abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:12:22 #51
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_62395469
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 07:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Punt is dat het 60 jaar stil heeft gelegen. Er is misschien mondjes maat hier en daar wel weer wat oude ambachten. Die mensen zijn dus toen ook tot conclussie komen, de staat is fascistisch.

Feit blijft dat de plant ernstig gediscrimineerd wordt, terwijl het een wonderplant is.
Dus de konijnstroproducent is tot de conclusie gekomen dat de staat facistisch is?

Kom op zeg, er worden hier in het topic meerdere voorbeelden gegeven van hennepproducten die weer eens vakkundig door jou worden genegeerd. Heel leuk dat het zo'n goed en multi-toepasbaar plantje is maar ga hem dan maar ergens in Oost-Groningen verbouwen en breng het op de markt, maar stop met dat gejank hier
pi_62395646
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 07:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Punt is dat het 60 jaar stil heeft gelegen. Er is misschien mondjes maat hier en daar wel weer wat oude ambachten. Die mensen zijn dus toen ook tot conclussie komen, de staat is fascistisch.

Feit blijft dat de plant ernstig gediscrimineerd wordt, terwijl het een wonderplant is.
Wonderplant? Laat me raden, het is ook meteen een medicijn voor ADHD, en je kan er HIV mee genezen?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:22:18 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62396435
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:20 schreef sakeh het volgende:
Heb het document kunnen vinden.. Enjoy!

-- knip --

Leuk stuk .. hier staat ie overigens online

Over duidijk een conspiracy. Het is niets anders dan een politiekspelletje.

Maar waarom er niets met henneppapier gedaan (op grote schaal) zodat boskap eens tegen word gegaan. Ach ja ik denk vast veelste utopisch.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:34:56 #54
52357 Lambiekje
pi_62396692
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 08:31 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Wonderplant? Laat me raden, het is ook meteen een medicijn voor ADHD, en je kan er HIV mee genezen?
lees potverdikkie eens ...
papier, plastic, kleding, ontstresser.
Maar dat wordt op misdadig schaal onderdrukt door katoen,farma/petrofarma, hout industriën en tevens gepropageerd door de politiek.

dus ja ook voor ADHD.

Een nee hiv valt niet te genezen. Dat is een onmogelijkheid.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:41:20 #55
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_62396798
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:47 schreef Vedanta_veri het volgende:

[..]

Als ik zeg je moet naakt met een peer in je kont over een druk stadsplein kruipen, doe je dat dan ook?
Jij betaalt geen belasting?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_62397043
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar dat wordt op misdadig schaal onderdrukt door katoen,farma/petrofarma, hout industriën en tevens gepropageerd door de politiek.

dus ja ook voor ADHD.

Waarom lees jij niet? Hennep voor industriele toepassingen is niet verboden en ook nooit geweest en wordt ook al jarenlang gebruikt voor die producten die jij noemt.

Jouw ontwetendheid betekend niet dat er automatisch een complot achter zit, zeer vervelend als mensen zoals jij continue hetzelfde onzinnige verhaaltje blijven herhalen terwijl ze al meerdere malen op hun foute aanname zijn gewezen.

Dat hennep nu weer in opkomst is heeft een puur economische oorzaak.
pi_62397669
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dus ja ook voor ADHD.

Joh, lees je eigen links nou eens.. Waar dat stuk over gaat, is dat een groep artsen bij de regering aan het lobbyen is om gedegen onderzoek te mogen doen naar mogelijke medische toepassingen, oa als middel om kinderen/mensen met ADHD wat te kalmeren.. Verder is de teelt voor commercieel/industrieel gebruik gewoon toegestaan, en altijd al geweest ook..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:53:45 #58
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_62398455
k Heb ooit deze post gedaan in t LIF forum...

Hennep-olie tegen kanker en andere aandoeningen?

Hennepolie tegen kanker... De reden dat ze het niet toepassen is dat je
geen patent kan/mag hebben op een plant en het niet goed te synthetiseren
is...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 15 oktober 2008 @ 12:58:49 #59
52357 Lambiekje
pi_62401843
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:53 schreef B-FliP het volgende:
k Heb ooit deze post gedaan in t LIF forum...

Hennep-olie tegen kanker en andere aandoeningen?

Hennepolie tegen kanker... De reden dat ze het niet toepassen is dat je
geen patent kan/mag hebben op een plant en het niet goed te synthetiseren
is...
en daarmee dus weigeren een oplossing voor kanker te hanteren. 1 op 4 heeft het maar vanwege trieste patenten en copyrights moeten mensen lijden. Met dit soort zaken kan ik me zo kwaad maken.
Geeft dus mooi aan hoe fout de medische wereld is. Die zijn er dus geheel niet voor ons welzijn, ze zijn er om het welzijn te ondermijnen.

Dit valt gewoon onder het kopje Health Conspiracy / Codex Alimentarius.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:05:17 #60
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62402022
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en daarmee dus weigeren een oplossing voor kanker te hanteren. 1 op 4 heeft het maar vanwege trieste patenten en copyrights moeten mensen lijden. Met dit soort zaken kan ik me zo kwaad maken.
Geeft dus mooi aan hoe fout de medische wereld is. Die zijn er dus geheel niet voor ons welzijn, ze zijn er om het welzijn te ondermijnen.

Ik was laatst "The Genius Club" aan het kijken en daar kwamen ze tot de conclusie dat er al een medicijn tegen kanker ontwikkeld had kunnen worden (of in ieder geval met een investering van een paar miljard euro) maar dat dit zou betekenen dat niet alleen alle andere "kankermedicijnen" overbodig worden maar dat een hele bedrijfstak waar miljoenen mensen in werkzaam zijn zou verdwijnen. Klinkt behoorlijk geloofwaardig als je het mij vraagt...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 16:21:43 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_62408012
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je trekt weer eens foute conclusies door het negeren van bepaalde kennis. Ik snap dat het een lastig onderwerp is, maar probeer het eerst te snappen voordat je dergelijke beweringen doet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_62410205
Wat een claims zeg. Het is algemeen bekend (en aangetoond) dat cannabis zeer goed kan helpen tegen de effecten als gevolg van chemokuur (bijv misselijkheid, gebrek aan eetlust) en dat het ook bijwerkingen van veel andere aandoeningen kan verzachten of zelfs wegnemen (zoals bijwerkingen van sommige aidsmedicijnen, ziektes zoals staar en bepaalde spierziektes), maar een medicijn tegen kanker, dat is wel een aantal stappen te ver volgens mij.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:25:24 #63
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62411404
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:37 schreef Farenji het volgende:
Wat een claims zeg. Het is algemeen bekend (en aangetoond) dat cannabis zeer goed kan helpen tegen de effecten als gevolg van chemokuur (bijv misselijkheid, gebrek aan eetlust) en dat het ook bijwerkingen van veel andere aandoeningen kan verzachten of zelfs wegnemen (zoals bijwerkingen van sommige aidsmedicijnen, ziektes zoals staar en bepaalde spierziektes), maar een medicijn tegen kanker, dat is wel een aantal stappen te ver volgens mij.
Ik hoop niet dat je mijn laatste reactie verward met het verhaal van TS... dat zijn weer twee losse conspiracies
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_62411753
lambiekje.

open je ogen mijn vrind. je verwijt de massa dat wat jij zelf hebt : oogkleppen
Hinc lucem et pocula sacra
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:42:14 #65
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_62428398
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:37 schreef Farenji het volgende:
Dus die onderzoekers zijn volgens jou abuis? Heb je het CNN interview gezien?
Welk onderzoek doe jij dat je dat denkt? Ze zijn bezig het te synthetiseren, maar
het lukt niet vanwege de unieke eigenschap die het molecuul 'veranderlijk' maakt...
Tot die tijd zal het ipv een medicijn een drug blijven, onder druk van het FDA die
het zo van status zou kunnen laten veranderen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')