Bagger antwoord.... Heeft niets met de gestelde vraag te makenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
De verdediging van Ajax loopt lekker zeker???
En PSV staat toch niets voor niets tweede en Ajax tiende....
Ik weet ook geen antwoord daaropquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bagger antwoord.... Heeft niets met de gestelde vraag te maken
de verdediging loopt lekker omdat ze nieuwe schoenen hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bagger antwoord.... Heeft niets met de gestelde vraag te maken
Ok, duidelijk. Bedankt voor de ophelderingquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
de verdediging loopt lekker omdat ze nieuwe schoenen hebben
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
de verdediging loopt lekker omdat ze nieuwe schoenen hebben
Slaap zacht!quote:
goedenavond mijnheer! Koffie?quote:
Ook lekkerquote:
Ja, maar ik kan dat nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel beter.
En zie ook mijn idee in je PM-box, lijkt me wel wat voor jou.
Heb het spel net gespeeld bij een maat van me, maar niet echt mijn spelquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:05 schreef DaMart het volgende:
Ik moet trouwens nog wel flink oefenen met Fifa 2009. Net even via de LAN gespeeld hier. Ik met Liverpool, vriend van me met Ierse club met 1 ster... verloor met 4-1.
LOL, no thanx, maar toch enorm bedankt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel 2 smileycartoons voor in je avatar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een foto zegt meer dan 1000 smileysquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:13 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
LOL, no thanx, maar toch enorm bedankt.
Mag ik die 1e dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:13 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
LOL, no thanx, maar toch enorm bedankt.
Ga je gangquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag ik die 1e dan?![]()
DaMart?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan 1000 smileys![]()
[ afbeelding ]
Dank jequote:
Dan wordt die oude UI van me ook weer eens gebruikt... al heb ik die maar heel kort gehad, daarna kwam de huidige seriequote:
Ik ga om 01:00 slapenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:57 schreef BrandX het volgende:
weltrusten al die slapen gaan, ik ga met een half uurtje ook![]()
![]()
![]()
Eensch.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
PV!Je ava
![]()
Klonk ook al een ander, ik herken jullie niet meer
hihihiHIHihIhIhIHIquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
PV!Je ava
![]()
Klonk ook al een ander, ik herken jullie niet meer
Hoezo zo lang in bed?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* KapiteinGasthof al 48 uur in bed ligt, nu slapen want morgen vroeg eruit
Truste allemaal!
Recordpoging jeweetsquote:
quote:
Het eerste wat ik zie op FOK vandaag...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |