Ik heb er gister eentje gemaakt met kip, gedroogde abrikozen, amandelen en peterselie/koriander/munt. Errug lekker.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weet nog niet welke ik ga maken....
iig niet de limoen versie, want die vond mn lief niet zo lekker.
Dus ik ga denk ik voor bosui, romatomaat, feta en rode ui
zwarte peper erdoorheen en klaar, zoiets
Het is een sport!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
. Maar ook in rijke periodes geef ik inderdaad weinig geld uit aan kleding. Tweedehands of heeeeeel goedkoop vind ik veel leuker[/sub]
Ja maar dan nog vind ik het echt een prestatie. Ik kan ook prima rondkomen van weinig als t moét. (vroeger ook een tijd gedaan en dat gaat heus en vroeger thuis was ook t geen walhalla van geld. ) alleen als t niet hoeft dan doe ik t ook niet. Waardeloos eigenlijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar ik geef wel meer uit hoor! Dan ga ik gezellig met de kinderen kastanjes zoeken in het bos en dan eten we verse kastanjes bij de spruitjes. Of ik werk een paar uurtjes extra (je hebt het misschien gemist, maar ik werk freelance en verdien soms heel veel geld en soms bijna niets, zoals nu. Maar ook in rijke periodes geef ik inderdaad weinig geld uit aan kleding. Tweedehands of heeeeeel goedkoop vind ik veel leuker
Nou, ik vond jou ook hartstikke leuk!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:55 schreef Tinkepink het volgende:Oke, genoeg Tink-opgehemel
Misschien moeten we een lijstje maken wat we allemaal leuk vinden van elkaar, goed voor ons ego ook
Dank je. Ik red me ook prima. Nu moet ik het mijn man nog lerenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja maar dan nog vind ik het echt een prestatie. Ik kan ook prima rondkomen van weinig als t moét. (vroeger ook een tijd gedaan en dat gaat heus) alleen als t niet hoeft dan doe ik t ook niet. Waardeloos eigenlijk![]()
Nu zit je idd in een mindere periode las ik laatst... buiten dat dat frustrerend moet zijn en stress geeft is het wel fijn om te weten dat je jezelf gewoon lekker kan redden in wat voor situatie dan ook
Ik zou er accuut scrambled eggs van maken. En alsnog zelf opeten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn![]()
lust geen spiegeleieren
sterfIk bak nog eens een ei
Ik had zelf al de broodjes met sesamzaad opgegeten omdat ie dat ook niet lustequote:Op maandag 13 oktober 2008 13:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zou er accuut scrambled eggs van maken. En alsnog zelf opeten.
andijvie met een balletje gehakt!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:01 schreef k_i_m het volgende:
O: 2x boterham pindakaas
L; 2x boterham pindakaas
2x Vitalinea
T: 2 gele kiwi's
D; ???
Wat zal ik eens eten vanavond?????.
Zou hij wel willen, maar ik vind dat eng. Ik vind dat als je kinderen hebt in ieder geval één van de twee voor een stabiel inkomen moet zorgen. De ander kan dan freewheelen. Zodra ik een baan gevonden heb waarmee ik evenveel kan verdienen als hij doet, ruilen we. Helaas worden vrouwen toch minder goed betaald, dus het schiet nog niet zo op met het ruilen.quote:
Waarschijnlijk omdat ze daar niet snappen dat het vet in eieren niet slecht voor je is. De losers.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:04 schreef mspoez het volgende:
WAAROM is een ei bij de WW twee punten ???!!!???
Wat een sissy zeg.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had zelf al de broodjes met sesamzaad opgegeten omdat ie dat ook niet luste
Hij heeft 1 broodje opgegeten "maar die ander kreeg hij echt niet naar binnen"
Het lijkt me zo eng, dat freelancen. Heb het tijdelijk gedaan als bijbaan, maar toen had ik toch wel een hele stabiele opdrachtgever, 3 jaar lang daar gezeten. Heb ooit een blauwe maandag journalistiek gestudeerd, en daar uiteindelijk mee gestopt omdat ik het a niet echt heel erg leuk vond, maar b de prospecten op een vast contract wel heel klein waren na afstuderen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou hij wel willen, maar ik vind dat eng. Ik vind dat als je kinderen hebt in ieder geval één van de twee voor een stabiel inkomen moet zorgen. De ander kan dan freewheelen. Zodra ik een baan gevonden heb waarmee ik evenveel kan verdienen als hij doet, ruilen we. Helaas worden vrouwen toch minder goed betaald, dus het schiet nog niet zo op met het ruilen.
Hete kip (ui in 8en hakken, knoflook klein snijden, aanbraden, paar kipfilets in stukken snijden (niet te klein), kruiden met piripiri, meebraden, blik ontvelde tomaat erbij (of 2), nog wat groente erbij, uurtje sudderen, klaar) Eventueel gooi je nog wat aardappel door de saus of eet je er rijst bij.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:01 schreef k_i_m het volgende:
O: 2x boterham pindakaas
L; 2x boterham pindakaas
2x Vitalinea
T: 2 gele kiwi's
D; ???
Wat zal ik eens eten vanavond?????.
Zal ik je lijstje even in mijn eetdagboekquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:06 schreef k_i_m het volgende:
Voor hoeveel calorieën zou ik nu al hebben? Want die nötjes komen onderhand mijn nös uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |