Dat is al gedaan in het KSC topic.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:35 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dan moet ik er een © (copyright) voorzetten of ™ (trademark embleempje).
Dat is niet zo erg hoor. Mucken is post #301 en niet #302 en meerquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:36 schreef Klonk het volgende:
zeuren over mucken en dan zelf een blanco post plaatsen
Omdat het kan!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:36 schreef Klonk het volgende:
zeuren over mucken en dan zelf een blanco post plaatsen
zware rugpijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:13 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Alles goed daar aan de andere kant ?.
Wel goed hoor. Nieuwe werkweek begint dan wel weer helaas maarja. Je moet toch ergens vandaag zien te halen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zware rugpijn
verder wel prima![]()
Met jou?
Kost geen reet, maar dan nog koop ik dat spel nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:39 schreef Frutsel het volgende:
Pheno
zag net nog Diablo II + Expansion voor 10 euro te koop.
Is dat duur? (nee ik heb ze al)
Nee valt wel mee. Ik heb er 4 orgineel + expansiequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:39 schreef Frutsel het volgende:
Pheno
zag net nog Diablo II + Expansion voor 10 euro te koop.
Is dat duur? (nee ik heb ze al)
Dat spel is dan ook voor bazen. Niet voor WoW kiddies, die lieve kleurtjes a la troetelbeertjes willen zienquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Kost geen reet, maar dan nog koop ik dat spel niet.
8 jaar geleden waren de consoles niet sterk genoegquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat spel is dan ook voor bazen. Niet voor WoW kiddies, die lieve kleurtjes a la troetelbeertjes willen zien
dat is ook wel weer waarquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
8 jaar geleden waren de consoles niet sterk genoeg
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is ook wel weer waar
en nu ik toch aan het zeuren ben, waarom komt er geen nieuwe midtown madness...
Omdat GTA niet te verslaan is. Je zou Saint Row nog kunnen proberen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is ook wel weer waar
en nu ik toch aan het zeuren ben, waarom komt er geen nieuwe midtown madness...
Carmageddonquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]. Dat je alles kon kapotrijden of iets degelijks.
Dat waren nog eens tijden. En pixels.quote:
was gewoon tof, rondscheuren zonder een verhaallijn, Burnout paradise doet een aardige poging maar is het toch net niet helemaalquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]. Dat je alles kon kapotrijden of iets degelijks.
splatterbonusquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. En pixels.
Spletterbonusquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. En pixels.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik voel me stiekem wel een beetje vereerd..
Damn dit is toch een slowchat? Ik draai me om en er zijn alweer 3 pagina's bijgekomen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:54 schreef Klonk het volgende:
Pheno, kunnen je Japanse modeltreinen dit ook ?
http://www.liveleak.com/view?i=91b_1223848441
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:37 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg hoor. Mucken is post #301 en niet #302 en meer.
dat is slow voor KSC-begrippen johquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik voel me stiekem wel een beetje vereerd..
Damn dit is toch een slowchat? Ik draai me om en er zijn alweer 3 pagina's bijgekomen
Net zoals een nieuw topic openen binnen 10 seconden zekerquote:
10 seconden is wel lang ja!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Net zoals een nieuw topic openen binnen 10 seconden zeker![]()
Is er wel eens bijgehouden hoe snel iemand een topic kan openen voor ksc?
Met originele titel dan wel he
met slechte mensen gaat het altijd goedquote:
Klonksjquote:
Dat is mooi om te horenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:01 schreef Muck het volgende:
[..]
met slechte mensen gaat het altijd goed
Hé, tof icoontje.quote:
Welnee. Ik werk gewoon keihard door. De hele dag, zoals altijd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:48 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Voor de rest van de dag ben je nu vrij, of?.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Ik werk gewoon keihard door. De hele dag, zoals altijd..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Mucken is doorposten na het slotje
dus óók 302, 303, 328
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze denken te mucken, maar mucken is dat je het juist per ongeluk doet omdat je een blonde muts bent.
Nu is het gewoon flauw
Nee, maar in het echt is het briljant om te zien. De trein gaat dan weer de andere richting op. Ook handig is overigens dat jet het per stoel ook zelf kan doen. Dus als je met 4 man bent kun je er een 4-zitplaatsplek van makenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:54 schreef Klonk het volgende:
Pheno, kunnen je Japanse modeltreinen dit ook ?
http://www.liveleak.com/view?i=91b_1223848441
Gaafquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar in het echt is het briljant om te zien. De trein gaat dan weer de andere richting op. Ook handig is overigens dat jet het per stoel ook zelf kan doen. Dus als je met 4 man bent kun je er een 4-zitplaatsplek van maken
Me too. En als ik met het OV ga dan mis ik ALTIJD de aansluitingen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ik snap die oude meuk in Nederland niet. Ik weiger met het OV te gaan hier. Alleen bij hoge uitzondering als er teveel jostis op de weg zijn.
Succes met het inhalen van je werk KG.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo das het nadeel van een weekend in bed liggen..![]()
Alles blijft liggen. Heb op 1 subsidiegevalletje na in de zomer geen personeel rondlopen.. ff de boel georganiseerd![]()
1 mooie stapel facturen, 1 mooie stapel aanmaningen, 1 stapel ongetekende offertes, 1 stapel getekende offertes, 1 stapeltje kasadministratie en 1 stapeltje eigen post.
Nu kan ik aan de slag![]()
maar waar is mijn asbak opeens gebleven..
ja, want ik val je lastigquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:15 schreef Jo0Lz het volgende:
Nog maar een dikke mok koffie opgehaald. Gonna need it..
4 ????quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Ik heb er 4 orgineel + expansie
nog niet zo lang hoor, en ik zie kuuk niet zo vaakquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Die heb je nu toch al een tijdje?
Ah, vandaar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
nog niet zo lang hoor, en ik zie kuuk niet zo vaak
zijn dat zijn zuid- of noordpolen?quote:
Ik denk tegenpolenquote:
Ik ook!quote:
Lekkerquote:
Ik heb al mn mail sinds 2002 nogquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:03 schreef DaMart het volgende:
Leuk zo'n mailarchief opruimen waar je sinds 2004 mailtjes in hebt gezet, maar nooit hebt opgeruimd... ineens is hij 650 MB kleiner.
Eh nee, want die is niet leuk..quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, want ik val je lastig
die actie in DIG moet echt online, dus ehm, zullen we mijn idee maan gebruiken?
Te laatquote:
Vacature van de Bloemenveiling Aalsmeer zeker?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Gezocht: Leuke secretaresse met boekhoudkundige ervaring! Uitbetaling dagelijks in natura!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |