Staat toch goed? offe.. is m'n oog weer aan het haperen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
Zooo beginnen we ook weer met een nieuwe
Dit is het topic waar? of blijft dat gewoon staan?
nog minder?quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
Waar debbie vandaag nog minder werkt dan ooit?
Nou ik bedoelde eigenlijk of we weer met een schone lei beginnen qua "Dit is het topic waar..." alles van vorige week staat er nog inquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Staat toch goed? offe.. is m'n oog weer aan het haperen?
De lijst met vorige topics is een beetje vreemd
HoiHoiquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Runx!
Weekend was goed...alleen ik ben nog steeds moe geloof ikGetting too old for this shit
Eerhm...hebben ze geen schone mokken dan?
quote:
ok ga het fixenquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde eigenlijk of we weer met een schone lei beginnen qua "Dit is het topic waar..." alles van vorige week staat er nog inniet dat mij dat uitmaakt ofzo, maar straks wordt de lijst zo lang
Vast welquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:55 schreef Tally het volgende:
Mag je je hier ook melden als je geen reet wil doen op je werk?
Dan hebben mensen wat te lezen enzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde eigenlijk of we weer met een schone lei beginnen qua "Dit is het topic waar..." alles van vorige week staat er nog inniet dat mij dat uitmaakt ofzo, maar straks wordt de lijst zo lang
Dat klinkt...quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
moet voor me vadertje aan het werk
quote:
Ik wou net zeggen begin niet nu alquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat klinkt...Laat maar het is pas maandag
quote:
Daarom hield ik me al in hequote:Op maandag 13 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen begin niet nu al![]()
![]()
Nu je het zo zegt...klinkt...vieeeesmaar zo bedoel ik het niet hahaha
quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik vind van wel..komt nog zat bij deze week
Dat heeft niks met koffie te maken hoor jongenquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:00 schreef Runx het volgende:
[..], klopt .
p.s ik moet niet veel gaan posten als ik geen koffie heb gehad , anders ga ik raare dingen typen![]()
ohh , meer met groene thee ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat heeft niks met koffie te maken hoor jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |