Ik denk inderdaad dat de republikeinen liever niet aan de macht willen zijn de komende vier jaar.quote:Senate Projections, 10/14
The Democrats appear to have nearly as much momentum in the race for Capitol Hill as they do for the White House, and now have approximately a 3 in 10 chance of winding up with a 60-seat working majority in the Senate.
oh nou ja,quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:11 schreef laforest het volgende:
Ik heb vaak geprobeert inhoudelijk te reageren
Is dat "officiele foutage"?quote:
De kwaliteit is nogal slecht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, denk het wel gezien de uploader.
BILL.
.
Ja, dat viel mij ook al op. Crappy compressie, gok ik.quote:
Youtube Channel BarackObamadotCom?quote:
Bah bahquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op. Crappy compressie, gok ik.
Nog even deze, omdat ie wel mooi is.
YES WE CAN.
Wat is er precies vies aan? Prachtig juist dat zoveel bekende mensen er aan hebben meegewerkt.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op. Crappy compressie, gok ik.
Nog even deze, omdat ie wel mooi is.
YES WE CAN.
Dat staat me juist zo tegen. Als het nou "gewone" burgers waren geweest had ik er geen problemen mee gehad, maar er komt een beetje braaksel bij me naar boven als Hollywood weer denkt dat ze meer zijn dan de muziek, films of TV-series die ze maken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er precies vies aan? Prachtig juist dat zoveel bekende mensen er aan hebben meegewerkt.
Tsja ... stel je voor dat het stemgerechtigden zijn of zelfs door de campagne betaalde artiesten!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:48 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat staat me juist zo tegen. Als het nou "gewone" burgers waren geweest had ik er geen problemen mee gehad, maar er komt een beetje braaksel bij me naar boven als Hollywood weer denkt dat ze meer zijn dan de muziek, films of TV-series die ze maken.
Dat is wel een heel onrealistische veronderstelling, want Lieberman is natuurlijk feitelijk een Republikein en zal na vier november dan ook "geroyeerd" worden. Aparte situatie zou dan inderdaad zijn als ze met hem 60 zetels zouden kunnen hebben, maar ik denk niet dat de Democraten zo afhankelijk van hun Judas willen zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:47 schreef Montov het volgende:
Voor de Senaat ziet het er ook beter uit voor de Democraten: waarschijnlijk 7 of 8 extra zetels, voor 56 of 57 in totaal. 30% kans op een 60 zetel filibustervrije meerderheid wanneer Lieberman en Sanders worden meegerekend.
Ik verbied het ze toch niet? Van mijn part mogen BN'ers ook liedjes zingen over de PvdA/CDA of whatever. Ik zal ze alleen totaal niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tsja ... stel je voor dat het stemgerechtigden zijn of zelfs door de campagne betaalde artiesten!!!
Fout!!! Niemand anders dan degenen die zich verkiesbaar hebben gesteld mogen iets uiten!
Vind die niet zo. Die song van Dave Stewart, die zit pas goed in elkaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er precies vies aan? Prachtig juist dat zoveel bekende mensen er aan hebben meegewerkt.
Eerst zei hij dat het een een extra bedrag was maar nu zeggen het McCain camp dat het wel degelijk onderdeel uit gaat maken van die 700 miljard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |