abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62351558
Saai dagje vandaag
pi_62351637
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:50 schreef ItaloDancer het volgende:
Saai dagje vandaag
Idd .
Kan het anti-PPT niet ff in actie komen?
pi_62351659
En dan is 't ook nog es de 13de vandaag... Doe die datum es eer aan!
pi_62351691
quote:
Mitsubishi UFJ rondt investering in Morgan Stanley af

(Dow Jones) - Mitsubishi UFJ Financial Group Inc (MUFG), de financiele tak van de Japanse Mitsubishi groep, heeft de in september aangekondigde investering van 9,0 miljard dollar in de Amerikaanse bank Morgan Stanley afgerond. Dat hebben de beide financiele partijen maandag bekendgemaakt.

MUFG krijgt in ruil voor de investering een belang van 21% in Morgan Stanley. De voorwaarden van de overeenkomst zijn wel herzien. MUFG heeft voor 7,8 miljard dollar aan converteerbare preferente aandelen gekocht, met een dividend van 10 procent en een conversieprijs van 25,25 dollar per aandeel.

Daarnaast heeft MUFG voor 1,2 miljard dollar aan niet-converteerbare preferente aandelen gekocht, die eveneens recht geven op een dividenduitkering van 10 procent.

Door de investering zal de Tier 1 kapitaalratio, het kernvermogen uitgedrukt als percentage van vreemd vermogen, van Morgan Stanley op pro forma basis meer dan 15,5 procent bedragen per 31 augustus 2008. De ratio ligt daarmee ver boven de richtlijn van de Federal Reserve van 6 procent.

Het aandeel van Morgan Stanley stond vorige week zwaar onder druk op speculatie dat MUFG af zou zien van de investering in de Amerikaanse bank.
Goed nieuws
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:55:32 #155
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_62351701
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan is 't ook nog es de 13de vandaag... Doe die datum es eer aan!
We hebben nog 2,5 uur
pi_62351717
Is er al een persbericht van Fortis?
pi_62351739
Het lijkt wel stabiel vandaag.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:03:19 #158
146230 Liewec
70's movies rule
pi_62351901
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:55 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Goed nieuws
Daar hoopte ik op
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_62352065
Volgens mij zien sommigen hier liever rode dan groene cijfers

Oke ik ben ook eerder gefascineerd door een week lang sterke dalingen dan een dagje in de plus maar toch Houd wel van extremen... dus hopelijk nu extreem in de plus komende dagen, is ook interessant en net wat beter voor de mens
pi_62352175
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:10 schreef Hertog_Martin het volgende:

Oke ik ben ook eerder gefascineerd door een week lang sterke dalingen dan een dagje in de plus maar toch Houd wel van extremen... dus hopelijk nu extreem in de plus komende dagen, is ook interessant en net wat beter voor de mens
Extremen zijn altijd leuk,

AEX Index Turbo Long 250,00 op dit moment 120,66% in de plus, op zich voor mij ook wel een leuke afwisseling, van vorige week vrijdag gestopt met short's .. en toen door gegaan met longs .. tadá. Afhankelijk hoe het sluit vanavond gooien er nog wat turbo's boven op.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_62352185
quote:

We gaan lekker, nu 7% voor de AEX!
pi_62352248
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:15 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

We gaan lekker, nu 7% voor de AEX!
Al bijna 126% in de winst
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_62352381
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Al bijna 126% in de winst
wow, heb je vrijdag iets leuks gekocht?
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:24:33 #164
146230 Liewec
70's movies rule
pi_62352391
quote:

Yep ik zie ook liever dieprode cijfers en iedereen in paniek, veel leuker om naar te kijken... maar vandaag niet, want ik doe mee aan het wallstreetspel van ItaloDancer
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_62352423
Heb nog nooit iets gedaan met die turbo`s. Is dat nou echt interessant en is het meer geschikt voor korte termijn?
pi_62352560
En de eerste plus op de borden:

Dow
8,514.59 +63.40 (0.75%)
pi_62352571
8,738.56
+287.37 (3.40%)

Gaat hard .
pi_62352614
Warren Buffett heeft ook 'lekker' verloren vorige week

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601103&sid=aUQNBuasx900&refer=us
pi_62352658
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef jpjedi het volgende:
Heb nog nooit iets gedaan met die turbo`s. Is dat nou echt interessant en is het meer geschikt voor korte termijn?
Het is puur gericht voor korte termijn. Ik doe het al een vrij lange poos, 25% aandelen 75% turbo, oftewel 25% lange termijn, 75% korte termijn.

Het is niet zonder risico, je kunt bijv. écht hard op je bek gaan. Als je puur richt op bijv. 1 aandeel. en daar long of short op in gaat.

Iets wat 'minder risky' is.. is een turbo nemen op een indice, de Aex bijv. of de Nasdaq. Het enige wat je doet is speculeren op een daling of een stijging. En ben je er écht zeker van dat hij gaat stijgen, kies een turbo met een hoge hefboom, twijfel je wat, kies een lagere. Turbo's is voor mij toch wel 'dé uitkomst.
pi_62352665

iemand vrijdag nog Morgan Stanley of GM gekocht?
pi_62352965
Dat snap ik nou niet...dan heb je verdomme wel ballen om GM te kopen?
pi_62353005
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het is puur gericht voor korte termijn. Ik doe het al een vrij lange poos, 25% aandelen 75% turbo, oftewel 25% lange termijn, 75% korte termijn.

Het is niet zonder risico, je kunt bijv. écht hard op je bek gaan. Als je puur richt op bijv. 1 aandeel. en daar long of short op in gaat.

Iets wat 'minder risky' is.. is een turbo nemen op een indice, de Aex bijv. of de Nasdaq. Het enige wat je doet is speculeren op een daling of een stijging. En ben je er écht zeker van dat hij gaat stijgen, kies een turbo met een hoge hefboom, twijfel je wat, kies een lagere. Turbo's is voor mij toch wel 'dé uitkomst.
Klinkt interessant zeg.. ik moet me nog eens verdiepen in dat hefboom principe. Dat is me nog erg vaag. Eigenlijk dus een soort van ratio gebaseerd op onderliggende waarde en andere factoren erbij zoals ik het begreep. Zal eens in een investopedia gaan loeren.
pi_62353018
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:44 schreef jpjedi het volgende:
Dat snap ik nou niet...dan heb je verdomme wel ballen om GM te kopen?
Ik begrijp 't ook niet. Alsof beleggers bang zijn om de trein naar boven te missen ofzo. Terwijl de problemen bij GM voorzover ik weet niet zijn opgelost.....
pi_62353243
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik begrijp 't ook niet. Alsof beleggers bang zijn om de trein naar boven te missen ofzo. Terwijl de problemen bij GM voorzover ik weet niet zijn opgelost.....
Volgens mij gaat dit puur om speculanten hoor? .. 99% van de wereld had door, dat de suckers rally zou komen maandag. En wat stijgt dan het hardst ? De aandelen die het hardst zijn afgestraft. Gooi daar nog eens een turbo over heen, en je zit lekker rond de 100 - 150% vandaag, op verscheidene aandelen of indices. Dan maak je op 1 dag veel verlies goed
pi_62353823
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:39 schreef SeLang het volgende:

Overigens sluit ik helemaal niet uit dat het complete banksysteem insolvabel blijkt en aan het eind van het jaar voor 100% is genationaliseerd
Zou dit geen betere oplossing zijn? :

- Wereldwijd alle structured products (althans, de 'vergiftigde') verplicht met 50% afwaarderen.
- Dit betekent voor veel banken een faillissement, rest kan weer met enig vertrouwen onderling zakendoen.
- Komende 5 jaar wordt verplicht jaarlijks nog 10% afgeschreven, zodat de products na 5 jaar boekhoudtechnisch waardeloos zijn. Banken hebben er dan belang bij de products zo snel mogelijk af te wikkelen/uit te pluizen. De goede delen kunnen ze gewoon tegen marktwaarde verkopen of op de balans zetten.

Ik vroeg me nog iets af - zat jij niet grotendeels in obligaties? Heb je dan ook iets bedacht om je in te dekken tegen het scenario van hyperinflatie, of geloof je daar niet zo in?
pi_62353943
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:52 schreef sitting_elfling het volgende:

Volgens mij gaat dit puur om speculanten hoor? .. 99% van de wereld had door, dat de suckers rally zou komen maandag. En wat stijgt dan het hardst ? De aandelen die het hardst zijn afgestraft. Gooi daar nog eens een turbo over heen, en je zit lekker rond de 100 - 150% vandaag, op verscheidene aandelen of indices. Dan maak je op 1 dag veel verlies goed
En jij wilt beweren dat je met die turbo's en shorts geen speculant zou zijn.
pi_62354104
Hoe lang denken jullie dat de goede dagen aanhouden? Ikzelf denk dat dit tot woensdag aanhoud, en dan de (nu overigens ook nog steeds van een paar) dalende bank en auto koersen weer de beurs naar beneden trekken.
Ich bin der Führer.
pi_62354723
DAX al +9%
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:50:26 #179
78918 SeLang
Black swans matter
pi_62354920
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:11 schreef dvr het volgende:
Ik vroeg me nog iets af - zat jij niet grotendeels in obligaties? Heb je dan ook iets bedacht om je in te dekken tegen het scenario van hyperinflatie, of geloof je daar niet zo in?
Ik heb alleen heel kortlopende NL staatsobligaties van maximaal 6 maand, die ik dus elke 6 maanden doorrol naar nieuwe van 6 maand. Daarmee ben ik nauwelijks gevoelig voor stijgende rente. Hyperinflatie is voorlopig niet aan de orde. We zien juist een enorme assetdeflatie, en dan is niets zo goed als cash of kortlopende staatsobligaties. (aandelen, huizen, commodities... alles is down).
Het is wel zo dat de yield voor lange maturities nu wat toeneemt (=obligaties lager), o.a. doordat de staat meer moet lenen voor al die reddingsplannen. Ik zou nu ook zeker niet in langlopende obligaties gaan.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 13 oktober 2008 @ 17:02:29 #180
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_62355215
+8,03%
'Nuff said
pi_62355384
+8,6%, kunnen we het record van 10% verbreken?
  maandag 13 oktober 2008 @ 17:14:30 #182
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_62355518
+8,87%...

we gaan ervoor
'Nuff said
pi_62355574
+9%
pi_62355850
Ik denk niet dat we het gaan redden het dagverloop is te rustig om er in de veiling nog een procent bij te knallen
pi_62356006
+9,8%
pi_62356025
Maar ING moet nog sluiten, het kan nog
pi_62356036
AEX +10,6% !
pi_62356051
quote:
AEX-index 285,27 10,55%
bel-20 2.324,80 9,48%
CAC 40 3.529,29 11,11%
EUR/USD 1,36 0,16%
FRANKF.-Xetra Dax 5.019,58 10,46%
LONDEN-FTSE 100 4.198,95 6,79%
Belachelijke stijgingen... We zullen morgen wel zien hoeveel ze werkelijk waard zijn (oftewel: eens kijken of 't weer hard naar beneden gaat ).
  maandag 13 oktober 2008 @ 17:38:13 #189
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_62356063
dat kan morgen alleen nog maar omlaag
pi_62356107
quote:
123 Teletekst ma 13 okt
830 mrd voor Duitse,Franse banken

` In Duitsland hebben bondskanselier
Merkel en de ministers van Financiën en
Economische Zaken een reddingsplan voor
de financiële sector opgesteld.Er komt
400 miljard euro in een speciaal fonds.
Daarnaast steekt de regering 70 miljard
direct in de financiële sector.

Het Duitse kabinet heeft vanmiddag zijn
goedkeuring aan het het plan gegeven.
De banken kunnen met het geld onder
meer slechte leningen van de hand
doen.Financiële instellingen worden
voortaan strenger gecontroleerd.

Gisteren besloten de regeringsleiders
van de eurolanden dat ze garant staan
voor leningen van banken onderling.
Mooie bedragen .
  maandag 13 oktober 2008 @ 17:46:45 #191
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_62356245
Nederland staat garant voor 200 mrd

De Nederlandse overheid staat voor een bedrag van 200 miljard euro garant voor leningen die banken onderling afsluiten. Premier Balkenende heeft dat bedrag op een persconferentie in Den Haag bekendgemaakt.

Het bedrag is de Nederlandse invulling van afspraken die gisteren in Europees verband in Parijs gemaakt zijn.

Mozes das best veel
pi_62356280
Nog zo'n mooi bedrag . En relatief groot vergeleken met Frankrijk en Duitsland.
  maandag 13 oktober 2008 @ 17:54:41 #193
78918 SeLang
Black swans matter
pi_62356432
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:46 schreef Tokamak het volgende:
Nederland staat garant voor 200 mrd

De Nederlandse overheid staat voor een bedrag van 200 miljard euro garant voor leningen die banken onderling afsluiten. Premier Balkenende heeft dat bedrag op een persconferentie in Den Haag bekendgemaakt.

Het bedrag is de Nederlandse invulling van afspraken die gisteren in Europees verband in Parijs gemaakt zijn.

Mozes das best veel
Het GDP van Nederland is 1/18 van dat van de USA.
Dus dit is vergelijkbaar met $4900 miljard in Amerikaanse termen.
Mijn reisverslagen
pi_62356521
En nu maar zien hoe snel die pot leeggeplukt wordt door banken die failliet hadden moeten gaan. Zijn de voorwaarden voor die garanties ook bekend gemaakt?
pi_62356621
Ik heb er toch nog een beetje een hard hoofd in. De tendens is nu blijkbaar om overal maar een hele grote smak geld tegenaan te gooien, maar het blijft naar mijn idee een beetje water naar de zee dragen... Volgens mij kan men beter gaan bedenken hoe men de oorzaak kan verhelpen dan dat men de gevolgen gaat bestrijden, tot die tijd is het volgens mij uitstel van executie.

Ook blijf ik het bizar vinden dat er nog steeds niemand ter verantwoording is geroepen, terwijl er toch ergens mensen verantwoordelijk zijn.

Het zou mij in ieder geval niet verbazen als we nog steeds maar naar het topje van de ijsberg kijken.
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_62356667
Ik vraag me af wat er nu nog mis kan gaan. Door de depositogaranties zijn bank-runs door spaarders niet meer te verwachten. Bankfaillissementen worden afgewend doordat overheden er aandelen in nemen in ruil voor kapitaal. Interbancair lenen wordt gestimuleerd door lage rente plus garanties.

Twee weken terug konden er nog acute rampen gebeuren - banken die omvallen, valutavluchten. Maar nu? Misschien een verzekeraar die omvalt, pensioenfondsen die in gebreke blijven? Als we alsnog een zachte landing krijgen komen we in zo'n doodsaai Japan-scenario terecht van jarenlange minimale rente en nauwelijks groei.
pi_62356840
Hahahaha, geweldig. De hoogste stijging ooit met stipt op 1 vandaag voor mij persoonlijk gericht op 1 turbo.

180,99% , en het laagste zat ong. tegen de 45% aan. Misschien moet ik maar met school stoppen whehe
Afhankelijk hoe amerika vanavond sluit, gooien we er meer tegen aan of wordt de verkoop knop ingedrukt!
pi_62356877
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:04 schreef Llotyhy het volgende:
Ik heb er toch nog een beetje een hard hoofd in. De tendens is nu blijkbaar om overal maar een hele grote smak geld tegenaan te gooien, maar het blijft naar mijn idee een beetje water naar de zee dragen... Volgens mij kan men beter gaan bedenken hoe men de oorzaak kan verhelpen dan dat men de gevolgen gaat bestrijden, tot die tijd is het volgens mij uitstel van executie.

Ook blijf ik het bizar vinden dat er nog steeds niemand ter verantwoording is geroepen, terwijl er toch ergens mensen verantwoordelijk zijn.

Het zou mij in ieder geval niet verbazen als we nog steeds maar naar het topje van de ijsberg kijken.
Indd.

Weet je wat ik nog het ergste van dit alles vind? dat het nu pas duidelijk is dat gemeentes in ons land lekker een paar miljoen bij een bank in ijsland hebben staan en daar geld mee verdienen. nouja, dat dachten ze.. nu is het gros verdampt.. en dat met ONS belastingsgeld.
Er moeten koppen rollen!
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:17:58 #199
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_62356902
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Extremen zijn altijd leuk,

AEX Index Turbo Long 250,00 op dit moment 120,66% in de plus, op zich voor mij ook wel een leuke afwisseling, van vorige week vrijdag gestopt met short's .. en toen door gegaan met longs .. tadá. Afhankelijk hoe het sluit vanavond gooien er nog wat turbo's boven op.
Hoe werkt zo'n turbo dan?

Hmm... 'k heb al iets gevonden: http://www.turbotraders.nl/web_uitleg.asp

en dit: http://www.turbotoernooi.nl/content/default.asp?id=werking

[ Bericht 9% gewijzigd door DemonRage op 13-10-2008 18:30:49 ]
pi_62357258
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:17 schreef DemonRage het volgende:
Hoe werkt zo'n turbo dan?

Hmm... 'k heb al iets gevonden: http://www.turbotraders.nl/web_uitleg.asp

en dit: http://www.turbotoernooi.nl/content/default.asp?id=werking
Staat allemaal op de site van de bedenker van turbo's:

http://www.abnamromarkets.nl/NL/Showpage.aspx?pageID=136
pi_62357424
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:33 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Staat allemaal op de site van de bedenker van turbo's:

http://www.abnamromarkets.nl/NL/Showpage.aspx?pageID=136
ABN amro is inderdaad de 'ontdekker' .. al zijn er genoeg andere banken die het nu ook aanbieden onder andere namen .. wat te denken van speeders?

Toch, ABN amro, bedankt.
pi_62357535
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:04 schreef Llotyhy het volgende:

Het is de kwaal met de kwaal bestrijden waar men nu mee bezig is. Dat zal een hele poos "goed gaan", maar er komt een moment dat je de problemen dubbel zo hard terug gaat krijgen natuurlijk. Ik vind het maar bizar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:55:27 #203
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_62357794
Wat als ze die 200 mrd ook echt nodig gaan hebben straks? Waar de fock moeten ze dat vandaan gaan halen en helpt de de reële economie niet nog eens extra in de soep?
pi_62357804
Belachelijke stijgingen vind je?
Het waren dan ook belachelijke dalingen.

De 9,3% daling van vrijdag wordt met deze 10,55 net goed gemaakt (want stijging is over een lagere AEX).
Nog een keer zo'n dag en dan terug naar normale AEX verloop.
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:37 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Belachelijke stijgingen... We zullen morgen wel zien hoeveel ze werkelijk waard zijn (oftewel: eens kijken of 't weer hard naar beneden gaat ).
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_62358289
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:17 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Indd.

Weet je wat ik nog het ergste van dit alles vind? dat het nu pas duidelijk is dat gemeentes in ons land lekker een paar miljoen bij een bank in ijsland hebben staan en daar geld mee verdienen. nouja, dat dachten ze.. nu is het gros verdampt.. en dat met ONS belastingsgeld.
Er moeten koppen rollen!
Ik was erg benieuwd geweest naar de reacties als ABN of ING was omgevallen zoals nu met Landsbanki is gebeurd. Dat was exact dezelfde situatie, maar dan met de 'betrouwbare partijen' waarvan 'men' acht dat daar het geld staat. Wat is het probleem? Die bank was kredietwaardig en betrouwbaar, maar heeft de pech gehad dat heel IJsland omviel. Nu die bank is gevallen, roept iedereen heel hard 'ons belastinggeld!' en 'er moeten koppen rollen!' Als die bank niet failliet was gegaan had iedereen geroepen 'geweldig dat de gemeente een bank vindt waar je de hoogste rente krijgt.' Echt belachelijke reacties. Telegraafniveautje, zeg maar.
pi_62358351
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:31 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het grote sterven van de babyboomers gaat binnenkort ook beginnen.
Kan de huizenmarkt weer naar beneden!
Die gaan niet sterven, die richten hun eigen privé bejaardenhuis met psychedelische softdrugs en importeren zelf zwarte slavinnen en dansen op de muziek van Jumping Jack Flash
pi_62358370
http://finance.google.com/finance?q=NYSE:MS

Morgan Stanley nu 74% omhoog .
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 oktober 2008 @ 19:32:16 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62358700
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik was erg benieuwd geweest naar de reacties als ABN of ING was omgevallen zoals nu met Landsbanki is gebeurd. Dat was exact dezelfde situatie, maar dan met de 'betrouwbare partijen' waarvan 'men' acht dat daar het geld staat. Wat is het probleem? Die bank was kredietwaardig en betrouwbaar, maar heeft de pech gehad dat heel IJsland omviel. Nu die bank is gevallen, roept iedereen heel hard 'ons belastinggeld!' en 'er moeten koppen rollen!' Als die bank niet failliet was gegaan had iedereen geroepen 'geweldig dat de gemeente een bank vindt waar je de hoogste rente krijgt.' Echt belachelijke reacties. Telegraafniveautje, zeg maar.
Och, wat doet gemeenschap geld uberhaupt op een commerciele rekening? Terug naar de nederlandsche bank of terug naar het volk.
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:10:40 #209
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_62361542
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://finance.google.com/finance?q=NYSE:MS

Morgan Stanley nu 74% omhoog .
Tegen de 87% zelfs.
pi_62361611
Dow bijna 8% hoger, ik denk toch dat er in het laatste halfuur wel wat winst genomen gaat worden. Moet haast wel.
pi_62361893
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:10 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Tegen de 87% zelfs.
Nu weer 84%

"Dames en heren, de trein gaat vertrekken. Vergeet niet in te stappen!"
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:26:45 #212
78918 SeLang
Black swans matter
pi_62362062
Wat een paniek vandaag !
Mijn reisverslagen
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:27:07 #213
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_62362070
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef dvr het volgende:
Ik vraag me af wat er nu nog mis kan gaan. Door de depositogaranties zijn bank-runs door spaarders niet meer te verwachten. Bankfaillissementen worden afgewend doordat overheden er aandelen in nemen in ruil voor kapitaal. Interbancair lenen wordt gestimuleerd door lage rente plus garanties.

Twee weken terug konden er nog acute rampen gebeuren - banken die omvallen, valutavluchten. Maar nu? Misschien een verzekeraar die omvalt, pensioenfondsen die in gebreke blijven? Als we alsnog een zachte landing krijgen komen we in zo'n doodsaai Japan-scenario terecht van jarenlange minimale rente en nauwelijks groei.
Het grote afschrijven van de bad assets, de oorzaak van deze ellende, is anders nog steeds niet begonnen? En hoeveel daar mee gemoeid is ook nog steeds niet zeker? Daar kunnen best nog banken in de US door omvallen. Pas dan zal blijken of de garanties voldoende en te dragen zijn lijkt me?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_62362133
Grootste stijging op Wall Street sinds 1987 volgens mij. Als ze het niet nog verpesten.
pi_62362350
Ben benieuwd naar de eerstkomende kwartaalresultaten van grote bedrijven en banken.......
pi_62362583
Groenste Dagen

Dow Jones Index
1. 15 maart 1933 +15,3%
2. 6 oktober 1931 +14,9%
3. 30 oktober 1929 +12,3%
4. 21 september 1932 +11,4%
5. 21 oktober 1987 +10,2%
6. 3 augustus 1932 +9,5%
7. 11 februari 1932 +9,5%
8. 14 november 1929 +9,4%
9. 18 december 1931 +9,4%
10. 13 februari 1932 +9,2%

Als we in de top 10 komen, weten we zeker dat we aan het begin staan van de Second Great Depression
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:43:07 #217
78918 SeLang
Black swans matter
pi_62362606
Kooplijstjes kunnen alweer worden opgeborgen.
De markt is nu al niet meer goedkoop.
Mijn reisverslagen
pi_62362665
Met deze stijging hebben we net één negatieve handelsdag gecompenseerd .

http://finance.google.com/finance?cid=983582
pi_62362893
WOW 9,6
10,1 op de SP
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:53:32 #221
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_62362928
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Groenste Dagen

Dow Jones Index
1. 15 maart 1933 +15,3%
2. 6 oktober 1931 +14,9%
3. 30 oktober 1929 +12,3%
4. 21 september 1932 +11,4%
5. 21 oktober 1987 +10,2%
6. 3 augustus 1932 +9,5%
7. 11 februari 1932 +9,5%
8. 14 november 1929 +9,4%
9. 18 december 1931 +9,4%
10. 13 februari 1932 +9,2%

Als we in de top 10 komen, weten we zeker dat we aan het begin staan van de Second Great Depression
Hoezo, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Zou wel lachten zijn als de Dow hoger dan 10,2% sluit
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_62362957
Nou, Morgan Stanley staat weer op 't niveau van donderdag

pi_62362976
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:53 schreef digitaLL het volgende:

[..]

Hoezo, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Zou wel lachten zijn als de Dow hoger dan 10,2% sluit
Het PPT is goed bezig om er nog een laatste slinger aan te geven .
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:55:56 #224
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_62363014
S&P 500 ENERGY INDEX 388.39 49.71 14.68%
Dat belooft wat voor mij morgen met mijn afgeleiden de renewables die ik gekocht heb
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_62363033
10 op de Dow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')