Dus de konijnstroproducent is tot de conclusie gekomen dat de staat facistisch is?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Punt is dat het 60 jaar stil heeft gelegen. Er is misschien mondjes maat hier en daar wel weer wat oude ambachten. Die mensen zijn dus toen ook tot conclussie komen, de staat is fascistisch.
Feit blijft dat de plant ernstig gediscrimineerd wordt, terwijl het een wonderplant is.
Wonderplant? Laat me raden, het is ook meteen een medicijn voor ADHD, en je kan er HIV mee genezen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Punt is dat het 60 jaar stil heeft gelegen. Er is misschien mondjes maat hier en daar wel weer wat oude ambachten. Die mensen zijn dus toen ook tot conclussie komen, de staat is fascistisch.
Feit blijft dat de plant ernstig gediscrimineerd wordt, terwijl het een wonderplant is.
Leuk stuk .. hier staat ie overigens onlinequote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:20 schreef sakeh het volgende:
Heb het document kunnen vinden.. Enjoy!
-- knip --
lees potverdikkie eens ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:31 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Wonderplant? Laat me raden, het is ook meteen een medicijn voor ADHD, en je kan er HIV mee genezen?
Jij betaalt geen belasting?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:47 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Als ik zeg je moet naakt met een peer in je kont over een druk stadsplein kruipen, doe je dat dan ook?
Waarom lees jij niet? Hennep voor industriele toepassingen is niet verboden en ook nooit geweest en wordt ook al jarenlang gebruikt voor die producten die jij noemt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lees potverdikkie eens ...
papier, plastic, kleding, ontstresser.
Maar dat wordt op misdadig schaal onderdrukt door katoen,farma/petrofarma, hout industriën en tevens gepropageerd door de politiek.
dus ja ook voor ADHD.
Een nee hiv valt niet te genezen. Dat is een onmogelijkheid.
Joh, lees je eigen links nou eens..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lees potverdikkie eens ...
papier, plastic, kleding, ontstresser.
Maar dat wordt op misdadig schaal onderdrukt door katoen,farma/petrofarma, hout industriën en tevens gepropageerd door de politiek.
dus ja ook voor ADHD.
Een nee hiv valt niet te genezen. Dat is een onmogelijkheid.
en daarmee dus weigeren een oplossing voor kanker te hanteren. 1 op 4 heeft het maar vanwege trieste patenten en copyrights moeten mensen lijden. Met dit soort zaken kan ik me zo kwaad maken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:53 schreef B-FliP het volgende:
k Heb ooit deze post gedaan in t LIF forum...
Hennep-olie tegen kanker en andere aandoeningen?
Hennepolie tegen kanker... De reden dat ze het niet toepassen is dat je
geen patent kan/mag hebben op een plant en het niet goed te synthetiseren
is...
Ik was laatst "The Genius Club" aan het kijken en daar kwamen ze tot de conclusie dat er al een medicijn tegen kanker ontwikkeld had kunnen worden (of in ieder geval met een investering van een paar miljard euro) maar dat dit zou betekenen dat niet alleen alle andere "kankermedicijnen" overbodig worden maar dat een hele bedrijfstak waar miljoenen mensen in werkzaam zijn zou verdwijnen. Klinkt behoorlijk geloofwaardig als je het mij vraagt...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en daarmee dus weigeren een oplossing voor kanker te hanteren. 1 op 4 heeft het maar vanwege trieste patenten en copyrights moeten mensen lijden. Met dit soort zaken kan ik me zo kwaad maken.
Geeft dus mooi aan hoe fout de medische wereld is. Die zijn er dus geheel niet voor ons welzijn, ze zijn er om het welzijn te ondermijnen.
Dit valt gewoon onder het kopje Health Conspiracy / Codex Alimentarius.
Je trekt weer eens foute conclusies door het negeren van bepaalde kennis. Ik snap dat het een lastig onderwerp is, maar probeer het eerst te snappen voordat je dergelijke beweringen doet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en daarmee dus weigeren een oplossing voor kanker te hanteren. 1 op 4 heeft het maar vanwege trieste patenten en copyrights moeten mensen lijden. Met dit soort zaken kan ik me zo kwaad maken.
Geeft dus mooi aan hoe fout de medische wereld is. Die zijn er dus geheel niet voor ons welzijn, ze zijn er om het welzijn te ondermijnen.
Dit valt gewoon onder het kopje Health Conspiracy / Codex Alimentarius.
Ik hoop niet dat je mijn laatste reactie verward met het verhaal van TS... dat zijn weer twee losse conspiraciesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:37 schreef Farenji het volgende:
Wat een claims zeg. Het is algemeen bekend (en aangetoond) dat cannabis zeer goed kan helpen tegen de effecten als gevolg van chemokuur (bijv misselijkheid, gebrek aan eetlust) en dat het ook bijwerkingen van veel andere aandoeningen kan verzachten of zelfs wegnemen (zoals bijwerkingen van sommige aidsmedicijnen, ziektes zoals staar en bepaalde spierziektes), maar een medicijn tegen kanker, dat is wel een aantal stappen te ver volgens mij.
Dus die onderzoekers zijn volgens jou abuis? Heb je het CNN interview gezien?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:37 schreef Farenji het volgende:
Wat een claims zeg. Het is algemeen bekend (en aangetoond) dat cannabis zeer goed kan helpen tegen de effecten als gevolg van chemokuur (bijv misselijkheid, gebrek aan eetlust) en dat het ook bijwerkingen van veel andere aandoeningen kan verzachten of zelfs wegnemen (zoals bijwerkingen van sommige aidsmedicijnen, ziektes zoals staar en bepaalde spierziektes), maar een medicijn tegen kanker, dat is wel een aantal stappen te ver volgens mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |