ja wel goede shit halen hé , dan print ik het uit en rook ik het wel opquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan er wel een foto van maken
Nee, dan moet je eens ether meenemen uit het scheikundelokaal. Epic failquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stoned vd verf is![]()
koppijn galore
Als ik lach, vragen ze gelijk waaromquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mag jij niet lachen op je werk ofzo?
Nou heb ik nog veul veul veul minder zin *YO*
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt werkt? Een goeie beu.. nvm
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom hebben alle vrouwen ook een snor daar
hoezo, wilde je wat versnijden ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dan moet je eens ether meenemen uit het scheikundelokaal. Epic fail
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Als ik lach, vragen ze gelijk waarom![]()
ik kan ook zeggen, joh ik lach je gewoon uit brilaap, maar denk niet dat dat werkt
Wil je het proberen allochtoontje leef je nog?quote:
Gratsquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
ff snel tussendoor.
Net mail van bedrijf. Ze willen een gesprek met mij in November. Doorschemering:
Ze willen me een contract aanbieden voor onbepaalde tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
en van die doeken om de kop heen, ziet niemand de blauwe plekken
nais , gefeliciteerd manquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
ff snel tussendoor.
Net mail van bedrijf. Ze willen een gesprek met mij in November. Doorschemering:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien probeerde hij een radio zender in de ether te brengenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo, wilde je wat versnijden ?
hihi ik leef nogquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wil je het proberen allochtoontje leef je nog?
props, ik zou meteen salaris verhoging eisenquote:
Ik heb ze voor minder een optyfer gegeven hoorquote:
ja en een Ferrari 430 scuderiaquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
props, ik zou meteen salaris verhoging eisen
Waarom onbepaalde tijd en niet vast?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
ff snel tussendoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
ff snel tussendoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAA !!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Dat wordt trakteren
dit wordt 2de verlenging. Werk er minder dan een jaar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waarom onbepaalde tijd en niet vast?
Hoelang werk je daar al?
En hoeveel contracten heb je al gehad daar?
Ohw oke, dat mag nogquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dit wordt 2de verlenging. Werk er minder dan een jaar.
ik wist niet dat je mocht schelden hierquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
o en de rest bedankt natuurlijk
Ik ga hier weer ff verder stoeien met arcserve
ja en als ze dat niet doen gaan we ze in elkaar slaan , als echte BAZENquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw oke, dat mag nog
Daarna moeten ze je een vast contract aanbieden
neequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:57 schreef renedis het volgende:
gila al terecht?
Ej, ik lach... ik,lach... omdat ik nooit had kunnen denken dat van alle miljoenen zaadcellen, jij de fusking snelste was!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Als ik lach, vragen ze gelijk waarom![]()
ik kan ook zeggen, joh ik lach je gewoon uit brilaap, maar denk niet dat dat werkt
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
JAAAA !!!
saucijzen broodjes
droxz had je nog een mooie ninja photoshop voor me?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, ik lach... ik,lach... omdat ik nooit had kunnen denken dat van alle miljoenen zaadcellen, jij de fusking snelste was!!!
Je mag um hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:01 schreef renedis het volgende:
ik zeg alvast.. ik wil zometeen de FIPO!
Nog geen tijd gehad, ik kijk vanavond even ok?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
droxz had je nog een mooie ninja photoshop voor me?
Geen tijd zegt iequote:Op maandag 13 oktober 2008 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog geen tijd gehad, ik kijk vanavond even ok?
Hier ook, moet alleen de backup tapes nog doen... aha... gelijk maar doen dusquote:
Ik post terwijl ik aan het bellen ben hequote:
Ik hoop dat ik even mag blijven, voel me serieus niet echt 100% ... wil naar huis en slapen ..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoi en doei weer?
Of blijf je dit keer
gastquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik swaffel terwijl ik aan het bellen ben he
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:06 schreef Guio het volgende:
ik ga met jullie werkgevers praten, teveel personeel in dienst...
ik hoop dat ik je niet aangestoken hebquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:06 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik even mag blijven, voel me serieus niet echt 100% ... wil naar huis en slapen ..
Hoi! welkom! stel jezelf even voor!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:06 schreef Guio het volgende:
kiek wab eem, van de week komt nieuwe pes uit he, dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:04 schreef Runx het volgende:
Thomas , zaterdag uit ? kaj gaat ook mee ,. en ewrin vast ook wel , waar alcohol is , is erwin er ook, joris waarschijnlijk ook
omgquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kiek wab eem, van de week komt nieuwe pes uit he, dus
ontgroening..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:06 schreef Guio het volgende:
ok , laturquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:10 schreef debbie_19 het volgende:
Okeeej ik ga ff de hond uit laten en eten halen tot laters mensen![]()
latursquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:10 schreef debbie_19 het volgende:
Cya debbierquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:10 schreef debbie_19 het volgende:
Lolquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ontgroening..
je mag wel wat te drinken voor iedereen halen
ja maar nu dus welquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:13 schreef Logician het volgende:
Guio is 1 van mijn beste vrienden, die ene die niet aan Fok doet ...![]()
volgens mij , heb jij slechte invloed op je vrienden , al je vrienden zijn fok verslaafdquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:13 schreef Logician het volgende:
Guio is 1 van mijn beste vrienden, die ene die niet aan Fok doet ...![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:14 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij , heb jij slechte invloed op je vrienden , al je vrienden zijn fok verslaafd
runx.. kan je mij die link nog eens pasen van de rgtdojw radio? of staat ie nu niet aan?quote:
Was ik al voordat ik haar kendequote:Op maandag 13 oktober 2008 16:14 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij , heb jij slechte invloed op je vrienden , al je vrienden zijn fok verslaafd
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Was ik al voordat ik haar kende
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:06 schreef Guio het volgende:
nee staat niet aan , zit hier op stage , vanavond gaan we wel weer hardquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:16 schreef renedis het volgende:
[..]
runx.. kan je mij die link nog eens pasen van de rgtdojw radio? of staat ie nu niet aan?
nou verslaafd?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Was ik al voordat ik haar kende
Jeweeetzzz... lekker hoor zo'n toetsenbord swaffelenquote:
jij ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:20 schreef Sgele het volgende:
En dan maar naar huis he
Mensen fijne avond![]()
Bedankt voor je inzet PIMP!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:20 schreef Sgele het volgende:
En dan maar naar huis he
Mensen fijne avond![]()
crap.. ik stel voor dat we het op m'n server gaan draaien en de hele dag door kunnen luisteren/verzoekjes kunnen doen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:18 schreef Runx het volgende:
[..]
nee staat niet aan , zit hier op stage , vanavond gaan we wel weer hard, als winamp niet vast loopt in vista 64 bit , hele handleiding op die winamp forum gevolgd en alles op nieuw geëtaleerd , en loopt die nog steeds vast
het was een sarcastische "wat is er?"quote:
Dat klinkt niet verkeerd!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:21 schreef renedis het volgende:
[..]
crap.. ik stel voor dat we het op m'n server gaan draaien en de hele dag door kunnen luisteren/verzoekjes kunnen doen.
mja meer op de frontpage...posten deed ik eerder idd vrij weinig op 't forumquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou verslaafd?
laatste bezoek: 1 minuut, 34 seconden geleden.
aantal posts: 605 (gemiddeld 1 per dag)
Nog 10 minuten, ben ik ook pleite... spreek je vanavond!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:24 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga afscheid van jullie nemen hoe moeilijk het ook is, maar ik ben bijna vrij , en omdat gangster ben ga ik eerder na huis ja
![]()
ik spreek jullie vanavond wel weer
mensen die nog moeten werken , werze![]()
take care , see u ,luv youn all ,byebye![]()
![]()
latuhquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:24 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga afscheid van jullie nemen hoe moeilijk het ook is, maar ik ben bijna vrij , en omdat gangster ben ga ik eerder na huis ja
![]()
ik spreek jullie vanavond wel weer
mensen die nog moeten werken , werze![]()
take care , see u ,luv youn all ,byebye![]()
![]()
Nee nog nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
FEEST VOOR SMOKEZ!!!!
Congrats!!!
pack it up pack it in , let me begin, i came to win battle me thats a sinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |