En dat is?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:59 schreef zquing het volgende:
wil je echt toffe dingen zien moet je NGE gaan kijken
barbaar, iedereen die anime kijkt zou moeten weten waar NGE voor staatquote:
Neon Genesis Evangelion.quote:
nooit gezien, titel trekt mij niet echt aan...quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Neon Genesis Evangelion.
Verplichte kost voor iedere animéliefhebber...
Ik ben ook niet de grootste mecha-fan maar soms is het toch wel de moeite waardquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:55 schreef Beach het volgende:
Bah een beetje met stomme robots.
Het is eerlijk gezegd geen serie die in mijn favorietenlijstje staat, maar het is wel een belangrijke serie geweest in de animé-geschiedenis. Daarom vind ik het een must-see.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nooit gezien, titel trekt mij niet echt aan...
Ja, robots met verlengsnoeren noem je toch geen mecha, man!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:00 schreef zquing het volgende:
Echt iedereen die NGE een mecha noemt, ga die serie een keer goed kijken en zie dat 't zoveel meer is dan dat. Wat je niche ook is, NGE moet je gezien hebben
ook als je hier van houdt ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:00 schreef zquing het volgende:
Echt iedereen die NGE een mecha noemt, ga die serie een keer goed kijken en zie dat 't zoveel meer is dan dat. Wat je niche ook is, NGE moet je gezien hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |