hell yeahquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:10 schreef Klonk het volgende:
dat klinkt best ranzig als ik dat zo noem
graagquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Doet iemand hem ook even bij mij?.
Hak nonniequote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je hier trouwens nog iets aan?
[ afbeelding ]
Jij bent gewoon algemeen gebruik geworden onder mods.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:10 schreef Muck het volgende:
jongens...
Mucken is mijn ding ja! Anders had het wel DaMarten, BrandX'en of Klonken geheten
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent gewoon algemeen gebruik geworden onder mods.
Geen dank.quote:
Die heb ik al eens afgekocht met aardbeienquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:16 schreef MPG het volgende:
Stelletje Muckers.
Hebben jullie ook allemaal braaf de rechten betaald aan Muck voor jullie posts door slotje?
okee, dát klinkt pas viesquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent gewoon algemeen gebruik geworden onder mods.
Nee, dat blijft die ene met 316 posts van dndiek en mijquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:21 schreef MPG het volgende:
Wordt de vorige nou het nieuwe recordtopic voor muckers?
waarom niet, ook wel leuk, het topic met de meest gemuckte postsquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:21 schreef MPG het volgende:
ik ontken allesquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:21 schreef MPG het volgende:
maak er nou geen uitdaging vanquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat blijft die ene met 316 posts van dndiek en mij.
Owja, er was nog zo'n topic jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat blijft die ene met 316 posts van dndiek en mij.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
waarom niet, ook wel leuk, het topic met de meest gemuckte posts
Als je het maar laatquote:
Dat komt er nou van als je opzettelijk mucktquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef Klonk het volgende:
een van onze katten rent keihard de woonkamer op en neer met een balletje in de bek
Ik ben onschuldig. Het is mijn toetsenbord die van die vreselijke onbedwingbare neigingen heeftquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat komt er nou van als je opzettelijk muckt
Bij dezenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:21 schreef MPG het volgende:
Jaja. Dat zal wel weer.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig. Het is mijn toetsenbord die van die vreselijke onbedwingbare neigingen heeft
das waarquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heb ik al eens afgekocht met aardbeien.
en een gele broek is een rood t-shirtquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat komt er nou van als je opzettelijk muckt
is mijn algehele tofheid niet voldoende ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:33 schreef Muck het volgende:
[..]
das waar
en BrandX met een sjokiemelpadhoudertje
en klonk? hmm?
F1 johquote:
Doe mij ook zo'n katquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef Klonk het volgende:
een van onze katten rent keihard de woonkamer op en neer met een balletje in de bek
Bel een exorcistquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig. Het is mijn toetsenbord die van die vreselijke onbedwingbare neigingen heeft
Mits we die kunnen verifiëren onder het genot van een bak koffiequote:Op zondag 12 oktober 2008 19:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
is mijn algehele tofheid niet voldoende ?
vooruit dan maar weerquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
is mijn algehele tofheid niet voldoende ?
Op de rotonde van de boxhoverweg rechtsaf, volgende rotonde rechtdoor, derde links, eerste rechtsquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Mits we die kunnen verifiëren onder het genot van een bak koffie.
wat gaat er allemaal in?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:42 schreef BrandX het volgende:
Ben maar eens begonnen met het snijden van de ingredienten voor mijn salade
staat genoteerdquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
Op de rotonde van de boxhoverweg rechtsaf, volgende rotonde rechtdoor, derde links, eerste rechts
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:42 schreef Muck het volgende:
vrrm
vrrm
wieeeeeeeejjj
wiiiieeeeee
iee!!!!!!
beng
whoehoe
ieeeeeeee
ik bedoel de eerste links, eerste rechts kom je bij de bakkerquote:
tomaat, komkommer, rode ui, appel, rozijnen, pijnboompitten, feta, ei, croutons en kip fouméquote:
Oeh!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:42 schreef Muck het volgende:
vrrm
vrrm
wieeeeeeeejjj
wiiiieeeeee
iee!!!!!!
beng
whoehoe
ieeeeeeee
Was dat een stille hint dat we een vlaai mee moeten brengen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik bedoel de eerste links, eerste rechts kom je bij de bakker
ook goedquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik bedoel de eerste links, eerste rechts kom je bij de bakker
ik pasquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
tomaat, komkommer, rode ui, appel, rozijnen, pijnboompitten, feta, ei, croutons en kip foumé
je snapt hetquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh!
Is dat het geluid van een ferrari die in de kreukels wordt gereden?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:47 schreef BrandX het volgende:
Ik heb hier dus een kat die geobsedeerd is door komkommer. Hij vreet bjina mijn vingers er bij op
die is vanmorgen al gereden, Schumacher heeft gewonnenquote:
Ga fietsenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
die is vanmorgen al gereden, Schumacher heeft gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |