Ik draag heel gewoon 'mannelijke' kleding, en heb ook niet veel met types die zich wel meer 'vrouwelijk' kleden of gedragen. Maar net zoals bij hetero's is er heel veel diversiteit bij homo's. Zoveel hoofden, zoveel zinnen....quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:20 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja duidelijk.
Draag je als mannelijke homo graag vrouwen-kleding (nylon, hoge hakken, pruiken, jurkjes), is het een doel om je vrouwelijke te voelen als mannelijke homo. Of sla ik de plank dan volledig mis?
Ik vraag het omdat een familielid (ook homoseksueel) het er wel steeds over heeft. Over "een kast vol hoge hakken en handtasjes" bij wijze als grap. Maar dan vraag ik me af... Hij maakt ook altijd opmerkingen over de mooie vorm en hakken en kleding van de buurvrouw. Behalve dat vrouwen hem dus niet trekt, heeft hij daar dus wel oog voor, de vrouwelijkheid en de kleding, Dus daarom dat ik dit vraag.
die met muziek links van de trap, schommel had ik daar nog nooit gezienquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:28 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Kamer? Dat ding hangt tegenwoordig in de darkroom, onder een rode lamp.![]()
Kruidensauna is er trouwens niet...
O, da's de muzieksauna. Af en toe hangt er wel een geurtje, da's waar, maar 't is niet opgezet als kruidensauna.quote:
Ja die andere gebruiken ze voor opgieten en dan ruikt het er telkens naar sinaasappelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
O, da's de muzieksauna. Af en toe hangt er wel een geurtje, da's waar, maar 't is niet opgezet als kruidensauna.
Je bedoelt dat camouflage-gordijn? Nou, daar is op het moment ook niet veel te zien hoor. Dat wordt een spiegelruimte, maar nu liggen er alleen 2 matrasjes. Zoals ik al zei, de sling hebben ze verplaatst naar de darkroom/labyrinth.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die andere gebruiken ze voor opgieten en dan ruikt het er telkens naar sinaasappel
maar ik dacht dat die met muziek dus ook altijd olie aan het water kreeg toegevoegd
En ik ben boven nog nooit achter dat gordijn durven gaan kijken
Nee hoor, de sauna is tegenwoordig rookvrij, behalve het aparte rookhok. En daar heb ik geen stap binnen gezet, dus ik heb geen last van vieze peuken.quote:
Wil je wel geloven dat dat blauw is? Ik heb een enorme hekel aan de kleur roze....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Dag heren.
Ik heb geen vraag. Oh jawel, wat is jullie favoriete kleur
?
hebben ze daar een rookhok?????????????????quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee hoor, de sauna is tegenwoordig rookvrij, behalve het aparte rookhok. En daar heb ik geen stap binnen gezet, dus ik heb geen last van vieze peuken.
Blauwquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Dag heren.
Ik heb geen vraag. Oh jawel, wat is jullie favoriete kleur
?
*snel een plastic zak over zijn monitor trektquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Vies he. Nu bevuilt het ook nog eens je actieve topics. En het vorige deel ging hoeveel maanden ookalweer mee?
Een condoom met lube beschermd beterquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
*snel een plastic zak over zijn monitor trekt
Ik woon in Brabant, dus Vondelpark is veel te ver wegquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zeg, is het nou echt zo dat er in het Vondelpark na zonsondergang zoveel gehomood wordt?
Ik weet het niet. Vreemd is het wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zeg, is het nou echt zo dat er in het Vondelpark na zonsondergang zoveel gehomood wordt?
Volgens mij in ieder park van Nederland.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Toch niet op ons bedrijvenparkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij in ieder park van Nederland.
Daarvoor kan je beter naar Nieuwe Meer, is volgens mij een stuk lukratieverquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Toch niet op ons bedrijvenpark
Ik vroeg me dat af, omdat er de laatse tijd zoveel in het nieuws is geweest over het Vondelpark, ik denk dan kan je wel eens wat foto's maken heAltijd leuk om die kerels dan mee te chanteren. "Ik heb je met je broek op je enkels en vertel het aan je vrouw. Geef mij 250,- en alles komt goed."
Het Oosterpark bedoel je? Daar valt ook nog wat te chanteren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarvoor kan je beter naar Nieuwe Meer, is volgens mij een stuk lukratiever
Ze zouden inderdaad ook een normale boot moeten tonen, maar dat ze die ene SMboot ook laten zien vind ik wel begrijpelijk aangezien ze bij het nieuws de meest opzienbarende zaken laten zien. Ik vind het ook grappig om te zien hoe ridicuul ze nu weer zijn uitgedost, maar ik snap dat ze zo zijn gekleed vanwege die gaypride en dat ze in het dagelijks leven er hoogstwaarschijnlijk doodnormaal uitzien. Dat mensen dit aangrijpen om weer te gaan zeiken over homo's en hun "nichterige gedrag" is ronduit zielig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:53 schreef wonderer het volgende:
Ik vind wel dat de media best eens een normale boot in het nieuws mag brengen in plaats van die ene SM-boot. Maar zo hysterisch zijn Geer en Goor toch helemaal niet? Ze lachen alleen veel.
Dat vind ik dus bullshit. Die ouders zien toch ook wel dat hun zoon niet zo is?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:58 schreef Stroekie het volgende:
Probleem is inderdaad wel dat wanneer Jan in de provincie net alle moed verzameld heeft om thuis uit de kast te komen en pa en moe ergens diep in de provincie zien die beelden dat hun dan de schrik om het hart slaat
Jawel, maar dat gaat om het 'is'. Ze zijn wel bang dat 'ie alsnog zo wordt. Hadden mijn ouders namelijk ook. Die waren doodsbang dat ik op die nichten zou gaan lijken, en alle seksfeestjes af zou gaan en zo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat vind ik dus bullshit. Die ouders zien toch ook wel dat hun zoon niet zo is?
Nou, als je kind daar gelukkig van wordt, dan moet ie dat maar lekker worden, toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Jawel, maar dat gaat om het 'is'. Ze zijn wel bang dat 'ie alsnog zo wordt. Hadden mijn ouders namelijk ook. Die waren doodsbang dat ik op die nichten zou gaan lijken, en alle seksfeestjes af zou gaan en zo.
Jullie hebbn een vrije relatie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:12 schreef SCH het volgende:
Ik ben niet bezorgd, behalve als het stormt of onweert of hij veel later thuis is dan ik zou denken ofzo.
En natuurlijk hoop ik dat ie het leuk heeft en leuke vrouwen ontmoet. Nee tongetje, ik ben niet enorm jaloers aangelegd zoals u.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jullie hebbn een vrije relatie.
Maar stel hij wordt verliefd op een andere adonis.
Hoe reageer je dan ?
dat provinciaalse beeld nog hier en daar nog steeds voor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat vind ik dus bullshit. Die ouders zien toch ook wel dat hun zoon niet zo is?
Er zijn helaas geen harde cijfers van, mede omdat er nog altijd mensen zijn die er niet voor durven uit te komen. De schattingen liggen tussen de 5 en 10%.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:50 schreef Skeletor het volgende:
Hoeveel procent van de NL bevolking is homo? Is dat überhaupt ergens terug te vinden?
Ja en één op de tien kassa meisjes bij de Albert Heinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |