Luister naar deze Casanova!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:24 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij nog nooit in je eentje in een restaurant gezeten, het is de mooiste tijdverdrijf als je je verveelt. Toen net heb ik dit al een keer gezegd maar je kunt er vrienden opdoen als je per ongeluk wijn over iemand heen gooit en dan sorry zegt. Dat is de gevoelige snaar bij sommige meiden
daar ben ik niet echt bang voorquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Lijkt me juist een prima reden om je mening te wijzigen. Zeker als degene met de lange pik veel groter en sterker is..
Of je kruipt eens achter je PC vandaan en gaat dan eens een keer wat gezelligs met je vrienden doen (indien je die hebt)quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Je moet je mening NOOIT veranderen. Halstarrig vasthouden aan die éne mening totdat je dood gaat.
GODWIN 1 - Barra 0quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
serieus... vraag je me hierna om te beargumenteren waarom hitler een slecht persoon was?
Sociaal vermaak FTW. Maar dan ben je nog niet eenzaam als je dat een keer niet doet.quote:bepaald vermaak is sociaal vermaak.
je gaat toch ook niet in je eentje naar de kroeg?
Goh, dat heb ik ook. Gek he? Maar weet je wat nog veel gekker is? Ik heb ook wel eens een andere smaak dan mijn vrienden. En andersom ook. Vreemd! BRrrrrrrr, engquote:en misschien zeg ik nu iets heel raars en heb ik persoonlijk veel geluk:
ik en mijn vrienden delen veel interesses... misschien dat het daarom ook mijn vrienden zijn...
Ligt eraan. Als zijn mening veranderd is dat hem goed recht. Maar niet omdat jij het nou toevallig niet met hem eens bent omdat jij je ontzettend aangevallen voelt, omdat je waarschijnlijk zelf dingen alleen doet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Je moet je mening NOOIT veranderen. Halstarrig vasthouden aan die éne mening totdat je dood gaat.
Of je leest het topic nog een keer voordat je zoiets ontzettends doms post.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Of je kruipt eens achter je PC vandaan en gaat dan eens een keer wat gezelligs met je vrienden doen (indien je die hebt)
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Of je kruipt eens achter je PC vandaan en gaat dan eens een keer wat gezelligs met je vrienden doen (indien je die hebt)
Die mensen op die poolexpeditie hebben dus overduidelijk echt geen vriendenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:26 schreef Satu het volgende:
Tjongejonge, de 'grens' van eenzaamheid ligt toch voor iedereen ergens anders!! Er zijn mensen die zich nog niet eenzaam voelen wanneer ze in hun eentje de wereldzeeën overroeien of op poolexpeditie gaant. Een ander voelt zich al ongemakkelijk als ze zonder gezelschap een spijkerbroek moeten kopen.
Sarcasme is je vreemd he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als zijn mening veranderd is dat hem goed recht.
Ik voel me aangevallen omdat ik "kansloos" en "eenzaam" genoemd word omdat ik wel eens een keertje dingen in mijn eentje doequote:Maar niet omdat jij het nou toevallig niet met hem eens bent omdat jij je ontzettend aangevallen voelt, omdat je waarschijnlijk zelf dingen alleen doet.
Ze krijgen wel gratis condooms om vrienden op te doen en om het warm te krijgenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Die mensen op die poolexpeditie hebben dus overduidelijk echt geen vrienden
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die eenzaam zijn en zich dan zo een kutje in een huls moeten kopen
En dat dan ook nog op hun leuter hebben als ze alleen in de bios zitten of alleen aan het uit eten zijn. Ieeeeuwl.
Hey, hou jij je bek eens over m'n Fleshlight, kutlimbo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
En dat dan ook nog op hun leuter hebben als ze alleen in de bios zitten of alleen aan het uit eten zijn. Ieeeeuwl.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sarcasme is je vreemd he?
[..]
Ik voel me aangevallen omdat ik "kansloos" en "eenzaam" genoemd word omdat ik wel eens een keertje dingen in mijn eentje doe
Jij bent een eng mannetje.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:24 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij nog nooit in je eentje in een restaurant gezeten, het is de mooiste tijdverdrijf als je je verveelt. Toen net heb ik dit al een keer gezegd maar je kunt er vrienden opdoen als je per ongeluk wijn over iemand heen gooit en dan sorry zegt. Dat is de gevoelige snaar bij sommige meiden
cba...kep na 1 keer wel een goeie indruk van je gekregen. Eerst op je pik getrapt, omdat jij blijkbaar 1 van die personen bent die regelmatig in zn uppie ergens gaat zitten, waarna je daarna weer uiteraard net probeert te doen alsof je wel degelijk vrienden hebt, maar "soms" ergens geen gemeenschappelijke interesse in hebt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of je leest het topic nog een keer voordat je zoiets ontzettends doms post.
Een nuchtere kijk op het leven ook he?quote:
Mijn god, het blik infantielen is ook weer open getrokken in dit topic.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]sarcasme is mij zeker niet vreemd. You have no idea.
En als jij van jezelf zeker weet dat je wel een aantal goeie vrienden hebt waar je dingen mee kunt doen hoef je je zelf niet zo te verdedigen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
Bingoquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]sarcasme is mij zeker niet vreemd. You have no idea.
En als jij van jezelf zeker weet dat je wel een aantal goeie vrienden hebt waar je dingen mee kunt doen hoef je je zelf niet zo te verdedigen.
Houd dan gewoon je bek losert.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:34 schreef Nembrionic het volgende:
Voor ik weg ga zal ik nog even een recap geven:
- ik beweer NIET dat het leuker is om dingen in je eentje te doen ipv met vrienden
- ik ben het ermee eens dat met je vrienden dingen doen leuk(er) is
- ik ben het er niet mee eens dat je "eenzaam" of "kansloos" bent als je in je ééntje ergens gaat eten, een film gaat kijken, concert beluisteren of gaat shoppen
- ik ben niet eenzaam
- ik hoef ook niet eenzaam te zijn met de goede vrienden die ik heb.
- lees deze post nog eens voordat je weer iets doms neerschijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |