ik moet je gelijk gaan gevenquote:
Ja, 2 dus.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:14 schreef tong80 het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat één op de 10 homo is. Zitten dan ook nog eens bi-sexuelen tussen.
Dus eigenlijk speelt er elke interland één homo mee.
Heb het altijd gedacht van Overmars en van Bastenquote:
Beide bi denk ik. Zoals zoveel voetballers.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het altijd gedacht van Overmars en van Basten
Welke voetballers zijn echt homo denk je ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Beide bi denk ik. Zoals zoveel voetballers.
Ik denk niet dat er profvoetballers met een homoseksuele levensstijl zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke voetballers zijn echt homo denk je ?
Ik denk John de Wolf
Ja er was toch toendertijd zo'n verhaal over Overmars en Gordonquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Beide bi denk ik. Zoals zoveel voetballers.
3 --> scheids en 2 grensrechters...quote:
Ik heb alleen gelezen dat het rustig is verlopen. Maar ja, ik kom dan ook bijna nooit in Amsterdam. De laatste keer was om naar Carré te gaan...quote:Op maandag 29 december 2008 16:42 schreef Stroekie het volgende:
Heeft hier iemand nog wat meegekregen van Pink Xmass in Amsterdam met hun "roze" kerststal ?
Met dat laatste wacht ik wel tot woensdagquote:Op maandag 29 december 2008 17:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb alleen gelezen dat het rustig is verlopen. Maar ja, ik kom dan ook bijna nooit in Amsterdam. De laatste keer was om naar Carré te gaan...
O, voordat ik het vergeet: iedereen alvast de beste wensen voor 2009!
het is geen mode artikel of hype maar telkens een persoonlijke keuzequote:Op dinsdag 30 december 2008 13:22 schreef aychelle het volgende:
Op wat voor soorten mannen vallen jullie of jij? een beetje matcho, stoer, lief, verlegen, of een total jackass! Moet hij van hetzelfde ras zijn, sociaal gebied (werk/opleiding) gelijk zijn of maakt dat helemaal niet uit. Wat voor type mannen zijn op dit moment helemaal ''in''?
Ik moest toch wel een beetje gniffelenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:22 schreef aychelle het volgende:
Op wat voor soorten mannen vallen jullie of jij? een beetje matcho, stoer, lief, verlegen, of een total jackass! Moet hij van hetzelfde ras zijn, sociaal gebied (werk/opleiding) gelijk zijn of maakt dat helemaal niet uit. Wat voor type mannen zijn op dit moment helemaal ''in''?
oke, thankss!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is geen mode artikel of hype maar telkens een persoonlijke keuze
bovendien ben ik de uiterlijke fase al voorbij en zoek ik vooral iemand die mij tegengas kan geven en mij nog weet uit te dagen, dus moet hij niet overal prezies hetzelfde als ik over denken
geeft niet ...quote:
IKquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:22 schreef aychelle het volgende:
Wat voor type mannen zijn op dit moment helemaal ''in''?
In wie ben je dan?quote:
Hm, sterkte ermee dan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:36 schreef SCH het volgende:
SCHitterend jaar allemaal.
Veel beroerder dan 2008 kan niet voor mij dus, hoppa:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |