Ik zie dat soort dingen liever in de sub verwerkt staan, eigenlijk... Maar er waren niet echt zaken bij die ik niet begreep.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:53 schreef wdn het volgende:
http://blog.ilif.in/2008/(...)3-translation-notes/
Hier staan wat opmerkingen bij eps 3 van Toradora. Voornamelijk over alle referenties naar baseball enzo.
Soz to break you.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:40 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Volgens mij volgt niemand hier Kuroshitsuji
Ik ook (2xquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zie dat soort dingen liever in de sub verwerkt staan, eigenlijk... Maar er waren niet echt zaken bij die ik niet begreep.
Ik volg van toradora trouwens de GG-subs.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef zquing het volgende:
Waarom databases gebruiken als ik jullie heb
toch maar van gedachte verandert?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:30 schreef zquing het volgende:
wat was ookalweer die site waar de subs van groups beoordeeld werden?
ach.. ben wel wat gewend, heb op een play.com levering 3 weken gewacht een keer, echter de volgende bestelling was er in krap 3 dagenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:56 schreef wdn het volgende:
Der is nog geen wiki van Michiko to Hatchin dus ik heb het alleen maar van horen zeggen
mschol: pas wel op. Ben nu al weer 9 dagen aan het wachten op mijn archonia bestelling en 11 dagen op mijn play.com bestelling (dat is geteld vanaf de dag dat uitgeleverd zou zijn).
Ja, maar de translator notes kan je gewoon negeren. Alleen vind ik het makkelijk als er een note bij staat als je zo'n "hè?"-moment hebt... Dan kan je snel even een paar seconden terugspoelen en zien waar het nou eigenlijk over ging.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook (2x) Heb eps 1 van Aero gekeken maar dat was toch wat minder dacht ik.
Alleen soms is het wat erg veel en staat je hele scherm onder met translator notes
ze heeft over ons gepraat in de FTR feedback en is nu bang om hier gelynched te wordenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:09 schreef Jordy-B het volgende:
Waar is die gekke moderator gebleven?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:07 schreef VampiricDemon het volgende:
Nee hoor, ik lees nog steeds gezellig meeEn ik heb in de feedback gewoon even gevraagd hoe het zat
Geen ideequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:11 schreef zquing het volgende:
[..]
![]()
maar niemand hier die naar de nieuwste ghibi flim gaat in amsterdam?
/offtopic, maar waar zouden die linkjes dan staan eigenlijk?
Het ging over de FAQ die bovenstaande zin bevat. Ik mag mensen graag wijzen op dat soort dingenquote:"posts die ingaan op downloaden worden verwijderd"
Mits u deze zelf correct kunt comprehenderen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:21 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Het ging over de FAQ die bovenstaande zin bevat. Ik mag mensen graag wijzen op dat soort dingen
comprehenderen???quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Mits u deze zelf correct kunt comprehenderen.
Oh, we hebben al genoeg discussies met Mike gehad over dit onderwerp... Mike wil geen torrentsites zien en verder is het wel best, geloof ik. We hebben het al járen over fansubs, dus als 'ie daar problemen mee zou hebben, had 'ie echt wel eerder aan de bel getrokken. Hij begrijpt zelf ook wel dat we het voornamelijk hebben over series die (op het moment van spreken) enkel en alleen te bekijken zijn als je ze downloadt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:07 schreef VampiricDemon het volgende:
Nee hoor, ik lees nog steeds gezellig meeEn ik heb in de feedback gewoon even gevraagd hoe het zat
"comprehenderen" is überhaupt geen Nederlands.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:34 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
comprehenderen???![]()
Doe niet zo interessant en gebruik gewoon modern Nederlands
Ja die tekeningenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:50 schreef wdn het volgende:
Gewoon afkijken. FSN is langzaam qua verhaal maar let vooral op de details van de anime. Kwaliteit van de tekeningen en uitdrukkingen in de gezichten.
En niet vergeten daar na ook Shingetsutan Tsukihime te kijken.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:04 schreef wdn het volgende:
1 ding is wel goed aan FSN. De anime die je erna kijkt lijkt ineens een wereldverhaal te hebben
Nieuwsgroepen? Waar heb je dat nou weer gezien?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:12 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Nee? Dat mag je me dan wel even uitleggen als je wilt want in dat topic komen links, torrents en nieuwsgroepen toch echt regelmatig voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |