Je weet waar UFO voor staat he..?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:56 schreef petrelli het volgende:
Wacht even, Nasa zegt zelf dat het UFO's zijn? Dit hebben ze vaak gewoon ontkend toch?
Dat denk ik niet ;{quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:56 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je weet waar UFO voor staat he..?
Zal nog is proberenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:15 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ben je blind? Eerste 4,30 minuut zie je ook niks, wel blijven kijken
Daar wordt ongetwijfeld vertelt welk oninteressante gebeurtenis het nou eigenlijk is.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:12 schreef BB-boy het volgende:
Grappig.
Jammer alleen dat ze het vraaggesprek afkappen.
Ik zal je toch moeten teleurstellen. Dat zal het ISS wel zijn geweest. Pagina 718 van teletekst gaf soms weer dat de MIR een beweging ging maken op een bepaald tijdstip. Ik ben toen ook eens naar buiten gegaan om te zien of dat klopte en het was exact zoals aangegeven. Het leek op een ster, die plotseling van koers veranderde (als in een hoek inderdaad) en toen verdween.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:23 schreef B-FliP het volgende:
Toen ik in Frankrijk op vakantie was heb k ook ooit iets geks gezien wat hier
heel erg op lijkt... We (ik en mijn toenmalige vriendin) waren naar de sterren
aan t kijken en er begon er een te bewegen vanuit een stilstaande positie...
Heel gek, maar we hielden t erop dat we t verkeerd gezien hadden en t een
sateliet moest zijn... Plots veranderde het van koers (als in een hoek) en schoot
daarna met vrij hoge snelheid de andere kant uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |