een autist en haar vriendin een geestelijke beperking aangepraat krijgen, lijkt me nou niet echt een goede basis voor een relatie...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_62352161
Hmm, hoe vervelend dat niet-contact ook was voor TS, 't is niet echt een goed begin.
En dat hij helemaal emo gaat doen en naar de psych wil en instort zijn ook niet echt dingen
die me het idee geven dat dit de meest geweldige relatie wordt.
Maargoed, 'de liefde' he...
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_62352197
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Alleen voor minstens 2 breezers
pi_62352297
nvm

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2008 15:58:10 ]
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:23:10 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62352350
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:13 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Wat zij zegt... Een beetje door een autist en haar vriendin een geestelijke beperking aangepraat krijgen, lijkt me nou niet echt een goede basis voor een relatie...
mja, uberhaupt iets aangepraat krijgen lijkt me niet echt een persoon die supersterk in zijn schoenen staat... maar goed, TS d'r vriendje is terecht en heeft en deukje opgelopen...

verder verzandt dit topic alweer in een SC...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_62352564
-edit- off topic

[ Bericht 94% gewijzigd door Re op 13-10-2008 15:44:36 ]
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
pi_62359873
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:56 schreef Logician het volgende:

[..]

Zo reageren en dan iets zeggen over andere mensen .. geniaal.
Iets zeggen over andere mensen?

Ik wijs jullie op je gedrag....en ja door de manier waarop jullie dit aangepakt hebben, hebben jullie bewust of onbewust de label autist op hem geplakt, omdat hij waarschijnlijk toevallig bepaalde overeenkomsten met jou vertoonde...

En ja het is niet te ontkennen dat jullie hem gelabeld hebben, want anders zou hij niet zo heftig gereageerd hebben en zo hard weggerend zijn, omdat hij met zichzelf in de knoop zou zitten...
En het feit dat de arme jongen in kwestie ook nog een afspraak bij de huisarts heeft gemaakt, bevestigt dit hele gebeuren nog meer....
pi_62360845
MEID, stel je niet aan.

AUB please....

Hij wil je gewoon, hij zit even in de knoei.
Help hem, niet opdringen.

Zo
''Tevens zoek ik iemand die mij gitaarles kan geven''
pi_62365537
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 18:36 schreef Bohemian_Chick het volgende:
Trouwens, je bent vast een mooie meid van 20 jaar en helemaal in de bloei van je leven...wat doe je dan op RP? Besef je je wel wat voor types daar rond kunnen lopen? Ga meer uit, word lid van een leuke vereniging etc. etc. en ontmoet iemand irl...dat lijkt me ten eerste veel veiliger en ten tweede veel gezelliger dan 5 á 6 uur chatten met een "onbekende" die zich daar om X redenen heeft (moeten) aan(ge)meld(t)(en).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')