Dat is dus gewoon reinste onzin. Ik moet toegeven dat ik 't ook niet zo heel snel zou doen, zeker uit eten in m'n eentje lijk mij eerlijk gezegd niets, maar als ik dan iemand in z'n eentje zie zitten is dat echt totaal niets iets wat raar is. Mensen die juist de gedachte "brrr iemand in z'n uppie, eng raar persoon" hierbij krijgen zijn de gene die eens bij zichzelf te rade moeten gaan. Maar zoals ik al aangaf, er is wel een verschil tussen bios/concert en uit eten gaan, aangezien er bij dat laatste veel meer doelloze tijd tussendoor is waarbij het juist gezellig is een leuke gesprekspartner te hebben.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:25 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Omdat dat een teken is dat je geen vrienden hebt om mee naar de bioscoop te gaan.
Die heeft hij gewoon nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij is er nogging jij niet weg? Naar je "vrienden" misschien?
Dat is ook nieuw voor mijquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wist niet dat jij een paki was!
Mogguhquote:
Hoe doe jij dat trouwens als je het huis uit wilt gaan? Bel je dan een van je vrienden omdat je niet alleen over straat kunt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij is er nogging jij niet weg? Naar je "vrienden" misschien?
idd als ik echt niemand heb om mee te eten als ik op zakenreis ben dan bestel ik wel roomservice... kan ik teminste nog gewoon tv kijkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ik heb wel eens alleen zitten eten om zo'n reden en dat was een erg trieste ervaring, dat doe ik zeker niet weer. Je kunt dan beter wat afhalen/laten bezorgen, bij het afhalen kun je sowieso nog doen alsof de andere eters thuis gebleven zijn.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat trouwens als je het huis uit wilt gaan? Bel je dan een van je vrienden omdat je niet alleen over straat kunt?
quote:
Het zijn Fok'ers.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Wat is er met dit soort mensen!??!?!?
daarom is het ook raarquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:43 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon reinste onzin. Ik moet toegeven dat ik 't ook niet zo heel snel zou doen, zeker uit eten in m'n eentje lijk mij eerlijk gezegd niets
quote:maar als ik dan iemand in z'n eentje zie zitten is dat echt totaal niets iets wat raar is. Mensen die juist de gedachte "brrr iemand in z'n uppie, eng raar persoon" hierbij krijgen zijn de gene die eens bij zichzelf te rade moeten gaan. Maar zoals ik al aangaf, er is wel een verschil tussen bios/concert en uit eten gaan, aangezien er bij dat laatste veel meer doelloze tijd tussendoor is waarbij het juist gezellig is een leuke gesprekspartner te hebben.
Ik heb wel vrienden hoor als je dat bedoelt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:47 schreef Armageddon het volgende:
Er zitten een hoop fokkers alleen in het restaurant dus. Waarom verbaasd mij dat niets.
wtfquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je vriendjes hier, anders is het ook zo eenzaam
Je hebt alleen geen vriendin en gaat daarom met wijn zitten gooien in een restaurant?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:48 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden hoor als je dat bedoelt.
Ik verdedig het omdat ik het soms wel leuk vind om alleen uit te gaan eten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:50 schreef Crane het volgende:Haha geweldig, en zooo voorspelbaar al die Fok'ers hier die het gaan lopen verdedigen.
Gelukkig weet jij d'r alles vanquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je vriendjes hier, anders is het ook zo eenzaam
Het zijn eerder frustraties over het onvermogen van velen om een normale discussie met argumentaties te houden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:49 schreef debbie_19 het volgende:
Wat hebben mensen toch een hoop opgekropte gevoelens qua eenzaamheid. Al die boze frustraties komen nu los
Ik moet toch iets proberenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je hebt alleen geen vriendin en gaat daarom met wijn zitten gooien in een restaurant?
Ja sluit jezelf vooral niet uitquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het zijn eerder frustraties over het onvermogen van velen om een normale discussie met argumentaties te houden.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom is het ook raar
[..]heel veel mensen denken dat omdat het kan het niet raar is...
je kan ook je zusje neuken.. maar geloof me ... het is raar!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |