Je kunt in de toekomst kijken?quote:
Dat wist ik alquote:
Veel plezierquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:32 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
![]()
Nu eerst naar werkwerkwerk, dan naar Eindhoven voor de studie, dan naar Muck en morgen hetzelfde rijtje in omgekeerde volgorde.
Dus tot woensdag, wellicht kom ik tussendoor even tvp'en ofzo, maar verder zal ik er bar weinig zijn
.
quote:
Het waren 25 fantastische seconden! Doei.quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:32 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
![]()
Nu eerst naar werkwerkwerk, dan naar Eindhoven voor de studie, dan naar Muck en morgen hetzelfde rijtje in omgekeerde volgorde.
Dus tot woensdag, wellicht kom ik tussendoor even tvp'en ofzo, maar verder zal ik er bar weinig zijn
.
De mijne ook. en ik had nog wel een extra grote mok gehaald... xD.quote:
Goed. Zon, warm, zee, strand, Barcelona, enzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Rustig hier..
Hoe was je vakantie trouwens OA?
Ik hoop deze week een nieuwe cv-ketel te krijgen, zodat ik überhaupt weer kan douchen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
Zo, stofzuigactie gedaan. nu nog dweilen. Maar mijn vrouw staat nog onder de douche, dus laten we dat maar niet doen
Nice. Jaloers.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:29 schreef OA het volgende:
Goed. Zon, warm, zee, strand, Barcelona, enzo
Over tig dagen ben je lekker gister thuisgekomenquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen. Over precies 7 dagen zit ik in Spanje rond deze tijd.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoop deze week een nieuwe cv-ketel te krijgen, zodat ik überhaupt weer kan douchen...
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Over tig dagen ben je lekker gister thuisgekomen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Over tig dagen ben je lekker gister thuisgekomen
ik zie alleen een lege regelquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:49 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |