Ja dat hoop ik ook!quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoop dat ie een goede uitleg heeft straks..
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:38 schreef Re het volgende:
gewoon niets terug laten horen mocht tie het nog proberen
Het was via RP, en het is wel waar wat je zegt. Maar omdat hij zo anders deed, iig zo lief en noem maar op vind ik het gewoon vreemd en moeilijk te geloven. GRMBL!!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:51 schreef Bohemian_Chick het volgende:
Hoe hebben jullie elkaar leren kennen via internet? Datingsite? Of forum?
Want dat bepaalt mijn inziens ook veel hoor....met name als jullie elkaar via een datingsite hebben leren kennen.
Het zou best kunnen dat de jongen in kwestie zoiets wel vaker doet en via internet zo makkelijker aan dates komt...om vervolgens niks meer van zich te laten horen als ie eenmaal krijgt wat ie wilde. Echt ontzettend laf.
Óf hij heeft wat meer ruimte en afstand nodig na een tijdje intensief contact...want op een gegeven moment wordt het allemaal een beetje routine en is het niet meer spannend...
Maar dat wil niet zeggen dat ie je niet even kan geruststellen als je hem een bericht stuurt dat je je zorgen maakt.
Maar iig heel veel sterkte meissie
Hij kan het toch ook? (mits natuurlijk erg onvoorziene gebeurtenissen)quote:
Ja blijkbaar kan hij het ook, en ik hoop gewoon dat er niks ergs is gebeurd. Maar normaal zou je dan iemand wat laten weten? En ik snap niet dat hij dat niet doet. Hij weet me wel te raken op mijn kwetsbare plekken op deze manierquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:21 schreef Re het volgende:
[..]
Hij kan het toch ook? (mits natuurlijk erg onvoorziene gebeurtenissen)
Lieverd, zo gaat een player vaak ook te werk, hij doet alles voor je, zal er voor je zijn en geeft je het gevoel dat je het enige meisje op aarde bent, vervolgens laat ie je keihard vallen als ie eenmaal zijn doel heeft bereikt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:15 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Het was via RP, en het is wel waar wat je zegt. Maar omdat hij zo anders deed, iig zo lief en noem maar op vind ik het gewoon vreemd en moeilijk te geloven. GRMBL!!!![]()
Nou het is ook redelijk snel gegaan, we hebben voor de eerste meeting ongeveer 2 á 3 weken gechat. En dan ook gesprekken van 5 á 6 uur lang. En misschien is het ook te snel gegaan, maar de klik was er wel. Voor mijn gevoel dan, ben er nu wel erg over aan het twijfelen.......quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:43 schreef Bohemian_Chick het volgende:
[..]
Lieverd, zo gaat een player vaak ook te werk, hij doet alles voor je, zal er voor je zijn en geeft je het gevoel dat je het enige meisje op aarde bent, vervolgens laat ie je keihard vallen als ie eenmaal zijn doel heeft bereikt.
Daarom is het helaas zo moeilijk te geloven. Ik wil nu nog geen aannames maken en hem een player noemen, misschien komt hij over een paar uur met een goede reden, maar ik denk dat je deze kant van het verhaal ook realistisch moet bekijken....
Maar hoe lang heeft het geduurd voordat jullie een relatie kregen? Want als ik de OP zo lees, lijkt het alsof het vrij snel is gegaan tussen jullie.
Ik zal de reden zeker laten weten! Kerels, echt waar..quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:16 schreef Leatherneck het volgende:
Tja, ik wil niet vooruit op de feiten lopen, maar het komt een beetje over alsof ie je gebruikt heeft.Uiteraard hoop ik dat niet voor je, maar ben wel benieuwd met wat voor een excuus hij aan komt zetten, mocht hij weer eens reageren.
Ach, vrouwen doen het ook. Héérlijk conflictvermijdend totdat het punt komt dat er duidelijkheid op tafel moet komen en ze als angsthazen toegeven dat ze niet eerlijk durfden te zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:56 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Ik zal de reden zeker laten weten! Kerels, echt waar..
Heb ik het net nog over gehad met een vriendin van me! En het is ook zo, vrouwen doen het ook zeker welquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, vrouwen doen het ook. Héérlijk conflictvermijdend totdat het punt komt dat er duidelijkheid op tafel moet komen en ze als angsthazen toegeven dat ze niet eerlijk durfden te zijn.
Waarom laat hij mij die niet weten dan??quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:46 schreef Garisson72 het volgende:
Jezus, de vijandige verwachting die hier geschept wordt!
Er kan nog steeds gewoon een plausibele reden zijn denk ik.
Ik heb het hem duidelijk laten weten dat ik mij zorgen maak om hem................quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:49 schreef Garisson72 het volgende:
Omdat hij niet weet dat dit voor jo zo sterk speelt?
Onderschat de dommige onwetendheid/ondoortastendheid van de gemiddelde man niet.
Ja, daar was ik al een beetje bang voor. Door die snelle ontwikkelingen is ie misschien zijn interesse verloren of een beetje angstig geworden en zich teruggetrokken of misschien is dit zijn "day job".....het kan allemaal zoals je ziet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:55 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Nou het is ook redelijk snel gegaan, we hebben voor de eerste meeting ongeveer 2 á 3 weken gechat. En dan ook gesprekken van 5 á 6 uur lang. En misschien is het ook te snel gegaan, maar de klik was er wel. Voor mijn gevoel dan, ben er nu wel erg over aan het twijfelen.......
blijkbaar was ie wel doortastend en attent genoeg om haar een paar weken lang het gevoel te geven alsof ze in de zevende hemel is.....quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:49 schreef Garisson72 het volgende:
Omdat hij niet weet dat dit voor jo zo sterk speelt?
Onderschat de dommige onwetendheid/ondoortastendheid van de gemiddelde man niet.
...en dacht niet na bij wat hij eventueel teweeg bracht.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:41 schreef Bohemian_Chick het volgende:
blijkbaar was ie wel doortastend en attent genoeg om haar een paar weken lang het gevoel te geven alsof ze in de zevende hemel is.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |