Proest..quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:25 schreef OA het volgende:
[..]
Lijkt bijna wel verplicht...
[ afbeelding ]
I feel lovequote:Op zondag 12 oktober 2008 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donder jij even HARD een eind op wil je
quote:
quote:
ik hoop voor je niet al te langquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wat?
Ga je nou weer miepen?Weet je hoe lang ik hiermee ben bezig geweest?
.
Popcornquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kan mn pocornkarretje wel weer in de schuur zetten nu
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Popcorn. Doe mij maar een bakkie hoor!
Welke rechtzaak?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor 1 klant kan ik niet open blijven, en nu die rechtzaak niet doorgaat kan ik de aanloop wel vergeten
User 42184 VS User 219636 - UI Plagiaatquote:
Hahahaquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
User 42184 VS User 219636 - UI Plagiaat
[ afbeelding ]
Alexquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dude, speelt die Alex nog steeds bij Chelsea of?
Ik leg ook altijd wc-papier neer voordat ik een grote boodschap moet doen. Dit om het schoonmaken van de remsporen tegen te gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dan ga je na bijna 45 uur toch ff je bed uit om naar de wc te gaan, en dan blijkt het dat zodra je het bed uit gaat je toch dieper gaat nadenken over de verschillende aspecten van ons leven..
zoals zou ik de enige zijn die dwangmatig altijd negen velletjes wc-papier in de pot legt tegen remsporen..
negen is overdreen. 2 of 3 is genoeg.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dan ga je na bijna 45 uur toch ff je bed uit om naar de wc te gaan, en dan blijkt het dat zodra je het bed uit gaat je toch dieper gaat nadenken over de verschillende aspecten van ons leven..
zoals zou ik de enige zijn die dwangmatig altijd negen velletjes wc-papier in de pot legt tegen remsporen..
Hij is in ieder geval de enige die zoveel papier in het toilet dumptquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
negen is overdreen. 2 of 3 is genoeg.
Ja, das dezelfde dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:45 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Haha, niet die Alex.
De Alex die twee of drie jaar uitkwam voor PSV..
Daar staat ie onder contract en daar speelt ie af en toe een wedstrijdje meequote:Op zondag 12 oktober 2008 21:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dude, speelt die Alex nog steeds bij Chelsea of?
Dus niet eens een basisplaats?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar staat ie onder contract en daar speelt ie af en toe een wedstrijdje mee
Nee, Terry en Carvalho spelen over het algemeenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dus niet eens een basisplaats?
Sorry hoor...quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:48 schreef Klonk het volgende:
sukkel, kwoot die gek dan niet, blijf niet editten...
Kan hij dan niet lekker verhuurt worden ofzo waar hij wél een basisplaats verdiend?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, Terry en Carvalho spelen over het algemeen
Hij mag zo terug komen naar Eindhovenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:50 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Kan hij dan niet lekker verhuurt worden ofzo waar hij wél een basisplaats verdiend?
Tja, daar wilt hij toch niet meer voor uitkomen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij mag zo terug komen naar Eindhoven
Verklaar je nader....quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Tja, daar wilt hij toch niet meer voor uitkomen?
Chelsea wilde hem inderdaad terug hebben, maar ik zou niet weten waarom hij niet meer voor PSV zou willen spelenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:53 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Omdat hij zo nodig moest vertrekken terug naar zijn vaderclub?
Ik weet niet of PSV hem wel gaat gebruiken nu salcido lekker draait samen met die andere marcellis.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Chelsea wilde hem inderdaad terug hebben, maar ik zou niet weten waarom hij niet meer voor PSV zou willen spelen
Sinds wanneer draait Salcido lekker???quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:57 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik weet niet of PSV hem wel gaat gebruiken nu salcido lekker draait samen met die andere marcellis.
De verdediging van Ajax loopt lekker zeker???quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Sinds wanneer draait Salcido lekker???
Bagger antwoord.... Heeft niets met de gestelde vraag te makenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
De verdediging van Ajax loopt lekker zeker???
En PSV staat toch niets voor niets tweede en Ajax tiende....
Ik weet ook geen antwoord daaropquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bagger antwoord.... Heeft niets met de gestelde vraag te maken
de verdediging loopt lekker omdat ze nieuwe schoenen hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bagger antwoord.... Heeft niets met de gestelde vraag te maken
Ok, duidelijk. Bedankt voor de ophelderingquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
de verdediging loopt lekker omdat ze nieuwe schoenen hebben
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
de verdediging loopt lekker omdat ze nieuwe schoenen hebben
Slaap zacht!quote:
goedenavond mijnheer! Koffie?quote:
Ook lekkerquote:
Ja, maar ik kan dat nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel beter.
En zie ook mijn idee in je PM-box, lijkt me wel wat voor jou.
Heb het spel net gespeeld bij een maat van me, maar niet echt mijn spelquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:05 schreef DaMart het volgende:
Ik moet trouwens nog wel flink oefenen met Fifa 2009. Net even via de LAN gespeeld hier. Ik met Liverpool, vriend van me met Ierse club met 1 ster... verloor met 4-1.
LOL, no thanx, maar toch enorm bedankt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel 2 smileycartoons voor in je avatar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een foto zegt meer dan 1000 smileysquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:13 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
LOL, no thanx, maar toch enorm bedankt.
Mag ik die 1e dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:13 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
LOL, no thanx, maar toch enorm bedankt.
Ga je gangquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag ik die 1e dan?![]()
DaMart?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan 1000 smileys![]()
[ afbeelding ]
Dank jequote:
Dan wordt die oude UI van me ook weer eens gebruikt... al heb ik die maar heel kort gehad, daarna kwam de huidige seriequote:
Ik ga om 01:00 slapenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:57 schreef BrandX het volgende:
weltrusten al die slapen gaan, ik ga met een half uurtje ook![]()
![]()
![]()
Eensch.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
PV!Je ava
![]()
Klonk ook al een ander, ik herken jullie niet meer
hihihiHIHihIhIhIHIquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
PV!Je ava
![]()
Klonk ook al een ander, ik herken jullie niet meer
Hoezo zo lang in bed?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* KapiteinGasthof al 48 uur in bed ligt, nu slapen want morgen vroeg eruit
Truste allemaal!
Recordpoging jeweetsquote:
quote:
Het eerste wat ik zie op FOK vandaag...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |