Bij ons stoppen maar een stuk of 4 bussen, dus das heul nie nodig nie.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:21 schreef k_i_m het volgende:
Hier hebben ze zo'n paal waar een toos uitkomt die de bussen aankondigt.
de.bus.lijn.116.zal.binnenkomen.op.perron.C
Superhendig!
Dat zijn mijn normale schoenenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je maar normale schoenen aan trekken. Vrouwen die zo nodig op hoge hakken moeten lopen.
vervelend is dat ja als je je hakken kapot loopt, heb je hier in de buurt ook snel (Bergen op Zoom bijvoorbeeld heeft allemaal van die klote keitjes in de centrum liggen, net als in Utrecht)quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zijn mijn normale schoenenIk heb ze nu aan onder een spijkerbroek
Hoor wie het zegt. Wie zei er hier een tijdje geleden dat ze hoge hakken geil vondquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je maar normale schoenen aan trekken. Vrouwen die zo nodig op hoge hakken moeten lopen.
In A'dam ook (lang leve de Damquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vervelend is dat ja als je je hakken kapot loopt, heb je hier in de buurt ook snel (Bergen op Zoom bijvoorbeeld heeft allemaal van die klote keitjes in de centrum liggen, net als in Utrecht)
Hahahaha. Zo, wat zijn jullie op je eentjes getrapt vandaag. Maar je hebt gelijk, hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt. Wie zei er hier een tijdje geleden dat ze hoge hakken geil vond
Oh ja de dam kan je ook goed vast komen te zitten.. net als roosters in de straat; ook zo'n hakkenrisicoquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In A'dam ook (lang leve de Dam)
Ik heb ooit een schoenmaker gevonden waarbij ik die schoenen dan 1x hoefde te laten maken en er dan eeuwig op door kon lopen, maar die zit in Rotterdam en in A'dam moet ik ze elke maand laten maken
Ik heb echt nergens last van. Belangrijker vind ik dat er een goede zool in zit zodat de "bal" van je voet niet zo gevoelig wordt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha. Zo, wat zijn jullie op je eentjes getrapt vandaag. Maar je hebt gelijk, hoor. Alleen zijn hoge hakken beslist niet geschikt om de hele middag door de stad te struinen. Vind ik iig, ik krijg altijd snel last van m'n voeten, misschien hebben jullie dat wel minder.
Bij deze schoenen kom je zelfs tussen de stoeptegels (normale, gladde!) vast te zitten omdat de hak zo dun is.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ja de dam kan je ook goed vast komen te zitten.. net als roosters in de straat; ook zo'n hakkenrisico
Maar jij hebt dan ook kwaliteitsspul. Mijn laarzen met hakken zijn niet eens van leerquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens last van. Belangrijker vind ik dat er een goede zool in zit zodat de "bal" van je voet niet zo gevoelig wordt.
Ligt heel erg aan de schoen, of er een goede zool onder zit (wat Tink zegt). Ik heb een stel laarzen met hak waar ik echt eeuwig op kan blijven lopen want die zitten fantastisch. (alhoewel, die hak is niet zo heel hoog, iets van 6 cm).quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha. Zo, wat zijn jullie op je eentjes getrapt vandaag. Maar je hebt gelijk, hoor. Alleen zijn hoge hakken beslist niet geschikt om de hele middag door de stad te struinen. Vind ik iig, ik krijg altijd snel last van m'n voeten, misschien hebben jullie dat wel minder.
ja een soort hoesje ofzo... dat zou handig zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij deze schoenen kom je zelfs tussen de stoeptegels (normale, gladde!) vast te zitten omdat de hak zo dun is.
Die heb ik dus nooit meer aan. Moet eigenlijk een soort houdertje om de hak heen ofzo, zodat ie niet meer overal in blijft steken.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook kwaliteitsspul. Mijn laarzen met hakken zijn niet eens van leer* Viking84 arme student is.
Dat scheelt wel enorm. Mijn laarzen waren wel prijzig (130 euro) maar het absoluut waard want ik heb er de hele winter op gelopen, ze lopen super en zijn nog steeds mooi. Alleen voor de hak moet ik regelmatig naar de schoenmaker.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook kwaliteitsspul. Mijn laarzen met hakken zijn niet eens van leer* Viking84 arme student is.
Over het spoor, dat is officieel net N.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:36 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet niet eens meer waar je woont. Nog in B.?
wauw das een hele prestatie vind ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik koop alles tweedehands, bij de Zeeman, C&A en aanverwandte winkels . Toevallig net gisteren uitgerekend dat ik jaarlijks voor precies ¤ 50 kleding kan kopen
Als ik dat per maand uitgeef aan kleding ben ik zuinig geweest... En nog steeds 'niets' om aan te trekken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik koop alles tweedehands, bij de Zeeman, C&A en aanverwandte winkels . Toevallig net gisteren uitgerekend dat ik jaarlijks voor precies ¤ 50 kleding kan kopen
Herkenbaarquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik dat per maand uitgeef aan kleding ben ik zuinig geweest... En nog steeds 'niets' om aan te trekken.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wauw das een hele prestatie vind ik
Ja, want we waren ook zo traumatisch!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:50 schreef conleche het volgende:
Volgens mij ben ik omgaan met zulke grote groepen echt ontwend, want ik werd vannacht wakker en begon direct te denken aan de meet en wie wat zei en weet ik veel. Het lijkt goftedomme wel een verwerkingsproces
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |