Go is niet saaiquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:23 schreef zquing het volgende:
moet je Hikaru no Go gaan kijken als je een saai onderwerp hebben wil
Zou niet raar zijn als er een sequel kwam, het staat zelfs op de nummer 1 in de toplijst van MAL. Ik zal er tenminste gelijk bijzijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nieuwe reclame voor Gurren Lagann?![]()
eigenlijk is 't bijzonder boeiendquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Go is niet saaiShogi en Mahjong ook niet.
Kan zijn maar qua aktie film lijkt het me wel watquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:25 schreef zquing het volgende:
Echt wat een baggerserie was dat zeg.......... Kaji
Wat, het abonnement, de gratis pocket?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou niet raar zijn als er een sequel kwam, het staat zelfs op de nummer 1 in de toplijst van MAL. Ik zal er tenminste gelijk bijzijn
Iemand dit al opgevallen btw: http://www.aniway.nl/shop/abonnementen/
Zeker, ZEKER! Ik heb Higurashi verslonden!quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Higurashi No Naku Koro Ni (en het vervolg daarvan) spreken me wel aan, de moeite waard?
ik vond er niet zo veel aan..quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Higurashi No Naku Koro Ni (en het vervolg daarvan) spreken me wel aan, de moeite waard?
Oke, wat ik heb gelezen is nogal vaag, is het goed begrijpelijk?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Zeker, ZEKER! Ik heb Higurashi verslonden!
Kan je zelf maken op http://photofunia.com/quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nieuwe reclame voor Gurren Lagann?![]()
Pssch, getting my hopes up..quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:42 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Kan je zelf maken op http://photofunia.com/
Nope.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke, wat ik heb gelezen is nogal vaag, is het goed begrijpelijk?
Das wel jammer, echt bizarre gevechten de laatste episodesquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Pssch, getting my hopes up..
Alhoewel, het verhaal is eigenlijk wel helemaal afgesloten nu, kleine kans dat er 'n vervolg komt..
ah, daardoor was ook iets van een "nice boat!" hype bij school days of zoietsquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:40 schreef wdn het volgende:
Sint
Serie moet ik nog zien dus ik weet het niet maar kijk op wiki eens bij het kopje 'delay'. Het verhaal schijnt niet helemaal te kloppen in s1 vanwege een RL moord
En dat is?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:59 schreef zquing het volgende:
wil je echt toffe dingen zien moet je NGE gaan kijken
barbaar, iedereen die anime kijkt zou moeten weten waar NGE voor staatquote:
Neon Genesis Evangelion.quote:
nooit gezien, titel trekt mij niet echt aan...quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Neon Genesis Evangelion.
Verplichte kost voor iedere animéliefhebber...
Ik ben ook niet de grootste mecha-fan maar soms is het toch wel de moeite waardquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:55 schreef Beach het volgende:
Bah een beetje met stomme robots.
Het is eerlijk gezegd geen serie die in mijn favorietenlijstje staat, maar het is wel een belangrijke serie geweest in de animé-geschiedenis. Daarom vind ik het een must-see.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nooit gezien, titel trekt mij niet echt aan...
Ja, robots met verlengsnoeren noem je toch geen mecha, man!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:00 schreef zquing het volgende:
Echt iedereen die NGE een mecha noemt, ga die serie een keer goed kijken en zie dat 't zoveel meer is dan dat. Wat je niche ook is, NGE moet je gezien hebben
ook als je hier van houdt ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:00 schreef zquing het volgende:
Echt iedereen die NGE een mecha noemt, ga die serie een keer goed kijken en zie dat 't zoveel meer is dan dat. Wat je niche ook is, NGE moet je gezien hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |