Zelfs met het kleine aantal grammatica- en spelfoutjes dat je maakt begrijp ik je uitstekend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:53 schreef Reuzenpanda het volgende:
Sorry knul, ik heb wel iets beters te doen met mijn leven dan 48 topics bijhouden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zullen we zeggen dat het al de derde keer is dat die langskomt en dat bijna elke grap z'n beste tijd dan wel heeft gehad?
Mag ik die quote in m'n signature gooien, pik?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sorry knul, ik heb wel iets beters te doen met mijn leven dan 48 topics bijhouden.
quote:
Doe wat je niet laten kunt, poppie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mag ik die quote in m'n signature gooien, pik?![]()
"He thinks we'll all white trash"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:35 schreef ethiraseth het volgende:
"the blacks wil take over!1111!" "He will be anti-white" "he is a muslim".
jaja, dit is het niveau van de supporters van Mccain/Palin. En dan durft Laforest nog wat te zeggen van Democraten.
Die smile van Biden blijft meesterlijkquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt, poppie.
Nee dat kan ik niet. In dit topic wordt voornamelijk gecommuniceerd via Youtube filmpjes en nieuwsartikelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kun je eens kappen met gewoon ieder bericht hier te dumpen zonder verder iets te argumenteren? Ik volg het nieuws zelf wel, thank you ver much.
Die verslaggever heeft gelukkig geen al jazeera microfoon dingetje, met deze narrowminded people kan het zo misgaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:35 schreef ethiraseth het volgende:
"the blacks wil take over!1111!" "He will be anti-white" "he is a muslim".
jaja, dit is het niveau van de supporters van Mccain/Palin. En dan durft Laforest nog wat te zeggen van Democraten.
Leuk volk die rednecks he? Dat krijg je met die fearmonger campagne van McCain en Palin, die leeghoofden slikken het als zoete koek.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:54 schreef Sloppy het volgende:
[..]
Die verslaggever heeft gelukkig geen al jazeera microfoon dingetje, met deze narrowminded people kan het zo misgaan.
Daar dacht ik dus ook aan toen ik het las: Errr? Dat zei hij vier jaar geleden, toen hij George W. Bush steunde, toch ook? Typisch.quote:
http://www.nos.nl/nosjour(...)8_economie_plan.htmlquote:Obama heeft reddingsplan middenklasse
Voor een menigte van drieduizend aanhangers heeft Democraat Barack Obama gisteren zijn economische reddingsplan voor de middenklasse gepresenteerd.
"We kunnen niet wachten om zwoegende arbeiders, families en gemeenschappen te helpen", aldus Obama.
Obama's plan bevat een aantal nieuwe punten. Zo wil hij een stop van 90 dagen op gedwongen huizenverkopen en een belastingvoordeel van 3000 dollar voor bedrijven die fulltime werknemers in de Verenigde Staten aannemen.
Deze extra ingrepen zouden 60 miljard dollar kosten, schat Obama's economische adviseur Jason Furman. Dat komt bovenop de 115 miljard dollar die Obama al had uitgetrokken voor zijn economische ideeën.
Republikein John McCain ziet deze verhoging van overheidsuitgaven als een vergissing. "Als ik president wordt", zei McCain gisteren in Virginia Beach, "zal ik geen biljoen dollar uitgeven, zoals mijn rivaal voorstelt."
"Hij kan zulke voorstellen alleen realiseren door de belastingen te verhogen en ons verder in de schulden te steken. De overheid zal op de kleintjes moeten letten, net zoals jullie dat thuis moeten doen", zei McCain tegen zijn supporters.
John McCain komt vandaag met zijn eigen economische plannen.
Ze ziet er uit op die foto alsof ze het tard-gen al in zich heeft.quote:
die 300 miljard zit toch al in die 700 miljard bail out ofzo...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:33 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosjour(...)8_economie_plan.html
I don't get it. McCain zegt hier duidelijk dat de overheid helemaal niets meer moet weggeven. Wat zei John McCain in het laatste debat? Een extra reddingsplan van 300 miljard voor homeowners. Huh? Is dat wel op de kleintjes letten? Onbegrijpelijk die McCain. Wederom ben ik benieuwd met welke plannen McCain komt, terwijl hij verder niet de belastingen wil verhogen en niet de staatsschuld verder wil op laten lopen
Ehhhh, nope.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:39 schreef Re het volgende:
[..]
die 300 miljard zit toch al in die 700 miljard bail out ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |