abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62415846
Oh, ik kom in de buurt WDN.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_62415976
momenteel volg ik geen serie's en download ik alleen maar... misschien One piece, bleach en naruto maar weer eens oppakken, loop ik hopeloos mee achter
pi_62416033
Bleach moet ik eigenlijk ook weer oppikken, ik zocht het echt niet meer met die fillers...
pi_62417092
Ik volg op 't moment veel te veel..
Aan anime Soul Eater, Bleach, Naruto, Bounen no Xamdou, Toradora en zo te zien zijn er nog genoeg leuke anime die ik eigenlijk ook wel zou moeten volgen

En natuurlijk nog 'n paar gewone series.. Bijna elke dag wel 'n aflevering te kijken

Maar ik moet me voorlopig even inhouden, in de herfstvakantie heb ik tijd zat, maar moet ik helaas leren Daarna kan 't
pi_62419150
Eerste aflevering van Garei –Zero- gezien...

toffe, maar rare serie.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_62420017
wdn je bent mijn held wat je allemaal niet weet
Ik ga nu beginnen aan Lovely Complex.

En verder Toradora en chaos;head was leuk ja, nu kijk ik elke dag of er al wat nieuws staat
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:54:55 #97
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62421427
Beach och gewoon linkjes op wiki volgen vanaf een anime die je leuk vind en dan hier posten dat kan iedereen 2 jaar geleden wist ik alleen dat ik Akira en Guyver erg goed vond

Lovely Complex: bij episode 5 of 6 val je van je stoel van het lachen De afleveringen met de vriendin van Otani

Trouwens.Ik gebruik deluge met rss feed samen met tokyotosho. Instelling is een hoop werk maar dan hoef je niet steeds te kijken wat er uit is want dan download deluge het gewoon voor je als het op de trackers komt. Plus je krijgt dan in deluge een lijst met torrents (hoef je niet steeds de website te openen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_62422549
Lovely Complex is leuk, maar stiekem ben ik dan ook een mietje
pi_62422847
Tales of the Abyss ep 3 is ook eindelijk uitgebracht door Shinsen Subs.
pi_62422895
Is Tales of the Abyss een aanrader?
pi_62424602
Over Hyakko: ik lees dat de serie gestopt ofzo is.
quote:
Shame that they dropped the series.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:24:04 #102
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_62426504
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:48 schreef Beach het volgende:
Over Hyakko: ik lees dat de serie gestopt ofzo is.
[..]
Waar lees je dat?
Het enige wat ik er zo snel over kan vinden is dat de fansubgroep Himatsubushi de serie heeft laten vallen.
Mayu-Genjo subben hem nog gewoon en ik kan niet zo snel iets vinden wat er op wijst dat de serie zelf gestopt is.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_62427767
Leuk hè, wdn... dat mensen zo onder de indruk zijn van mensen die overweg kunnen met de animé-databases...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_62427814
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:35 schreef Beach het volgende:
Lovely Complex is leuk, maar stiekem ben ik dan ook een mietje
wacht maar todat je dingen als paradise kiss en Jdrama's leuk gaat vinden
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_62427825
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:57 schreef Quir het volgende:
vond 'm wel vermakelijk, niet goed oid. Ziet er wel goed uit, doet me denken aan Romeo X Juliet, welke ik nog afkijken moet
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:50:10 #106
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62428606
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:15 schreef Jordy-B het volgende:
Leuk hè, wdn... dat mensen zo onder de indruk zijn van mensen die overweg kunnen met de animé-databases...
Ja Och zo was ik ook ooit totdat ik google ontdekte

Tales of the Abyss is wel leuk maar die Luke begint me te irriteren
pi_62428644
Waarom databases gebruiken als ik jullie heb
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:16:46 #108
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62429255
Hyakko is leuk maar meer ook niet. Het is geen LC of Toradora dus of ik denk dat ik deze anime wel kijk maar alleen als er even niks anders is.
pi_62429828
Himatsubushi heeft Hyakko laten vallen omdat een andere groep deze subte. Ik keek die van Himatsubushi, dus zag deze note in het begin.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:22:43 #110
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_62449540
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:57 schreef Quir het volgende:
pi_62465285
Ik heb net ook "Akane-iro ni Somaru Saka" opgepikt, ook wel leuk als je tijd teveel hebt.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:51:32 #112
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62466698
Akane-iro ni Somaru Saka *check*
edit:ik had deel 1 al gedownload zo te zien
quote:
In order to protect a girl from danger, Junichi Nagase is forced to kiss her. Shocked and disgusted, and without understanding what just happened or why, she screams at him and tells him to "just die!" As it turns out, the girl, Yuuhi Katagiri, is a new transfer student and, much to the surprise of Junichi and his younger sister Minato, their father arranged for Yuuhi to be Junichi's future wife! Of course, getting married to "that perverted idiot" is the absolute last thing Yuuhi wants! Junichi's crazy school life with his tsundere bride-apparent has begun!

Ik heb de eerste 2 van Shikabane Hime Aka gezien. Ziet er goed uit.
quote:
Shikabane Hime (屍姫, Shikabane Hime? lit. Corpse Princess) is a Japanese manga series written and illustrated by Yoshiichi Akahito. The series centers around the "Corpse Princess" Makina Hoshimura, an undead girl who is hunting down 108 undead corpses, or zombies, in order to gain entry into heaven with the help of a secret society of anti-corpse Buddhist monks.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:52:18 #113
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62466707
Ik heb er vandaag 8 afleveringen van SLayers next doorheen gejast
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:07:37 #114
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62467060
Trouwens de makers van Samurai Champloo hebben een nieuwe serie uit: Michiko to Hatchin
quote:
It's an anime about a hot tamale called Michiko (who apparently broke Penitentiary Prison) and Hatchin, a girl fleeing from her foster parent. It sounds like Cowboy Bebop, Thelma and Louise style. Oh, it's Manglobe Production. At least the animation will be awesome, right?
*gaat ook op de lijst*

borisz: dan ben je der nog lang niet
pi_62467140
woei

CC aanvraag is oke bevonden, zie em al @ postbank online staan, volgende week verwacht ik kaart + pincode
pi_62467662
Ja, Shikabane Hime volg ik ook. Dat was ook een van de series waar ik al langere tijd naar uitkeek. Michiko to Hatchin is volgens mij niet echt iets voor mij.
pi_62467692
Ohja, en ik kijk nu aflevering 2 van Yozakura Quartet omdat ik me verveelde.
pi_62467970
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:07 schreef wdn het volgende:
Trouwens de makers van Samurai Champloo hebben een nieuwe serie uit: Michiko to Hatchin
[..]

*gaat ook op de lijst*

borisz: dan ben je der nog lang niet
Ik dacht dat je het met "de makers van Samurai Champloo" toch minstens over regisseur Shinichiro Watanabe had...
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:56:30 #119
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62468254
Der is nog geen wiki van Michiko to Hatchin dus ik heb het alleen maar van horen zeggen

mschol: pas wel op. Ben nu al weer 9 dagen aan het wachten op mijn archonia bestelling en 11 dagen op mijn play.com bestelling (dat is geteld vanaf de dag dat uitgeleverd zou zijn).
pi_62468411
Kurozuka lijkt me ook wel wat, ik download nu de eerste aflevering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')