abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62469756
Deel 3 uit?
Tijd om te gaan checken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_62469875
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:53 schreef wdn het volgende:
http://blog.ilif.in/2008/(...)3-translation-notes/
Hier staan wat opmerkingen bij eps 3 van Toradora. Voornamelijk over alle referenties naar baseball enzo.
Ik zie dat soort dingen liever in de sub verwerkt staan, eigenlijk... Maar er waren niet echt zaken bij die ik niet begreep.

Ik volg van toradora trouwens de GG-subs.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_62469950
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:40 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Volgens mij volgt niemand hier Kuroshitsuji

Soz to break you.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:15:48 #129
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62470223
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:04 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik zie dat soort dingen liever in de sub verwerkt staan, eigenlijk... Maar er waren niet echt zaken bij die ik niet begreep.

Ik volg van toradora trouwens de GG-subs.
Ik ook (2x ) Heb eps 1 van Aero gekeken maar dat was toch wat minder dacht ik.
Alleen soms is het wat erg veel en staat je hele scherm onder met translator notes
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:30:00 #130
122997 zquing
Drama Junk
pi_62470581
wat was ookalweer die site waar de subs van groups beoordeeld werden?
"Those unforgettable days, for them I live"
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:45:58 #131
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_62472820
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef zquing het volgende:
Waarom databases gebruiken als ik jullie heb
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:30 schreef zquing het volgende:
wat was ookalweer die site waar de subs van groups beoordeeld werden?
toch maar van gedachte verandert?

http://anidb.net
pi_62475470
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:56 schreef wdn het volgende:
Der is nog geen wiki van Michiko to Hatchin dus ik heb het alleen maar van horen zeggen

mschol: pas wel op. Ben nu al weer 9 dagen aan het wachten op mijn archonia bestelling en 11 dagen op mijn play.com bestelling (dat is geteld vanaf de dag dat uitgeleverd zou zijn).
ach.. ben wel wat gewend, heb op een play.com levering 3 weken gewacht een keer, echter de volgende bestelling was er in krap 3 dagen

ik verwacht gezien de producten en de prijzen niet dat ik bij archonia zal bestellen.. eerder direct uit US..
pi_62475692
Ik vind de prijzen (van de producten die ik bestel) wel redelijk vergeleken met wat ik ervoor betaal in winkels waar ik ze koop.

Ik heb trouwens aflevering 1 gezien van "Kurogane no Linebarrels", jezus, wat cliché. Of de dialogen, ik dacht even dat ik een parodie ergens op aan het kijken was.
pi_62475802
archonia is gewoon makkelijk en niet alles is duur daar.
pi_62485095
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:15 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik ook (2x ) Heb eps 1 van Aero gekeken maar dat was toch wat minder dacht ik.
Alleen soms is het wat erg veel en staat je hele scherm onder met translator notes
Ja, maar de translator notes kan je gewoon negeren. Alleen vind ik het makkelijk als er een note bij staat als je zo'n "hè?"-moment hebt... Dan kan je snel even een paar seconden terugspoelen en zien waar het nou eigenlijk over ging.

Ook de notes die aan het begin van een aflevering worden gegeven, vind ik prettig. Als bijvoorbeeld een bepaald woordgrapje wordt uitgelegd, zodat je hem ook begrijpt als 'ie langskomt.
Zoiets als dat "kastanje en eekhoorn"-grapje uit Ebichu.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_62485325
Waar is die gekke moderator gebleven?
pi_62485477
Ze wil niet downloaden dus ze verstopt zich voor me.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:25:33 #138
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_62489507
Fate Stay Night...

Ik zit nu op episode 7 van de 24. Ik kijk hem samen met iemand anders, zodat we niet heel snel kijken, maar we hebben allebei zoiets van: gaat dit nog ergens heen, of blijft het van die slappe hap.

En dan doelen we op dat liefdesgezeik met die slavinchick die al stikt van jaloezie als die dude met iemand anders naar school loopt en het feit dat hij zich gedraagt als een gigantisch mietje wanneer er iets leuks gebeurt. Wordt er nog gevochten, gaan er nog doden vallen, wordt het nog spannend met een paar mooie plot twists of blijft dit de hele tijd zo...?

Gaarne uw mening, zonder teveel spoilers.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:50:28 #139
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62490079
Gewoon afkijken. FSN is langzaam qua verhaal maar let vooral op de details van de anime. Kwaliteit van de tekeningen en uitdrukkingen in de gezichten.

En niet vergeten daar na ook Shingetsutan Tsukihime te kijken.

[ Bericht 44% gewijzigd door wdn op 18-10-2008 19:55:35 ]
pi_62490353
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:09 schreef Jordy-B het volgende:
Waar is die gekke moderator gebleven?
ze heeft over ons gepraat in de FTR feedback en is nu bang om hier gelynched te worden
pi_62490454
Nee hoor, ik lees nog steeds gezellig mee En ik heb in de feedback gewoon even gevraagd hoe het zat
And may flights of Demons guide you to your final rest...
pi_62490561
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:07 schreef VampiricDemon het volgende:
Nee hoor, ik lees nog steeds gezellig mee En ik heb in de feedback gewoon even gevraagd hoe het zat

maar niemand hier die naar de nieuwste ghibi flim gaat in amsterdam?

/offtopic, maar waar zouden die linkjes dan staan eigenlijk?
pi_62490817
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:11 schreef zquing het volgende:

[..]

maar niemand hier die naar de nieuwste ghibi flim gaat in amsterdam?

/offtopic, maar waar zouden die linkjes dan staan eigenlijk?
Geen idee
quote:
"posts die ingaan op downloaden worden verwijderd"
Het ging over de FAQ die bovenstaande zin bevat. Ik mag mensen graag wijzen op dat soort dingen
pi_62490894
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:21 schreef VampiricDemon het volgende:

[..]

Geen idee
[..]

Het ging over de FAQ die bovenstaande zin bevat. Ik mag mensen graag wijzen op dat soort dingen
Mits u deze zelf correct kunt comprehenderen.
pi_62491189
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:23 schreef Quir het volgende:

[..]

Mits u deze zelf correct kunt comprehenderen.
comprehenderen???

Doe niet zo interessant en gebruik gewoon modern Nederlands
pi_62492038
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:07 schreef VampiricDemon het volgende:
Oh, we hebben al genoeg discussies met Mike gehad over dit onderwerp... Mike wil geen torrentsites zien en verder is het wel best, geloof ik. We hebben het al járen over fansubs, dus als 'ie daar problemen mee zou hebben, had 'ie echt wel eerder aan de bel getrokken. Hij begrijpt zelf ook wel dat we het voornamelijk hebben over series die (op het moment van spreken) enkel en alleen te bekijken zijn als je ze downloadt.
Er zijn trouwens wel meer topics over series die enkel via internet te kijken zijn.

Ik denk trouwens dat bijna iedere bezoeker van dit topic toch wel al de weg weet te vinden naar de anime-torrentsites. En op sites als anidb.net (wat geen torrentsite is!) kan je in één oogopslag zien welke fansubbers met een bepaalde serie bezig zijn. Als je dat weet, kan je ook in no-time de downloads vinden.
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:34 schreef VampiricDemon het volgende:

[..]

comprehenderen???

Doe niet zo interessant en gebruik gewoon modern Nederlands
"comprehenderen" is überhaupt geen Nederlands.

[ Bericht 14% gewijzigd door Jordy-B op 18-10-2008 21:30:57 ]
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:45:47 #147
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_62494152
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:50 schreef wdn het volgende:
Gewoon afkijken. FSN is langzaam qua verhaal maar let vooral op de details van de anime. Kwaliteit van de tekeningen en uitdrukkingen in de gezichten.

En niet vergeten daar na ook Shingetsutan Tsukihime te kijken.
Ja die tekeningen één hele episode gebeurde er geen reet en op het einde vond 'ie toch nog een inscriptie.

En die uitdrukkingen, wat bedoel je daarmee? Wat hij met z'n enorm lelijke wenkbrauwen kan? Dat is gewoon irritant.

Ik wil moord en doodslag zien verdulleme! Al die servants moeten nog met elkaar op de vuist gaan en er mag er maar 1 overblijven aan het einde. Dat gebeurt toch wel hoop ik?
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:04:23 #148
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62495703
sh0g: och. FSN heeft niet echt een coherent verhaal. Daarom postte ik ook: let op de details
Een hoop blogs en database zijn best te spreken over FSN. En qua tekenstijl was het gewoon mooi gemaakt maar een verhaal. Nee dat kon beter. 1 ding is wel goed aan FSN. De anime die je erna kijkt lijkt ineens een wereldverhaal te hebben

WHAAAA reclame voor aniway onderin dit topic

[ Bericht 23% gewijzigd door wdn op 19-10-2008 00:12:11 ]
pi_62495850
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:04 schreef wdn het volgende:

1 ding is wel goed aan FSN. De anime die je erna kijkt lijkt ineens een wereldverhaal te hebben

pi_62496114
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:12 schreef VampiricDemon het volgende:

[..]

Nee? Dat mag je me dan wel even uitleggen als je wilt want in dat topic komen links, torrents en nieuwsgroepen toch echt regelmatig voorbij
Nieuwsgroepen? Waar heb je dat nou weer gezien?

Er komt zo nu-en-dan wel eens een torrentsite voorbij, maar die worden eigenlijk niet door de vaste club gepost. En dan is dat meestal ook nog een de torrentsite die zich erg netjes houdt aan de achterliggende gedachte van fansubs (dat wil zeggen: zij verwijderen een serie van de site, zodra bekend wordt dat die serie is aangekocht door een Amerikaanse uitgever).

Het is hier echt niet zo'n zooitje als je lijkt te vermoeden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')