Vind ik juist andersom, in mijn eentje in een restaurant gana zitten zou ik niet zo snel doen, maar in mijn eentje naar de bios of theater prima hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:52 schreef JanusAnus het volgende:
Alleen naar zo'n voorstelling gaan is wel behoorlijk kansloos ja. Maar alleen eten vind ik toch niet zo raar hoor, al zou ik het zelf niet zo gauw doen. Sommige mensen maken nooit hun eigen eten, die gaan ook niet elke keer vrienden meevragen.
Die heb ik. Maar nogmaals: ik verdedig me tegen het tuig dat mij kansloos noemtquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]sarcasme is mij zeker niet vreemd. You have no idea.
En als jij van jezelf zeker weet dat je wel een aantal goeie vrienden hebt waar je dingen mee kunt doen hoef je je zelf niet zo te verdedigen.
Nog zo'n huiliequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mijn god, het blik infantielen is ook weer open getrokken in dit topic.
Kom eens emt een argument ipv "dan heb je vast geen vrienden"
Je zit er echt compleet naastquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
cba...kep na 1 keer wel een goeie indruk van je gekregen. Eerst op je pik getrapt, omdat jij blijkbaar 1 van die personen bent die regelmatig in zn uppie ergens gaat zitten, waarna je daarna weer uiteraard net probeert te doen alsof je wel degelijk vrienden hebt, maar "soms" ergens geen gemeenschappelijke interesse in hebt.
Is niet erg hoor.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik. Maar nogmaals: ik verdedig me tegen het tuig dat mij kansloos noemt
Wat zei je ook alweer?quote:
Wel grappig hoe je nu ineens heel vaak aangeeft dat je niet eenzaam bent. Ben je soms een beetje eenzaam?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:34 schreef Nembrionic het volgende:
Voor ik weg ga zal ik nog even een recap geven:
- ik beweer NIET dat het leuker is om dingen in je eentje te doen ipv met vrienden
- ik ben het ermee eens dat met je vrienden dingen doen leuk(er) is
- ik ben het er niet mee eens dat je "eenzaam" of "kansloos" bent als je in je ééntje ergens gaat eten, een film gaat kijken, concert beluisteren of gaat shoppen
- ik ben niet eenzaam
- ik hoef ook niet eenzaam te zijn met de goede vrienden die ik heb.
- lees deze post nog eens voordat je weer iets doms neerschijt.
wat is /care?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zei je ook alweer?
Ohja: /care
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wel grappig hoe je nu ineens heel vaak aangeeft dat je niet eenzaam bent. Ben je soms een beetje eenzaam?
Gepanserd betonquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]je hebt gewoon een dikke houten eiken deur voor je plaat
Tuig?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik. Maar nogmaals: ik verdedig me tegen het tuig dat mij kansloos noemt
me = Koning Nuchterquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Een nuchtere kijk op het leven ook he?
Als je zo nuchter was geweest mannetje, dan had je je niet zo aangevallen gevoeld door mensen die km's van je vandaan op je reageren.quote:
Zo nuchter dat 't je toch niet lekker zit en toch blijft hangen, terwijl je eigenlijk weg wou gaan?quote:
hoor je dat sensai.... ik ben tuig! van de eerste klasse en ik was me handen al tijdens het plassen!quote:
Heet dat een fleshlight -->quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Hey, hou jij je bek eens over m'n Fleshlight, kutlimbo.
Indeed hij doet net of hij weg is, maar is nu een potje pissed achter zijn beeldschermpjequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zo nuchter dat 't je toch niet lekker zit en toch blijft hangen, terwijl je eigenlijk weg wou gaan?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zo nuchter dat 't je toch niet lekker zit en toch blijft hangen, terwijl je eigenlijk weg wou gaan?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:39 schreef Moozzie het volgende:
Omg zat ik in de schouwburg naast barra zegt hij niet eens gedag
Awww Moozziequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:39 schreef Moozzie het volgende:
Omg zat ik in de schouwburg naast barra zegt hij niet eens gedag
Ook nuchtere mensen trappen wel eens in reltopicsquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je zo nuchter was geweest mannetje, dan had je je niet zo aangevallen gevoeld door mensen die km's van je vandaan op je reageren.
Welterusten he
Ik heb wel eens alleen zitten eten om zo'n reden en dat was een erg trieste ervaring, dat doe ik zeker niet weer. Je kunt dan beter wat afhalen/laten bezorgen, bij het afhalen kun je sowieso nog doen alsof de andere eters thuis gebleven zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:44 schreef LePetitColonel het volgende:
sommige mensen zijn misschien op zakenreis en moeten toch iets eten, hoe kan jij nu oordelen of deze mensen zielig zijn, misschien vinden ze het prettig zo.
Hij is er nogquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook nuchtere mensen trappen wel eens in reltopics
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |