quote:Massale sightings zijn wereldwijd aan de orde van de dag, wat op dit moment betekent dat de mainstream-media niet meer om de feiten heen kan. Van bedreiging is bij de ontelbare meldingen geen enkele sprake. De meesten ervaren het als positief en noemen het een andere werkelijkheid.
Met de wetenschap dat er wereldwijd steeds meer bevestigingen komen over deze onbekende objecten, die ingrijpen in het belang van de Aarde met al haar levensvormen (of wat er nog van over is). Massa-vernietigingswapens worden uitgeschakeld met technieken die op een vreedzame manier - met liefde en respect voor alles wat leeft - alles kunnen ontmantelen.
Onze overheden moeten hier inmiddels allemaal van op de hoogte zijn. Vele internationale kranten en t.v. stations maken al melding van ufo's en buitenaards contact en de rest volgt...er is geen weg terug.
Universele wezens gelijkend op de mens gaan zich binnenkort bekendmaken. We krijgen tevens contact met technologieën gebaseerd op nulpuntenergie die de vervuilde aarde snel weer terug kunnen brengen naar haar natuurlijke schoonheid in harmonie met de natuur.
Het is nu aan onszelf hoe lang we nog in de ellende zitten. Als wij massaal laten zien aan overheid en media wat wij weten over de grootste cover-up, dan helpen we onze vrienden uit het universum daar op een geweldige manier mee. De keuze ligt bij elk individu afzonderlijk ongeacht kleur, religie, inkomen of titel. Uiteindelijk komen we allen van dezelfde bron.
Dan kunnen ze ons helpen met nulpuntenergiequote:Op maandag 13 oktober 2008 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar stel je voor dat ze écht komen
Misschien hebben ze een oplossing voor de kredietcrisis!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ons helpen met nulpuntenergie
Dan sta je ff raar op te kijken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan heb ik een schone onderbroek nodig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze hadden wat buitengewone baten (verkoop aandelen van een Taiwanese chipfabrikant). De omzet was wel gedaald en de verwachting is dat de vraag naar consumentenelectronica door de kredietcrisis verder zal dalen. weinig reden tot vertrouwen dus.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook vreemd trouwens, Philips heeft een hogere winst dan verwacht, meer dan vorig jaar in dezelfde periode en toch gaan de aandelen 7% omlaag
PROESTquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
[TK] Midweek Center Parcs Economy Cottage / Hotel
Maar de kredietcrisis is voorbij, dat hebben de Europese mannetjes dit weekend besloten!!111!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze hadden wat buitengewone baten (verkoop aandelen van een Taiwanese chipfabrikant). De omzet was wel gedaald en de verwachting is dat de vraag naar consumentenelectronica door de kredietcrisis verder zal dalen. weinig reden tot vertrouwen dus.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
[TK] Midweek Center Parcs Economy Cottage / Hotel
Pleistertje. De mensen die het zouden moeten aanpakken (de Amerikanen) doen veels te weinig. Kijk maar eens naar die link op Cho zijn blog. Wordt het goed uitgelegd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar de kredietcrisis is voorbij, dat hebben de Europese mannetjes dit weekend besloten!!111!!
Ik weet het, of nou, ik begrijp het gedeeltelijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pleistertje. De mensen die het zouden moeten aanpakken (de Amerikanen) doen veels te weinig. Kijk maar eens naar die link op Cho zijn blog. Wordt het goed uitgelegd.
Er is gewoon een boel geld op de pof uitgegeven dat er niet is. Klaar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het, of nou, ik begrijp het gedeeltelijkIk ben echter veel te nuchter/onwetend/ongeinteresseerd om me er druk over te maken.
Fictief.. noot van je leven zul je echt papiergeld bij elkaar kunnen vinden. eentjes en nulletjes dus. Computerwaarde..quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er is gewoon een boel geld op de pof uitgegeven dat er niet is. Klaar.
Nu kunnen ze of méér geld bijdrukken met inflatie tot gevolg of dat geld laten ophoesten door overheden. Dat laatste gebeurt nu. Samen met wetgeving voor streng toezicht om herhaling te voorkomen.
Maar in die weblog van Cho spreken ze over een bedrag van $ 73 triljoen aan ongedekte leningen en financiële producten. Dat is $ 73.000.000.000.000
Het is gewoon niet voor te stellen Gijs,............. niet voor te stellen. Astronomisch,... dat vind ik indrukwekkender dan een UFO die in mijn tuin land. Gewoon $ 73.000.000.000.000 aan leningen en financiele produktenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er is gewoon een boel geld op de pof uitgegeven dat er niet is. Klaar.
Nu kunnen ze of méér geld bijdrukken met inflatie tot gevolg of dat geld laten ophoesten door overheden. Dat laatste gebeurt nu. Samen met wetgeving voor streng toezicht om herhaling te voorkomen.
Maar in die weblog van Cho spreken ze over een bedrag van $ 73 triljoen aan ongedekte leningen en financiële producten. Dat is $ 73.000.000.000.000
Wat denk je van de staatsschuld van amerika http://www.brillig.com/debt_clock/quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is gewoon niet voor te stellen Gijs,............. niet voor te stellen. Astronomisch,... dat vind ik indrukwekkender dan een UFO die in mijn tuin land. Gewoon $ 73.000.000.000.000 aan leningen en financiele produkten
Nootquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fictief.. noot van je leven zul je echt papiergeld bij elkaar kunnen vinden. eentjes en nulletjes dus. Computerwaarde..
The estimated population of the United States is 304,899,930quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat denk je van de staatsschuld van amerika http://www.brillig.com/debt_clock/
Het echter niet alleen de Amerikanen... Daar is het wel mee begonnen, maar ook de Europese bedrijven zijn niet gezond bezig (zie Fortis en IceSave)quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pleistertje. De mensen die het zouden moeten aanpakken (de Amerikanen) doen veels te weinig. Kijk maar eens naar die link op Cho zijn blog. Wordt het goed uitgelegd.
Noot ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NootIk doe mee,.... nooit is noot geworden
Nee, maar dat is natuurlijk logisch,... de hele wereld draait financieel in computerwaardes. De grootste oorzaak van dit probleem ook als je het mij vraagt. Je zal bij alle hypotheken het geld natuurlijk ook noot zien,... zie me al aankomen bij de notaris,... zo hier heb je 250.000 Euro
Prima ideequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:03 schreef kepler het volgende:
[..]
Het echter niet alleen de Amerikanen... Daar is het wel mee begonnen, maar ook de Europese bedrijven zijn niet gezond bezig (zie Fortis en IceSave)
Het is allemaal wel erg ingewikkeld en we zouden gewoon weer op nul moet beginnen eigenlijk
Gijs je vraagt me dingen waar ik geen kaas van heb gegeten. Feit is inderdaad dat het fysieke geld wat zou moeten bestaan niet bestaat. Maar moeten bestaan is een groot woord. Een cijfer op een machine zou hetzelfde moeten zijn. De hele index is hierop gebaseerd,... snap overigens geen hol van de beurs hoor,.. en zal dat ook noot doen ook. Sell, sell, buy buy,... die!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Noot ook![]()
![]()
Maar goed, je zou om veiligheidsredenen toch geld moeten kunnen tonen, we zijn ons toch bewust van de computercijfers... lucht!?
Dat noot!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:03 schreef kepler het volgende:
[..]
Het is allemaal wel erg ingewikkeld en we zouden gewoon weer op nul moet beginnen eigenlijk
die absoluut gezien heel groot, maar als je kijkt naar het BNP valt het opzich mee (althans in 2007quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
ik heb ook echt geen ideequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat noot!
En de schuld dan? Gewoon net doen alsof die er niet is? Maar staatsschuld eigenlijk. Waar moet Amerika dan precies aan betalen. Aan wie hebben ze schuld? Aan zichzelf? Andere landen? Wat is de rente? Snap er geen anus van,.... ik pak mijn pik gewoon weer en that's it!
Zeg noot noot!quote:
Nou, wat veel van die banken en verzekeringsmaatschappijen hebben gedaan is hypotheken verstrekt aan mensen die deze nooit kunnen aflossen. Deze hypotheek zijn toen weer versnipperd en als investeringspakketten verkocht aan institutionele beleggers. Deze hebben ze weer gedeeltelijk doorverkocht aan individuele beleggers. Aangezien deze ook niet gek zijn wilde ze zich wel verzekeren voor het geval die investeringspakketten toch niet zo goed zouden lopen. Diezelfde banken en verzekeringsmaatschappijen hebben ze toen ook verzekeringen verkocht! Al met al is er dus virtueel geld gecreëerd zonder dat er “echt” geld achter stond.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fictief.. noot van je leven zul je echt papiergeld bij elkaar kunnen vinden. eentjes en nulletjes dus. Computerwaarde..
Strol? Wat is staatsschuld precies? En kan de belastingbetaler dat niet aanvullen of is het onbegonnen werk? En wie betaald die tering bom eigenlijk die ze zo nu en dan op Moslim landen gooien? Een goede laser guided piemel kost al gauw net zoveel als een Afrikaanse provincie geloof ik.quote:
Noot begrepen waarom het zo moeilijk moet. Een holbewoner neukte wanneer die wilde en sloeg iets dood als die wilde eten. Maak gewoon wat geld aan in een machine ofzo en zet de teller wat hoger. Klaarquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou, wat veel van die banken en verzekeringsmaatschappijen hebben gedaan is hypotheken verstrekt aan mensen die deze nooit kunnen aflossen. Deze hypotheek zijn toen weer versnipperd en als investeringspakketten verkocht aan institutionele beleggers. Deze hebben ze weer gedeeltelijk doorverkocht aan individuele beleggers. Aangezien deze ook niet gek zijn wilde ze zich wel verzekeren voor het geval die investeringspakketten toch niet zo goed zouden lopen. Diezelfde banken en verzekeringsmaatschappijen hebben ze toen ook verzekeringen verkocht! Al met al is er dus virtueel geld gecreëerd zonder dat er “echt” geld achter stond.
Nu gebeurt er dus een soort domino-effect. Hypotheken worden niet meer afgelost, investeringspakketten zijn niks meer waard, er is geen geld om verzekeringen uit te keren, banken en verzekeringsmaatschappijen gaan failliet. Nadeel is dat er op die banken ook een boel geld van gewone mensen zit. Die zijn hun geld kwijt. Andere spaarders zien dit en verliezen het vertrouwen in hun eigen bank. Als deze nu al hun geld gaan ophalen kunnen zelfs gezonde banken dit nooit allemaal ophoesten en vallen ook de “gezonde” banken om. Kom je in een soort vicieuze cirkel terecht. En dan ga je het als gewone burger wel merken. Leningen worden stervensduur, bedrijven hebben geen geld meer om te investeren en trekken de broekriem aan (ontslagen), pensioenpremies schieten omhoog om dat pensioenfondsen ook met waardeloze aandelenpakketten zitten, etc…
Geen idee Gijs.. het is waarschijnlijk allemaal verzonnen door een stel welgeletterde die het allemaal zo moeilijk in elkaar hebben gedraaid dat je je dom zou voelen als je er vragen over gaat stellen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat noot!
En de schuld dan? Gewoon net doen alsof die er niet is? Maar staatsschuld eigenlijk. Waar moet Amerika dan precies aan betalen. Aan wie hebben ze schuld? Aan zichzelf? Andere landen? Wat is de rente? Snap er geen anus van,.... ik pak mijn pik gewoon weer en that's it!
Ik moet op mn vinger bijten om niet hardop te lachen hieropquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Strol? Wat is staatsschuld precies? En kan de belastingbetaler dat niet aanvullen of is het onbegonnen werk? En wie betaald die tering bom eigenlijk die ze zo nu en dan op Moslim landen gooien? Een goede laser guided piemel kost al gauw net zoveel als een Afrikaanse provincie geloof ik.
Aandelen ook,... beleggen,.... hou toch je gezicht,.... wie heeft dit allemaal eigenlijk bedachtEn waarom heet geld lenen in Nederland een hypotheek? Is dat een latijnse koppeling van schulden? En waarom die grafnaam morgage in de US dan? Omdat we weer een verschil hebben in de metrix system. Een pond hier,... een kilo daar,.. die gebruikt miles,.... waarom? Omdat dat 1.6 kilometer is. Ahhhh OK nou dan gebruiken wij een pond,... dat is dan 2 euro nog wat,... en tegenwoordig bijna 10 dollar. Sterf toch ff lekker allemaal mafkezen!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
In Nederland hebben we inmiddels ¤ 1.030.000.000.000 aan schulden uitstaan. Daar tegenover staat ongeveer 250.000.000.000 aan spaargeld (1/4 is dus gedekt). Dat is dus 780.000.000.000/16.000.000 = 48.750 euro schuld per Nederlander. Met de huidige koers is dat $ 61.737,00.quote:The estimated population of the United States is 304.884.338
so each citizen's share of this debt is $33.683,88.
ja wat wil je nou? Ik betaal toch godvergeten belasting? Ik betaal belasting over mn salaris, ik betaal belasting als ik met dat salaris iets ga kopen, ik betaal dubbel belasting als ik tank...quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
In Nederland hebben we inmiddels ¤ 1.030.000.000.000 aan schulden uitstaan. Daar tegenover staat ongeveer 250.000.000.000 aan spaargeld (1/4 is dus gedekt). Dat is dus 780.000.000.000/16.000.000 = 48.750 euro schuld per Nederlander. Met de huidige koers is dat $ 61.737,00.
Wij hebben dus meer
Een deel van de staatschuld wordt door het buitenland gefinancierd. Vooral China en het Midden-Oosten lenen veel geld uit. Maar een groot deel wordt ook door belegers opgehoest door middel van staatobligaties die de overheid uitgeeft.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:15 schreef Chocobo het volgende:
Strol? Wat is staatsschuld precies? En kan de belastingbetaler dat niet aanvullen of is het onbegonnen werk? En wie betaald die tering bom eigenlijk die ze zo nu en dan op Moslim landen gooien? Een goede laser guided piemel kost al gauw net zoveel als een Afrikaanse provincie geloof ik.
Aandelen zijn in principe een middel voor bedrijven om geld op te halen om verder te groeien (investeren). Is dat eenmaal binnen dan geven aandelen vooral weer hoeveel vertrouwen men nog in het bedrijf heeft. Die handel op de beursvloer is voor een bedrijf op de korte termijn niet zo heel belangrijk. maar als ze nieuwe aandelen willen uitgeven (dus nieuw geld willen uitgeven) is het wel kut als hun aandeel zo laag staat. Waarde van een aandeel is voor een groot deel vertrouwen, lucht zeg maar, bovenop de echte waarde van het bedrijf.quote:Aandelen ook,... beleggen,.... hou toch je gezicht,.... wie heeft dit allemaal eigenlijk bedachtEn waarom heet geld lenen in Nederland een hypotheek? Is dat een latijnse koppeling van schulden? En waarom die grafnaam morgage in de US dan? Omdat we weer een verschil hebben in de metrix system. Een pond hier,... een kilo daar,.. die gebruikt miles,.... waarom? Omdat dat 1.6 kilometer is. Ahhhh OK nou dan gebruiken wij een pond,... dat is dan 2 euro nog wat,... en tegenwoordig bijna 10 dollar. Sterf toch ff lekker allemaal mafkezen!
Meer geld drukken zonder dat er waarde tegenover staat leidt tot inflatie. Kijk maar wat er nu in Zambia gebeurt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:17 schreef Chocobo het volgende:
Noot begrepen waarom het zo moeilijk moet. Een holbewoner neukte wanneer die wilde en sloeg iets dood als die wilde eten. Maak gewoon wat geld aan in een machine ofzo en zet de teller wat hoger. Klaar
,.................................... ik heb geen IDEE waar je het over hebt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een deel van de staatschuld wordt door het buitenland gefinancierd. Vooral China en het Midden-Oosten lenen veel geld uit. Maar een groot deel wordt ook door belegers opgehoest door middel van staatobligaties die de overheid uitgeeft.
[..]
Aandelen zijn in principe een middel voor bedrijven om geld op te halen om verder te groeien (investeren). Is dat eenmaal binnen dan geven aandelen vooral weer hoeveel vertrouwen men nog in het bedrijf heeft. Die handel op de beursvloer is voor een bedrijf op de korte termijn niet zo heel belangrijk. maar als ze nieuwe aandelen willen uitgeven (dus nieuw geld willen uitgeven) is het wel kut als hun aandeel zo laag staat. Waarde van een aandeel is voor een groot deel vertrouwen, lucht zeg maar, bovenop de echte waarde van het bedrijf.
Dus bijvoorbeeld, jouw bedrijf is 10.000.000 waard, je geeft 100.000 aandelen van 100 euro uit. Dan is de intrinsieke waarde van jouw aandeel 100 euro. Als ik denk dat je bedrijf over 10 jaar 20.000.000 waard is, dan heb ik nu al best meer dan die 100 euro over voor een aandeel! Vervelende wat nu gebeurd, is dat door angst veel aandelen onder die oorspronkelijke intrinsieke waarde komt. En dan kan eigenlijk niet. Dan is je bedrijf minder waard dan de optelsom van alle vaste activa.
Ben ik de enige die hier iets met economie/bedrijfskunde heeft gestudeerd?
Nee Gijs, je doet maar alsof je het begrijpt, maar je snapt er werkeljik kont van.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ben ik de enige die hier iets met economie/bedrijfskunde heeft gestudeerd?
Ik zie het simpeler,... inflatie gewoon afschaffen. Bonardt 4 presidentquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meer geld drukken zonder dat er waarde tegenover staat leidt tot inflatie. Kijk maar wat er nu in Zambia gebeurt.
Meeste van die schuld zit hier in hypotheken en consumptieve kredieten (auto). En die worden hier (gelukkig) wat minder makkelijk uitgegeven dan in Amerika. Het overgrote deel van de mensen lost die schulden dus netjes af. Nee, want er eigenlijk is gebeurt is dat een kleine groep mensen zichzelf schaamteloos heeft verrijkt (meer omzet = hogere bonussen) door onverantwoorde risico’s te nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:22 schreef Bastard het volgende:
ja wat wil je nou? Ik betaal toch godvergeten belasting? Ik betaal belasting over mn salaris, ik betaal belasting als ik met dat salaris iets ga kopen, ik betaal dubbel belasting als ik tank...
Maar ik mag niet mee beslissen waar het geld aan word besteedt
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie het simpeler,... inflatie gewoon afschaffen. Bonardt 4 president
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:31 schreef Chocobo het volgende:
Ik zie het simpeler,... inflatie gewoon afschaffen. Bonardt 4 president
Oeeeee ik kan daar ook zo kwaad om worden. Die onmacht die je voelt. Beslissingen die gemaakt worden waar niemand,.. en ook de beslissingnemer iets van snapt. Oplossen kan je het alleen door het simpeler te maken. Maar het zal alleen maar ingewikkelder worden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja wat wil je nou? Ik betaal toch godvergeten belasting? Ik betaal belasting over mn salaris, ik betaal belasting als ik met dat salaris iets ga kopen, ik betaal dubbel belasting als ik tank...
Maar ik mag niet mee beslissen waar het geld aan word besteedt
Er is geen inflatie,... ik schaf het af bij deze,.... eet wat je wilt,... koop wat je wilt!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:33 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja inderdaad!! Inflatie bestaat niet... nu allemaal tegelijk "INFLATIE BESTAAT NIET!! "
ga ik ook doen... lekker een lening nemen en er lekker doorheen brassen! Moeten we eigenlijk allemaal doen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meeste van die schuld zit hier in hypotheken en consumptieve kredieten (auto). En die worden hier (gelukkig) wat minder makkelijk uitgegeven dan in Amerika. Het overgrote deel van de mensen lost die schulden dus netjes af. Nee, want er eigenlijk is gebeurt is dat een kleine groep mensen zichzelf schaamteloos heeft verrijkt (meer omzet = hogere bonussen) door onverantwoorde risico’s te nemen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:30 schreef Chocobo het volgende:
,.................................... ik heb geen IDEE waar je het over hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:31 schreef Bastard het volgende:
Nee Gijs, je doet maar alsof je het begrijpt, maar je snapt er werkeljik kont van.
Die boete volgt na een waarschuwing die je eerder al voor een aangifte hebt gehad... eerst een waarschuwing, dan een boete, dan een 100% boete... I know.. 3x in een jaar te laat met betalen geweestquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oeeeee ik kan daar ook zo kwaad om worden. Die onmacht die je voelt. Beslissingen die gemaakt worden waar niemand,.. en ook de beslissingnemer iets van snapt. Oplossen kan je het alleen door het simpeler te maken. Maar het zal alleen maar ingewikkelder worden.
Soms denk de overheid wel lekker simpel. Zoals me een boete van 22 euro te sturen omdat ik vergeten was mijn wegenbelasting te betalen,... nee geen herinnering,... een boete,... direct. Bezwaar aantekenen,.......... pleeeeease,... alsof ik gehoord wordt
whahaha,.. hou je gezicht. Maar je hebt gelijk,... het is ZO oneerlijk. Ze zijn toch de baas,... en hoe je het ook went of keert,.. geen rechten die met de paplepel groot is gebracht zal je gelijk geven. Waarom,... omdat jij geen boete mag opleggen,.......... ze hebben het druk,... maar ze zien wel als je te laat bent,..... ik kan daar zo kwaad om worden. Gewoon even direct hop,.... 22 euro,... alsjeblieft,...... neem hem!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die boete volgt na een waarschuwing die je eerder al voor een aangifte hebt gehad... eerst een waarschuwing, dan een boete, dan een 100% boete... I know.. 3x in een jaar te laat met betalen geweest![]()
Maar andersom... ik wacht nog steeds op mn 700 euro die ik terug krijg vn de belasting.. ik ga ze ook een boete sturen van 100%..
Nee dat nemen we niet aan zo werkt het niet meneer... waarom niet? Who died and made you god? Hier is mijn fucking rekening en gaarne in 2 weken te voldoen of ik neem gerechtelijke stappen en hou verder je gezicht ja!
Haha ja, dat vind ik ook vreemd jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die boete volgt na een waarschuwing die je eerder al voor een aangifte hebt gehad... eerst een waarschuwing, dan een boete, dan een 100% boete... I know.. 3x in een jaar te laat met betalen geweest![]()
Maar andersom... ik wacht nog steeds op mn 700 euro die ik terug krijg vn de belasting.. ik ga ze ook een boete sturen van 100%..
Nee dat nemen we niet aan zo werkt het niet meneer... waarom niet? Who died and made you god? Hier is mijn fucking rekening en gaarne in 2 weken te voldoen of ik neem gerechtelijke stappen en hou verder je gezicht ja!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Hier jongens. Een lolly.
[ afbeelding ]
Veel gezinnen hebben geen keus Gijs!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:41 schreef Strolie75 het volgende:
Als jij dus verstandig bent en je hand nu even op de knip houdt wordt dit opgevat als een gebrek aan vertrouwen in de economie.
Gijs, dat is hetzelfde als jij een space shuttle ziet ontploffen. Ik zie gewoon een grote BOEM, jij begrijpt de onderliggende oorzaken en natuurkundige processen. Dit is hetzelfde als wat ik met de huidige economie heb. Ik begrijp alleen wat beter waarom het schip zinkt. Maar meer ook niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:43 schreef Chocobo het volgende:
Sterf,.... economie had nooit uitgevonden moeten worden. Ga de wereld redden ofzo
[ afbeelding ]
Ik levelde op het laatst in die rare tempel met die zwevende vierkantenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, enig idee welk level jij was na de twee Grand Staff delen op disc 4? Ik kan nu naar Gongora, maar ik ben veel te zwak denk ik (level 50). Geen idee ook waar ik heen moet om makkelijk te levelen verder...
Nou dicht het gat dan podverquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, dat is hetzelfde als jij een space shuttle ziet ontploffen. Ik zie gewoon een grote BOEM, jij begrijpt de onderliggende oorzaken en natuurkundige processen. Dit is hetzelfde als wat ik met de huidige economie heb. Ik begrijp alleen wat beter waarom het schip zinkt. Maar meer ook niet.
Vaste lasten heb je inderdaad geen keuze. Hoogstens de verwarming wat lager zetten en de auto wat minder vaak pakken. Ik heb het over echte luxe-goederen. Daar draait de economie op. Vliegreizen, een duurder huis + verbouwing, vliegreizen, iPods, nieuwe PC, kleren, uit eten gaan. Kijk eens hoeveel daar op wordt verdient. Leningen, rentes, BTW, etc...quote:
Temple of Enlightment.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, enig idee welk level jij was na de twee Grand Staff delen op disc 4? Ik kan nu naar Gongora, maar ik ben veel te zwak denk ik (level 50). Geen idee ook waar ik heen moet om makkelijk te levelen verder...
Ow wacht. Jij bent Noot niet.quote:
ik krijg altijd heel snel het geld van de belastingquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha ja, dat vind ik ook vreemd jaAls ik een dag te laat ben ligt er een envelop op de deurmat, maar belasting terug krijgen duurt maanden. En dat moet ik ook nog eens zelf invullen terwijl ze die info ook zelf hebben
En vliegreizen natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vaste lasten heb je inderdaad geen keuze. Hoogstens de verwarming wat lager zetten en de auto wat minder vaak pakken. Ik heb het over echte luxe-goederen. Daar draait de economie op. Vliegreizen, een duurder huis + verbouwing, vliegreizen, iPods, nieuwe PC, kleren, uit eten gaan. Kijk eens hoeveel daar op wordt verdient. Leningen, rentes, BTW, etc...
Holbewoners!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow wacht. Jij bent Noot niet.
Wat begrijp jij eigenlijk wel Gijs?
Hoe voedsel via een antiperistaltische beweging in de maag komt en vervolgens via de dunne darm naar de dikke en endeldarm gaatquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow wacht. Jij bent Noot niet.
Wat begrijp jij eigenlijk wel Gijs?
Die zijn dubbel belast. BTW over de vliegtax.quote:
Oh ja ook zoietsquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die zijn dubbel belast. BTW over de vliegtax.
Een antiperistaltische beweging geeft mijn voedsel weer keihard terug aan mijn mond hoor Gijsquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe voedsel via een antiperistaltische beweging in de maag komt en vervolgens via de dunne darm naar de dikke en endeldarm gaat
Oh jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een antiperistaltische beweging geeft mijn voedsel weer keihard terug aan mijn mond hoor Gijs,.... projectiel braken,... coolste term ooit!
Ohja,...quote:
Ik heb het wel eens gezien bij iemand Gijs... echt de shizzle!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohja,...Sommige kunnen diarree opbraken, maar de echte gelukkige krijgen echt de dikke shit,... maar dan zonder inkleuring nog. De poep ruikt behoorlijk hoor,... maar komt er gelukkig lekker dik uit
![]()
[ afbeelding ]
Misschien moest ie het ff achter een link plaatsen inderdaad. Als er een mod komt krijgt ie een noot.quote:
Zonder inkleuring? Dus poep is niet meteen bruin?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohja,...Sommige kunnen diarree opbraken, maar de echte gelukkige krijgen echt de dikke shit,... maar dan zonder inkleuring nog. De poep ruikt behoorlijk hoor,... maar komt er gelukkig lekker dik uit
![]()
[ afbeelding ]
Oh neequote:Op maandag 13 oktober 2008 16:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zonder inkleuring? Dus poep is niet meteen bruin?
Interessant zeg!
Ja daaag,... wel alle grofste kankertermen en andere scheldwoorden in GAM moeten aanzien waar niks mee gebeurd, en niet een informatief plaatje kunnen posten met inhoudelijke content over poep?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:25 schreef Strolie75 het volgende:
Respect voor je poepkennis Gijs
Haal dat plaatje maar weg voor je een ban aan je broek hebt.
Alles voor jou Gijs!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs, je weet toch dat ze hier
a. geen gevoel voor humor hebben en;
b. zo inconsequent als de pest zijn.
Wie moet me anders de rest van de week hypen?
Wat een reisquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:56 schreef kepler het volgende:
nieuwe blogen een nieuw uiterlijk
http://devliegeropreis.nl/
Heerlijke understatement maar toch liefdevolquote:Hallo Maarten.
Het is een mooie reis.
Veel succes met de voorbereiding.
Groetjes opa en oma
Tja,... met een Cod4 MP engine,... ben wel benieuwd,... ook de WWII setting wil ik even bekijken. Nu nog maar 9000quote:
Deze week geen tijd, en vanaf donderdag op vakantie. Dus toch geen tijd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:04 schreef Chocobo het volgende:
Tja,... met een Cod4 MP engine,... ben wel benieuwd,... ook de WWII setting wil ik even bekijken. Nu nog maar 9000Ik ga het spel niet halen, maar zo proef ik het wel even!
Ik hoop dat ik alle kosten niet onderschat, maar ik weet dat dat wel gaat gebeurenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:11 schreef Chocobo het volgende:
Wel een onwijze reis Gijs,.... tering wat ga jij dingen zienGeniet pik,... maar eerst werken,.... geld verdienen,... en ik hoop dat je alle kosten niet onderschat!
mooi tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
Die eerste reactie.
[..]
Heerlijke understatement maar toch liefdevol
Grootouders
OMGquote:
Cd heb ik al een aantal weken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:20 schreef Chocobo het volgende:
Dat nieuwe Metallica albumTTTYYFFUSS !!! Death Magnetic
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:26 schreef Chocobo het volgende:
Mijn COD5 impressie en kortste Beta ooit!
Saai menu,.... saaie graphics,.... geen cover optie,... richten,.. in paniek raken,... en sterven. Wat een kansloos spel zeg! Wat een KANSLOOS spelWhoehahahahahahaha. Wat is dat slecht zeg
Speeltijd: 2 minuten en 32 seconden *delete*
Die komen morgen pas Strol!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef Strolie75 het volgende:
Waar blijven die aliens trouwens?
[ afbeelding ]
Die ga ik ook aanschaffen voor kuiken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, binnenkort komt Banjo Kazooie op Xbox Live uit. Aangezien ik de N64 periode voor 90% overgeslagen heb, heb ik die game nog nooit gespeeld. Hype me eens.
Vandaag Gijs... maar door een zonnestorm heeft het schip wat vertraging opgelopen. Maar goed dat er catering aan boord is anders kregen we een paar chagerijnen op bezoek.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef Strolie75 het volgende:
Waar blijven die aliens trouwens?
[ afbeelding ]
Ik hou mijn kuiken achter haar eigen DS. Anders kan ik nooit meer zelf een game spelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
Die ga ik ook aanschaffen voor kuiken.
Heeft ze ook weer wat te gamen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vandaag Gijs... maar door een zonnestorm heeft het schip wat vertraging opgelopen. Maar goed dat er catering aan boord is anders kregen we een paar chagerijnen op bezoek.
Het eerste deel is de beste platformer ooit gemaakt. Als dit spel ook nog eens in high res uitkomt is dat naar mijn idee het beste Xbox Live spel wat er is. Sterker nog,... ik ga hem voor Daan kopen. De reviews liegen er niet om Gijs. Rare was vroeger koning van de platform games. Ik snap echter niet het Lasting Appeal cijfer. Maar ja,... de review is nu eenmaal heel oud (Juni '98) Zoooveeeel verzamelopties,...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, binnenkort komt Banjo Kazooie op Xbox Live uit. Aangezien ik de N64 periode voor 90% overgeslagen heb, heb ik die game nog nooit gespeeld. Hype me eens.
Nee, serieus. In tegenstelling tot 2D zien die oude 3D games er tegenwoordig echt niet meer uit. Ze moeten toch minstens met een HD versie komen wil mijn interesse geprikkeld worden.quote:
Banjo is altijd prachtig geweest,... net als Zelda OoT,.. die games kunnen gewoon nog mee. Zelf kijk ik niet naar resolutie als het om dat soort games gaat maar Banjo komt wel in HD uit geloof ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, serieus. In tegenstelling tot 2D zien die oude 3D games er tegenwoordig echt niet meer uit. Ze moeten toch minstens met een HD versie komen wil mijn interesse geprikkeld worden.Stiekem hoop ik na het succes van Wipeout op een Shadow of the Colossus HD op PSN.
Inderdaad. Op de DS.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Banjo is altijd prachtig geweest,... net als Zelda OoT,.. die games kunnen gewoon nog mee.
Heb je wat screenshots van deXLBA-versie?quote:Zelf kijk ik niet naar resolutie als het om dat soort games gaat maar Banjo komt wel in HD uit geloof ik
Nee,... wel een trailer. Met al dat bagger en poep games wat je vaak vind op Xbox Live Arcade is dit echt een uitzondering. Er zijn een aantal games die het zo waard zijn. Castlevania en Banjo-Kazooie zijn er echt twee van. Dit is platform hemel! En voor 1200 punten onmisbaar als je het mij vraagt. Ben zo blij dat ze de Arcade uitbreiden met dit soort games. Banjo-Tooie komt Q1 2009,... dat is deel 2.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad. Op de DS.
[..]
Heb je wat screenshots van deXLBA-versie?
Ik zeg het je Gijs,... dit spel is tijdloos,.... misschien zelfs een cult-game te noemen. Hier is zelfs een vergelijking. Wel even op HD klikkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/40453.html?type=
Daar staat ook een HD versie. Ik zag gister de trailer op de 360 zelf op mn TV en vond het echt mooi voor een game van 10 jaar oud!
Tja,.... het is in een klap opzekers de beste platformer voor de 360quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:58 schreef Bastard het volgende:
Dat hypen weer... en over een spel uit de prehistorie![]()
![]()
Het is serieus geweldig om te zien![]()
Maak me maar wakker als Bubble Bobble op arcade komt!
Ik begin met aftakelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,.... het is in een klap opzekers de beste platformer voor de 360Oud of niet. Maar hey,... het is weer lekker vroeg donker buiten. Het game-seizoen komt eraan,.... het kan beginnen
Waar begin jij mee Gijs? Fable 2? Fallout 3?
Een-oog, land van de blinden enzo. Maar ja, de 360 heeft platformers nodig. Daarom baal ik ook zo van moertjes en boutjesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,.... het is in een klap opzekers de beste platformer voor de 360![]()
Whoehahahahaha,.. ohja jij bent gaan lopen. Orange Box,... ik hoop dat we niet teveel gezegd hebben. Ik vond hem zelf fantastisch. En ja,... Fallout 3. Die laatste gameplay clips hebben me echt gek gemaaktquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik begin met aftakelen.
Maar ben nog bezig met Orange Box gijs, ben te voet dus kan nog even duren.. en dan komt Fallout 3, ik weet zeker dat ik die erg cool ga vinden. Verder te druk met andere dingen
gewoon een stukje lopen Gijsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whoehahahahaha,.. ohja jij bent gaan lopen. Orange Box,... ik hoop dat we niet teveel gezegd hebben. Ik vond hem zelf fantastisch. En ja,... Fallout 3. Die laatste gameplay clips hebben me echt gek gemaakt
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
gewoon een stukje lopen Gijs
Ik vind het tot nu toe heel surrealistisch, zoals de schilderijen van Dali, ruimtelijk.. leuk dus!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:39 schreef Chocobo het volgende:
When it comes to platformers Banjo Kazooie Rises to the top and takes first place
http://www.gamespot.com/n64/action/banjokazooie/review.html?om_act=convert&om_clk=gssummary&tag=summary;read-review
Je had vroeger alleen maar IGN en Gamespot eigenlijk,... daar ging het toen om. Ik had omdat Internet er nog niet echt was nog nooit van Banjo gehoord, totdat ik het spel zag draaien toen ik op vakantie was in Amerika. Ik stond verbaasd,... zo mooi,.. zo gaaf,... zo'n heerlijke sfeer. Ik kocht het direct toen.![]()
Ik koop hem voor Daan, maar ik weet nu al dat ik hem zelf ook ga spelenVoor de 8e keer ofzo
ow, weet ik veelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:22 schreef Chocobo het volgende:
Dat zijn 3 Fable 1 en 3 Fable 2 tracksGoh,.... wat een OST
Ik bedoel het niet naar jou,.... meer naar Lionhead,... als je iets geeft,... doe het dan goed. Ik heb de 1e Fable OST en die is een stuk groter dan wat ze nu weer geven. Iets over de collection ofzo,....!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:35 schreef kepler het volgende:
[..]
ow, weet ik veelZag alleen OST staan en wist dat Strol daar naar zocht
Film blijft briljant.quote:
Ik wil eigenlijk niet klikken...wil hem redelijk maagdelijk ontvangen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:52 schreef Chocobo het volgende:
FableOMG wat een trailer. Veeeel combat en die muziek,... schitterende lokaties (Choice & Consequences Gameplay 1 HD)
Klik op de HD optie!
http://www.gametrailers.com/player/41462.html
Die sokjes ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onze hond zit overigens ook in het gips sinds vandaag:
[ afbeelding ]
Geopereerd aan haar kruisbanden in de knie... Dat roze is wel echt briljant![]()
Je bent jaloers Gijsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
'Giel Beelen vindt ware in 17-jarige'
[ afbeelding ]
Hoorde het gisteren van ma.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die sokjes ook![]()
Ja die Amber
En je hebt zelf dan ook zoiets van "als de dokter zegt dat het gekneusd is moet je niet teveel miepen" .. kind heeft gewoon een dubbele beenbreuk.
Maar waar ik nou echt niet bij kan.. ze doen kijken of er iets is, buigen knietje, bewegen beentje en ja ze huilt dan een beetje, maar niet verschrikkeiijk ofzo, ze huilt ook als ze het niet leuk vind om bij een dokter te komen in een vreemde omgeving. En dan zeggen ze geneust..
Dan de foto en ja mogelijk een fractuur in dr enkel.. kom je voor gips is het een dubbele beenbreuk en kun je nog vragen gaan beantwoorden door een kinderarts... dat ze denken dat je dr mishandeld ofzo?
-Bellenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoorde het gisteren van ma.
Ja dat slechte ook van die dokter gewoon er 2x mee heen moeten.
Nu dus veel rust houden.
Kinderarts kan ik wel begrijpen, tis anno 2008 he.
Ja een uur wachten, zou ik ook niet doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
-Bellen
-Heen gaan omdat we bezorgd zijn
-Weer heen gaan omdat de creche bezorgd is
-Foto laten maken voor onze gemoedsrust
-Klein enkel fractuurtje
-Dubbele beenbreuk
Vind het aanfluiting van de artsen.. en dan de wachtijd daar gelaten..
En ik snap ook wel dat de kinderarts met je wilt praten... maar als het echt zo belangrijk is, waarom hebben ze niet iemand paraat voor dit soort gesprekken in een ziekenhuis? Waarom zou ik mogelijk nog eens een uur moeten wachten op een ondervraging.. en dan nog, ik heb mn telefoonnummer achtergelaten, ze heeft nog niets eens gebeld.
Zeg dan niks.
En het dan gek vinden dat ouders die hun kind daadwerkelijk mishandelen er zo lang mee kunnen doorgaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:12 schreef Bastard het volgende:
Waarom zou ik mogelijk nog eens een uur moeten wachten op een ondervraging.. en dan nog, ik heb mn telefoonnummer achtergelaten, ze heeft nog niets eens gebeld.
Zeg dan niks.
ja precies Gijs.. iedere maand voor het gezin 300 euro! En dan word je nog eerst van het kastje naar de muur gestuurd, uuuuuuren wachten.. waarvoor betaal ik zoveel geld dan??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
Nog maar een paar voor de vorm.
WOEST!
120 euro ziektenkostenverzekering in de maand? Waarvoor???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overal Gijs. Die arrogantie. Hier hebben we “mislukte” doktors: verzekeringsartsen! En als je ziet hoeveel macht die gasten hebben. Niet normaal! Te vuil om ook maar iets aan administratie te doen. En als ze 4 mensen per dag keuren hebben ze het druk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:31 schreef Bastard het volgende:
Gewoon bang voor de doktoren zijn ze daar hoor
Groningen 30 miljoen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
Gemeentelijke belastingen zullen volgend jaar ook wel weer omhoog gaan.
Noord-Holland: 98 miljoen bij crisisbanken
Aanleg van riolering en geasfalteerde wegen zal nu wel weer uitgesteld worden hé?quote:
Dimplus heeft hem nog.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
Trouwens toch maar eens kijken of ik die limited edition van Fable 2 nog ergens kan vinden.
[ afbeelding ]
Ik ga volgende week wel even hier in het dorp kijken. Ik zie nu nog steeds LE's van diverse games in de bakken liggen.quote:
Ja wat dat is inderdaad gewoon belastinggeld wat we betaald hebben, of omdat we fout geparkeerd hebben in de stad... dat geld is weg, en moet dan door het rijk weer worden vergoed.. .wat ook ons belastinggeld is. En dan is er dus een tekort, en moeten de lasten verzwaard worden..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
Gemeentelijke belastingen zullen volgend jaar ook wel weer omhoog gaan.
Noord-Holland: 98 miljoen bij crisisbanken
Ga eens bloggen Gijs! Je schrijft echt leuk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:45 schreef Bastard het volgende:
Ja wat dat is inderdaad gewoon belastinggeld wat we betaald hebben, of omdat we fout geparkeerd hebben in de stad... dat geld is weg, en moet dan door het rijk weer worden vergoed.. .wat ook ons belastinggeld is. En dan is er dus een tekort, en moeten de lasten verzwaard worden..
Maw, je betaald dubbel belasting omdat hun het geld kwijtraken
Blauw, minst besmettelijke voor die smeerkeesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:44 schreef Quinny het volgende:
Ah arme amber. Heeft ze nog wel een leuk gekleurd gipsje gekregen?
Wel goed trouwens van de crecheleidster dat ze het niet vertrouwde
Schrijven is leuk, maar niet geforceerd moeten schrijven is leuker.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga eens bloggen Gijs! Je schrijft echt leuk!
Vroeg je ook om een kleur die het minst besmettelijk is voor smeerkaas?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Blauw, minst besmettelijke voor die smeerkees
Heel goed van Nicole.. dat is ook de beste die er rondloopt, de rest zijn van die net niet scholieren.. Nicole is zelf moeder en heeft ook in de zorg gewerkt meen ik. Zo 1tje moet je hebben daar.. stel nou dat ze afwezig was geweest.. en dat we niet te trigger hadden om nog een keer naar de arts te gaan, had dat kind gewoon vergroeide botten gekregen.. hadden we over een jaar gezegd.. goh wat loopt ze toch moeilijk, krijg je therapie, en dingen die allemaal niet helpen. En dan uiteindelijk misschien eens een foto maken en dan zou blijken dat het verkeerd is aangegroeid en nog een keer moet worden gebroken!
Wil je toch niet aan denken.
Daar kwam het wel op neer jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Vroeg je ook om een kleur die het minst besmettelijk is voor smeerkaas?
Een vriend van mn baas heeft zn 2 jarig zoontje verloren toen die van de trap viel....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:36 schreef Magneet het volgende:
pff met dat verhaal van Amber besef ik hoe goed ik weggekomen ben met Merlijn toen hij van de trap kukelde
dramaqueenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:36 schreef Magneet het volgende:
pff met dat verhaal van Amber besef ik hoe goed ik weggekomen ben met Merlijn toen hij van de trap kukelde
De camcorder zal je er wel voor kunnen krijgen.. maar wat is de wens, hardeschijf, direct branden op dvd, of bandjes.. wat wil je er daana mee doen, nog video editting op de pc, heb je voldoende intern en extern geheugen, goed programma ervoor etc etc.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:17 schreef gijsje79 het volgende:
Vraagje weet iemand wat een leuke en goeie camcorder is?
Rond de 3 a 400,-
Je kunt altijd de Oostenrijkse manier uitproberen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:47 schreef Quinny het volgende:
Kinderen zijn soms zo flexibel, maar net die kleine ongelukjes kunnen soms heel heftig zijn. Je bent als ouder zo voorzichtig, maar net wat B. zegt zo zitten ze te spelen en nog geen sec later vallen ze van de trap. ze zijn zo snel af en toe.
Voornamelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
De camcorder zal je er wel voor kunnen krijgen.. maar wat is de wens, hardeschijf, direct branden op dvd, of bandjes.. wat wil je er daana mee doen, nog video editting op de pc, heb je voldoende intern en extern geheugen, goed programma ervoor etc etc.
Het is niet alleen de aanschaf maar de dingen er om heen waar je ook naar moet kijken.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt altijd de Oostenrijkse manier uitproberen.
Tot hun 21e in de kelder opsluiten.
http://www.kieskeurig.nl/videocamera/zoeken?qcode=camc&pcode=camc&q=%255BFLD_STORAGETYPE%255D%253D%252522harde%2Bschijf%252522&min=0&max=500&grade=0¤t=1&details=Y&advanced=1quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Voornamelijk.
Muziek er achter zetten beetje knippen.
Niet te veel mee klooien.
Camcorder met harde schijf.
Overdragen naar pc/laptop met usb.
Is moviemaker dan wat?
Standaard pc werkt via XP, laptop met Vista 1gb geheugen.
Die zorgen voor extra gripquote:
En ze is ook maar raar ook, tietloos en een vreemd hoofd!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
'Giel Beelen vindt ware in 17-jarige'
[ afbeelding ]
Wat? Daar loopt ze standaard al mee?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zorgen voor extra gripJe verzint het niet hoor...
Nee, alleen nu met die gipsen poot. De eerste dag liep ze ook gewoon NIET met die sokjesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat? Daar loopt ze standaard al mee?
wat doe je hier op fok dan, als je kinderen verstoppertje aan het spelen zijnquote:
Me verstoppen,..........quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:59 schreef Quinny het volgende:
[..]
wat doe je hier op fok dan, als je kinderen verstoppertje aan het spelen zijn![]()
quote:He has clarified things a bit, though. Both versions are basically the same, they are so similar that the main feature used to distinguish the two games is that PS3's version drops to 25 frames occasionally, under heavy load conditions.
360,... maar dat doe ik met al mijn games Gijs. Ik begin te poepen op de PS3. Koop alleen exclusives voor dat ding. De rest is allemaal voor de 360quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:40 schreef kepler het volgende:
Far Cry 2 schijnt op de 360 op 30fps te lopen, tegen 25fps op de PS3
Geen idee of jullie dat uitmaakt, maar dan kunnen jullie misschien makkelijker een platform kiezen
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=338962
[..]
Laat ik eerlijk wezen,... als dat ding geen blu-ray had, had ik hem al verkochtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
360,... maar dat doe ik met al mijn games Gijs. Ik begin te poepen op de PS3. Koop alleen exclusives voor dat ding. De rest is allemaal voor de 360
360 versie dus voor mij. Met een HD install.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:40 schreef kepler het volgende:
Far Cry 2 schijnt op de 360 op 30fps te lopen, tegen 25fps op de PS3
Geen idee of jullie dat uitmaakt, maar dan kunnen jullie misschien makkelijker een platform kiezen
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=338962
[..]
Ik had verwacht dat ik de PS3 voor multiconsole versie zou gebruiken, en de 360 voor exclusives. Maar intussen is het omgekeerd...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:47 schreef Chocobo het volgende:
360,... maar dat doe ik met al mijn games Gijs. Ik begin te poepen op de PS3. Koop alleen exclusives voor dat ding. De rest is allemaal voor de 360
Gijs ik durf het niet te zeggen maar wat vind jij hier nou van? In het PS3 topic verdedigen de fanboys het uiteraard weer maar je kan er niet om heen. Multiconsolegames zijn gewoon beter op de Xbox 360. Ik vind dat Sony na 2 jaar toch wel de lead had kunnen nemen wat multiconsolegames betreft.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
360 versie dus voor mij. Met een HD install.
Gijs ik heb precies hetzelfde. Postte dat net in het PS3 topic,.... ik had dat ook verwacht, maar het gebeurd maar niet. Blu-ray en de PS3 specs veranderen niks!! De 360 blijft met DVD gewoon de shit en shizzle eruit pompen. Niks anders dan lof hoor voor de 360,... helemaal met de huidige prijs!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ik de PS3 voor multiconsole versie zou gebruiken, en de 360 voor exclusives. Maar intussen is het omgekeerd...
Sony heeft echt enorm gefaald met de PS3.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:49 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik durf het niet te zeggen maar wat vind jij hier nou van? In het PS3 topic verdedigen de fanboys het uiteraard weer maar je kan er niet om heen. Multiconsolegames zijn gewoon beter op de Xbox 360. Ik vind dat Sony na 2 jaar toch wel de lead had kunnen nemen wat multiconsolegames betreft.
Ik geloof nog steeds in ze. Maar ik voel ook een fail. Sinds ik weet dat FFXIII multiconsole is geworden vraag ik me af wat ik nog met de machine doequote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sony heeft echt enorm gefaald met de PS3.
Het is dat ik Uncharted en MGS4 erg tof vond, en me enorm verheug om Valkyria Chronicles. En dat ik hem nu gebruik als DVD/Blue-Ray speler. Maar voor de rest.
[ afbeelding ]
FFXIII wil ik nog wel op de PS3, al is het omdat ik geen zin heb om 4 DVD's om te wisselen. Yakuza 3 lijkt me ook nog wel tof. Maar voor de rest? Ik zou geen game kunnen noemen waar ik volgend jaar naar uitkijk. Ja, Uncharted 2 als ze die aankondigen. Maar het wordt een beetje een GC. Om de 6 maanden eens aanzetten om een toffe game te spelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:56 schreef Chocobo het volgende:
Ik geloof nog steeds in ze. Maar ik voel ook een fail. Sinds ik weet dat FFXIII multiconsole is geworden vraag ik me af wat ik nog met de machine doe
Street Fighter IVquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:24 schreef gijsje79 het volgende:
Zag dat de nieuwe Tekken zelfs op de 360 uitkomt.
Tekken,.............. ik ben zelf een Streetfighter fan. Sterker nog,... kans ik groot dat ik deel IV ga halen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:24 schreef gijsje79 het volgende:
Zag dat de nieuwe Tekken zelfs op de 360 uitkomt.
Zoooooooo dat is me een trailerquote:
Ik weet het al zeker. Ik haal 'mquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tekken,.............. ik ben zelf een Streetfighter fan. Sterker nog,... kans ik groot dat ik deel IV ga halen.
Oh,... meerdere Gijsjes dus,... nou dan haal ik hem helemaalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet het al zeker. Ik haal 'mIn Leipzig een heerlijke sessie tegen een Duitser gehad!
Heerlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... meerdere Gijsjes dus,... nou dan haal ik hem helemaalIk moeeet tegen jou vechten!! Gijs hoe speelt die?
Gijs heerlijk stuk tekst,........... podver,... krijg zelfs zin!! Het gekke is dat als je kijkt dat je de gameplay, je het bijna voelt zo lekker lijkt me dit vechten. Het ziet er zo vloeiend en lekker uit,.. counters,... combos,.. moves,... super moves,... ohhh geweldig manquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HeerlijkIk koos Ryu en gooide alle oude bekende moves er meteen uit zonder nadenken! Het is vergelijkbaar met de oude SF-serie die we liefhebben, maar dan in een ge-wel-di-ge nieuwe look!
Leipzig preview voor FOK!games die ik geschreven heb: Street Fighter IV
podverdorie wat een fantastische woordgrap!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HeerlijkIk koos Ryu en gooide alle oude bekende moves er meteen uit zonder nadenken! Het is vergelijkbaar met de oude SF-serie die we liefhebben, maar dan in een ge-wel-di-ge nieuwe look!
Leipzig preview voor FOK!games die ik geschreven heb: Street Fighter IV
quote:Ik pakte de 360-controller op en koos uiteraard voor Ryu omdat ik daar de moves nog van Ken.
In de spellcheck was er de opmerking nog dat het met kleine letters moestquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:19 schreef kepler het volgende:
[..]
podverdorie wat een fantastische woordgrap!
[..]
whehe, het duurde wel even voordat ik door had wie Ken ook alweer wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de spellcheck was er de opmerking nog dat het met kleine letters moest
Dat zijn leKen Gijs,.... het viel mij ook direct op. Erg cool geschreven,....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de spellcheck was er de opmerking nog dat het met kleine letters moest
Als je in Australie of Canada zit moet je de game ook halen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef kepler het volgende:
[..]
whehe, het duurde wel even voordat ik door had wie Ken ook alweer was
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef kepler het volgende:
[..]
whehe, het duurde wel even voordat ik door had wie Ken ook alweer was
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je in Australie of Canada zit moet je de game ook halen!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga nu trouwens poepen en Alias kijken. Vijf jaar te laat ofzo, maar een toffe serie!
nooit echt veel gespeeldquote:
In Australie/Canada zit ik een paar maanden, mochten er toffe games uitkomen (en ik heb het geldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]Gijs,...... zit zijn 360 in zijn rugtas dan?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:34 schreef kepler het volgende:
[..]
In Australie/Canada zit ik een paar maanden, mochten er toffe games uitkomen (en ik heb het geld) dan koop ik daar misschien een Arcade. Beetje gamen, beetje met iedereen praten
Ik heb de arcade-versie in Japan gespeeld. In MP werd ik hard gepwnd door Japaners.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... meerdere Gijsjes dus,... nou dan haal ik hem helemaalIk moeeet tegen jou vechten!! Gijs hoe speelt die?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 06:59 schreef Strolie75 het volgende:
Roy:
http://www.mininova.org/tor/1913733
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duh. Met m'n nieuwe layout is het niet meegekopieerd!Opgelost.
Ze willen nu zieltjes winnen bij de MS gebruikers.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:58 schreef Bastard het volgende:
kan is groot dat ik voor Tekken 6 ga
Lambal. Ga wat doen met je leven!quote:
genoeg in de planning vandaagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lambal. Ga wat doen met je leven!
Heb je nu schoolvakantie tot onbepaalde tijd ofzo? Wanneer ga je weg dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:50 schreef kepler het volgende:
[..]
genoeg in de planning vandaag
Fiets maken, wassen, uitzendburo, Makro, etc.
Ow ja, en gamen
Ik heb helemaal geen vakantie, ik ben gewoon werkloos nuquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je nu schoolvakantie tot onbepaalde tijd ofzo? Wanneer ga je weg dan?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let eens op je account! Ei! Ik dacht datquote:
Ah dan lees je wel he bitch !!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Let eens op je account! Ei! Ik dacht datQuinny
postte!
Ja natuurlijk! Quinny > Sjo!quote:
Noem je Quinny nou dik?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Quinny > Sjo!
Het heeft even geduurd, maar ik kan geen gevat antwoord verzinnenquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar ik kan geen gevat antwoord verzinnen
Ik in Quinnyquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nou ik zal het haar rustig vertellen straks als ze straks thuis komt. Jij noemt haar dus letterlijk groter dan mij! Edits zijn te laat,.... misschien komt ze wel bij je thuis verhaal halen
Mmm,... nee dat laatste is geen goed idee nu ik dat zo lees
Anyway,.... heb zin in een spel,................
Waarom geen foto van onderlangs? Nu is het gewoon fake waarschijnlijkquote:
Gewoon praat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 06:51 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.xboxonly.nl/videos/2273/Far_Cry_2/
Halo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:54 schreef Bastard het volgende:
Maar goed, wanneer was de laatste keer dat je gebruik maakte van een mapeditor in een spel?
Antwoord: Nooit.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Halo.![]()
Nee tis wel cool, zeker als je via de mapeditor de mp kan doen.
Reden ook dat ik LBP voor de PS3 geen enorm succes zie worden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:54 schreef Bastard het volgende:
Maar goed, wanneer was de laatste keer dat je gebruik maakte van een mapeditor in een spel?
Antwoord: Nooit.
En dat beest doet de moonwalk net nadat hij weer terug looptquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Teveel tekst B...
Anyway, dat FarCry 2 heeft een briljante AI
http://uk.youtube.com/watch%3Fv=_HmDUsDykdM
Ben je dr ook weer es, pisvlek!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:04 schreef -Struikrover- het volgende:
!
Gefeliciteerd Jort!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:29 schreef Chocobo het volgende:
Jortje is 3 geworden vandaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
tgrry6666666666666666666666666666666666666quote:
tof, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:29 schreef Chocobo het volgende:
Jortje is 3 geworden vandaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |