Vraag Kaasplankje even hoe hij met computers is....!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben anders een reuze zelfstandige vrouw hoor!
*proest!*
!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag Kaasplankje even hoe hij met computers is....!
En hoe zit het met je kennis van lekkende koelvloeistofdingessen in auto's enzo?quote:
Vraag ook eens of ie van stofzuigen houdt!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
En hoe zit het met je kennis van lekkende koelvloeistofdingessen in auto's enzo?
Kijk je of ie een geschikte kandidaat voor Merel is?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe zit het met je kennis van lekkende koelvloeistofdingessen in auto's enzo?
Valt het op?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kijk je of ie een geschikte kandidaat voor Merel is?
Ow gewoon regelmatig nieuwe er in mikkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar ik heb mijn heldere 10 minuten van vandaagquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Valt het op?
En ik was nog wel zó subtiel bezig!
En of 'ie lekker kan... nou ja... ook niet geheel onbelangrijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee maar ik heb mijn heldere 10 minuten van vandaag![]()
Vraag hem ook even of ie lekker kan koken
Is toch zo? Ik weet tenslotte hoe verslavend goede seks kan zijnquote:
Ja zeg, straks is ie geschikt en dan blijkt dat niet goed kan uhm .. dat dus. Dat wil je ook nietquote:
Waarom zeg je Het Woord niet gewoon? Neuken. Zo! Dat lucht opquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja zeg, straks is ie geschikt en dan blijkt dat niet goed kan uhm .. dat dus. Dat wil je ook niet
Ik zou niet eens weten hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen, al zou ik dat willenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:09 schreef Greys het volgende:
Op RTL5 komt om half acht een programma over mensen die 33000 calorieën per dag tot zich nemen. In de beschrijving van het programma: 'Je zou hierdoor snel dicht groeien en je gaat ook eerder dood'. Joh!
Omdat jij het ook niet zeiquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zeg je Het Woord niet gewoon? Neuken. Zo! Dat lucht op.
Hehehe ik doe ni aan Hyves want dat is stomquote:
Ik zeg ook gewoon "neuken", ik vind "vrijen" echtquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zeg je Het Woord niet gewoon? Neuken. Zo! Dat lucht op.
De liehiefde bedrijvenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zeg ook gewoon "neuken", ik vind "vrijen" echt![]()
maar zelfs merel is te oud voor kaas..quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg het dan ook voor Merel en die is haast tien jaar jonger dan ik
Omdat kaas op heel jong valt? Of omdat hij zelf zo jong is?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar zelfs merel is te oud voor kaas..
Dat klinkt te lief en te klef voor wat ik doequote:
er zijn mensen in de CUL-SC die dat weten!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En of 'ie lekker kan... nou ja... ook niet geheel onbelangrijk.
Mijn salade is op. Morgen boerenkool!
.
Ik heb weleens wat gehoord, jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
er zijn mensen in de CUL-SC die dat weten!
probeer het eens in het engels. Dat is nog stommer! "to make love" "to have sex" "to try to not get any babies"quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zeg ook gewoon "neuken", ik vind "vrijen" echt![]()
Toyboy!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het plankje zelf is niet meer zo jong, naar het schijnt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat kaas op heel jong valt? Of omdat hij zelf zo jong is?
Die zitten vast heen en weer te PM'en over wat ze écht van ons vinden!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:35 schreef Greys het volgende:
Als die man opnoemt wat hij allemaal eet krijg ik honger/trek
Waar zijn Viev en SHE nou de hele dag?
Daar kan ik eventueel het een en ander over vertellenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:04 schreef Viking84 het volgende:
En of 'ie lekker kan... nou ja... ook niet geheel onbelangrijk.
Zo ziet ie er ook niet uitquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het plankje zelf is niet meer zo jong, naar het schijnt.
Als je het maar lief en positief houdt dan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daar kan ik eventueel het een en ander over vertellen
4 jaar is niet zo veel voor kaas hoor!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
Oh en over die leeftijden... ik heb samengewoon met een jongen die 4 jaar jonger was dan ik.
Het duurde niet lang, overigens.
Daar was ik dus echt even bang voorquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Die zitten vast heen en weer te PM'en over wat ze écht van ons vinden!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Daar kan ik eventueel het een en ander over vertellen
Nou ok. Hij kan erg lekker.... kokenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
Als je het maar lief en positief houdt dan.
(Ik voel me net een moederkloek die over haar Slank-kroost waakt dat haar lief is)
Says who?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vindt Kaas het wel goed dat er zoveel info over hem naar buiten komt door anderen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
4 jaar is niet zo veel voor kaas hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |