De liehiefde bedrijvenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zeg ook gewoon "neuken", ik vind "vrijen" echt![]()
maar zelfs merel is te oud voor kaas..quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg het dan ook voor Merel en die is haast tien jaar jonger dan ik
Omdat kaas op heel jong valt? Of omdat hij zelf zo jong is?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar zelfs merel is te oud voor kaas..
Dat klinkt te lief en te klef voor wat ik doequote:
er zijn mensen in de CUL-SC die dat weten!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En of 'ie lekker kan... nou ja... ook niet geheel onbelangrijk.
Mijn salade is op. Morgen boerenkool!
.
Ik heb weleens wat gehoord, jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
er zijn mensen in de CUL-SC die dat weten!
probeer het eens in het engels. Dat is nog stommer! "to make love" "to have sex" "to try to not get any babies"quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zeg ook gewoon "neuken", ik vind "vrijen" echt![]()
Toyboy!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het plankje zelf is niet meer zo jong, naar het schijnt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat kaas op heel jong valt? Of omdat hij zelf zo jong is?
Die zitten vast heen en weer te PM'en over wat ze écht van ons vinden!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:35 schreef Greys het volgende:
Als die man opnoemt wat hij allemaal eet krijg ik honger/trek
Waar zijn Viev en SHE nou de hele dag?
Daar kan ik eventueel het een en ander over vertellenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:04 schreef Viking84 het volgende:
En of 'ie lekker kan... nou ja... ook niet geheel onbelangrijk.
Zo ziet ie er ook niet uitquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het plankje zelf is niet meer zo jong, naar het schijnt.
Als je het maar lief en positief houdt dan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daar kan ik eventueel het een en ander over vertellen
4 jaar is niet zo veel voor kaas hoor!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
Oh en over die leeftijden... ik heb samengewoon met een jongen die 4 jaar jonger was dan ik.
Het duurde niet lang, overigens.
Daar was ik dus echt even bang voorquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Die zitten vast heen en weer te PM'en over wat ze écht van ons vinden!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Daar kan ik eventueel het een en ander over vertellen
Nou ok. Hij kan erg lekker.... kokenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
Als je het maar lief en positief houdt dan.
(Ik voel me net een moederkloek die over haar Slank-kroost waakt dat haar lief is)
Says who?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vindt Kaas het wel goed dat er zoveel info over hem naar buiten komt door anderen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
4 jaar is niet zo veel voor kaas hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |