Dus wel een beginner want ik heb echt géén idee waar jullie het over hebben nuquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat was geen serieuze vraag volgens mij
Pst beginner. Right. *wijst naar dit topic* [GEZ] Manga/Anime films
Wat was de vraag?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:27 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dus wel een beginner want ik heb echt géén idee waar jullie het over hebben nu
Niet echt een vraag, ik krijg geen direct antwoord en ken geen enkelen genoemde seriequote:
over de nieuwe series van dit seizoen, als je ook zou downloaden (quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:27 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dus wel een beginner want ik heb echt géén idee waar jullie het over hebben nu
Downloaden is stomquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:47 schreef zquing het volgende:
[..]
over de nieuwe series van dit seizoen, als je ook zou downloaden () had je 't wel geweten
Never!!!!!!!!!quote:
Films, alles wat studio 4C heeft gemaakt is wel tof, Ghibli ook natuurlijk, films van anime doe ik niet echt aan. Pale Cocoon is ook een aanraden, maar meer een OVA dan een film.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:55 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Downloaden is stom![]()
Maar kent niemand nu films? zelfs geen films van series?
Ghibli is héél goedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:59 schreef zquing het volgende:
[..]
Films, alles wat studio 4C heeft gemaakt is wel tof, Ghibli ook natuurlijk, films van anime doe ik niet echt aan. Pale Cocoon is ook een aanraden, maar meer een OVA dan een film.
Zelf ben ik meer van de series
Ehm, ik kan je wel Shakugan no Shana aanraden. Zelfde voice actor als Taiga.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:03 schreef Beach het volgende:
Nog meer series zoals Toradora?
Met humor en romantiek enzo?
Jazekerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:10 schreef Quir het volgende:
Is Grave of the Fireflies 10 euro waard, Demon?
Waarquote:
Alleen als je hier een verslagje hebt geplaatst van hoe je hem vondquote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:27 schreef Quir het volgende:
Dan download jij "Higurashi no Naku Koro ni" en dan koop ik daarvoor Grave of the Fireflies.
http://www.designchronicl(...)tumn_2008_anime.htmlquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:24 schreef zquing het volgende:
iemand een lijstje met series van dit seizoen?
Lovely Complex. School Rumble. Ouran High School Host Club, Azumanga Daioh.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:03 schreef Beach het volgende:
Nog meer series zoals Toradora?
Met humor en romantiek enzo?
Is zelfs 50 euro waard voor de BluRay. Als ik die ooit vindquote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:10 schreef Quir het volgende:
Is Grave of the Fireflies 10 euro waard, Demon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |