Vond deze quote wel een mooie om de nieuwe mee te beginnenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
Grissom ownt de keet
Goodbye Warrick, je was een toffe neger
Ga je gang en idd Grissomquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:43 schreef PeRi het volgende:
Grissom de held van de aflevering!
Gooi je de OP er nog in?.
Ze hebben onderweg wel wat trucjes uitgehaald met d'r leeftijd, dus hoe oud ze precies moet voorstellen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:02 schreef PeRi het volgende:
Matige Catherine, haar kind verdient minstens een paar klappen joh. Hoe oud is die nu, zeker nog lang geen eens 15 en dan nu al dit soort truukjes uithalen.
Dan is ze in elk geval gelijk d'r diploma weer kwijtquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:56 schreef PeRi het volgende:
Lady Heather.
Zou tof zijn als Grissom en zij iets krijgen, of iig seks hebben.
.
Is ook zo hoor, ik vond het ook een 'ik kan niet slapen mama, lees me nog een verhaaltje voor en hou mn handje vast'. Maar het zou toch leuk zijn als ze seks hebben. Zou gewoon weer eens wat anders zijn, zonder er al te veel aandacht aan te besteden verder. Zo van 'Grissom ís alive!'quote:Op vrijdag 7 november 2008 @ 23:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee. GSR all the way
Maar zoals ik net ook al had gepost op US forum, waar iedereen mega over de zeik is omdat Grissom LH vroeg te blijven. Vond ik het meer een "Ik kan niet slapen en wil niet alleen zijn kan je mss blijven om te praten"-stay dan een "Ik wil rebound sex, nu"-stay.
Waar ik meer over de zeik van was is dat de zaak niet opgelost is. Zelfs niet gehint naar een oplossing, al zou me niets verbazen dat die foute textmessage er iets mee te maken heeft. Ik ben nieuwsgierig en ik wil antwoord!!!
Kans lijkt me klein, ze willen tenslotte hoge kijkcijfers en Lady Heather uitnodigen garandeert dat je die nou net niét haalt. Ook deze aflevering was namelijk de slechtst bekeken aflevering van dit seizoen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:01 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat Lady Heather nog eens terugkomt in de aankomende 2 afleveringen.
Ohquote:Op zaterdag 22 november 2008 @ 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kans lijkt me klein, ze willen tenslotte hoge kijkcijfers en Lady Heather uitnodigen garandeert dat je die nou net niét haalt. Ook deze aflevering was namelijk de slechtst bekeken aflevering van dit seizoen.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:04 schreef PeRi het volgende:
Fucking boring aflevering weer.
Fishburnequote:Op vrijdag 12 december 2008 12:37 schreef Mr.Silencer het volgende:
Weer eens een hele goede aflevering.
Eindelijk is het karakter van Laurence Fishburne geïntroduceerd, plus de verhaallijn van de seriemoordenaars was een genot om naar te kijken.
Lutser. Zet http://www.pogdesign.co.uk/cat/index.php? eens in je favorieten, dan weet je precies wanneer je het vrijdags kan binnenhengelen.quote:
Kijk meestal op TV.com, maar bedankt voor de link.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lutser. Zet http://www.pogdesign.co.uk/cat/index.php? eens in je favorieten, dan weet je precies wanneer je het vrijdags kan binnenhengelen.
Oh en, nee. Volgende week
Ik kijk niet meer. No Gil, no CSI.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
En nu denk ik niet dat ik ooit nog kijk
Jank niet. Als de verhalen maar tof zijn en het goed gespeeld wordt is het nog steeds puikend. En Grissom zal heus nog wel gastoptredens verzorgen.quote:
No one can be told where Grissom is...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:11 schreef wolfrolf het volgende:Vaarwel Gil
![]()
Maar Fishburne is wel tof
[ afbeelding ]
Maar dan zonder woordenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Aaawwwww
*always a sucker for a happy end*
Mooie terugkoppeling ook naar de eerste ontmoeting in Cool Change.
Ze moet om half 11 in bed liggen....ik denk dat ze nog een aantal jaartjes door kan leren, voordat het storend wordtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef wolfrolf het volgende:
En leer Nederlands LittleEmily. Het is want en niet wand\
quote:
het was ook nog kinderlijk eenvoudigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:21 schreef kaassouffle het volgende:
Hodges was onder de indruk van de bom die fishburne had gemaakt?
Die had hij ook maar gewoon nagemaakt uit een boekje...![]()
Fishburn deed het goed, was ook weer een goede afleveringquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:08 schreef Jnk18 het volgende:
Vind het echt leuk met die Fishburn
Ook een leuke case met die nep agenten en die gast denkende dat die pistool niet echt was en boom headshot
je hoeft maar 1 keer te kijken.. als je 9x12 hebt gezien, heb je 9x12 ook gezienquote:Op zondag 1 februari 2009 12:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik moet 9x12 én 9x12 nog kijken, maar ik kan me er niet toe brengen. Mss vanmiddag
ja afgelopen week...quote:
ja ehm... dammitquote:Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef Kaat38 het volgende:
ik ben helemaal gek van dat muziekje wat ze steeds laten zien in de voorstukjes wanneer hij dood gaat.
Weet iemand van wie dat is?
Dat op RTL? Volgens mij is dat Coldplay, zou je niet kunnen vertellen welk nummer, mss ff google op een stukje lyric ofzo "those who are dead" etc.quote:
Suuuuuperblij mee! Coldplay rules!quote:Op maandag 9 maart 2009 19:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat op RTL? Volgens mij is dat Coldplay, zou je niet kunnen vertellen welk nummer, mss ff google op een stukje lyric ofzo "those who are dead" etc.
In Duitsland zetten ze tenminste klein onderin welke muziek ze gebruiken tijdens de commercials.
Edit: Het nummer heet schijnbaar '42'.
quote:CSI wordt verfilmd.
LONDEN - De makers van de televisieserie CSI komen met een filmversie. Dit bevestigt acteur en producer William Petersen, die Gil Grissom in de serie speelde.
Petersens personage heeft vorig jaar de serie verlaten, maar komt volgend jaar waarschijnlijk terug.
De acteur kan wel begrijpen dat de fans ongerust zijn. ''Normaal gesproken wacht men altijd met het maken van een film totdat een serie is afgelopen. Dit deden ze ook bij X-Files en Sex and the City.''
Petersen wil wel eerst een goed verhaal hebben voor de film en er niet alleen een produceren om geld aan te verdienen.
verkeerde topic menquote:
Mmmm ik geloof dat die eerste X-files film tussen 2 seizoenen in zat en niet toen de X-files afgelopen was. [/ nerd mode]quote:
Een tijdje terug was het nog Use Somebody van Kings of Leon. Weet niet of het die nu nog steeds is eigenlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:52 schreef T-Rigg het volgende:
Misschien is dit niet de plek, maar ik probeer het toch even.
Kent iemand de maandagavond promo van RTL4? Gaat geloof ik over CSI en Bones. Daar hoor je een ontzettend vet rock nummer en ik vroeg me af of iemand van de USA kijkers die de reclame kent weet van wie dat nummer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
dat zou ik iig niet doen, omdat iedere aflevering eigenlijk op zichzelf staat, en als je m 1 keer gezien hebt...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het interessant genoeg om een DVD box te kopen of zit er te weinig verhaal in?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:54 schreef PeRi het volgende:Ah, dan ga ik zeker kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:00 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat zou ik iig niet doen, omdat iedere aflevering eigenlijk op zichzelf staat, en als je m 1 keer gezien hebt...
natuurlijk zijn ero ok wel verhalen die doorlopen enzo, maar persoonlijk gaf ik mijn geld liever ergens anders aan uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Die moves van hem als hij met zn zaklampje zwaaitquote:Op zondag 27 september 2009 11:20 schreef PieterBas het volgende:
Hoeveel linkjes naar The Matrix willen ze nog bij Fishburne doen..
Moest het gewoon even zienquote:Op zondag 27 september 2009 19:59 schreef miss_dynastie het volgende:My ship is canon, my ship is canon
![]()
GSR
quote:Op maandag 28 september 2009 02:07 schreef AssyriskaFF het volgende:
Waarom is die blondine weg? Heb ik dat gemist in de serie?
quote:Lauren Lee Smith's tenure on "CSI" has turned out to be a relatively short one.
Smith, who joined the cast of the long-running CBS crime show last season, is now leaving after just one year. The new season will open with her character, Riley Adams, having departed the Las Vegas crime lab.
Executive producer Naren Shankar says the decision to let Smith and her character go was "an issue of how we were feeling the ensemble was working."
"When we brought in the character of Riley, it got lost in the shuffle a little bit because we had lost Warrick, we had lost Sara, and then in the middle of last season Grissom finally left," Shankar tells TV Guide. "I think, as a result, the character never quite found its footing in terms of the rest of the gang."
The lab won't be down a person for the entire season, though. Jorja Fox, last seen reuniting with Grissom (William Petersen) in the Central American jungle on Petersen's last episode as a regular, will reprise her role as Sara Sidle in five episodes this season. She'll make her first appearance in the season premiere.
dat vond ik idd ook al jaquote:Op maandag 28 september 2009 00:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Tis toch CSI geworden, mede dankzij:
[..]
Moest het gewoon even zien![]()
![]()
The little fangirl in me is sqeeeing her ass off
Verder goede aflevering...iig een stuk beter dan die crappy dingen die ze ons vorig seizoen hebben voorgeschoteld. Interactie tussen Nick en SaraEn dat met dat stilstaande beeld in het begin was wel een leuke teaser....was uiteindelijk een stuk minder spectaculair dan dat het leek, maar goed....Sara is terug
iddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja nu moet ik verplicht naar CSI Miami kijken
inderdaad om te kotsenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja nu moet ik verplicht naar CSI Miami kijken
die lijkschouwerbarbie ook altijd: Oh baby, what happened to you?quote:
*PROEST* Hahaha ja inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:37 schreef sbientje het volgende:
die lijkschouwerbarbie ook altijd: Oh baby, what happened to you?
ik ook hoor (en NY kijk ik toch nog, dus dat is weinig opoffering voor mijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:57 schreef Mr.Silencer het volgende:
Miami en NY heb ik lang geleden al opgegeven, maar als het klopt dat er een crossover verhaallijn aankomt dan maak ik voor deze keer wel een uitzondering.
ik vond het nogal gay, horatio en ray samenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Is Miami echt nodig om te kijken![]()
*zo'n hekel aan Horatio*
O en dat zeggen ze dan gewoon even niet.quote:Op maandag 16 november 2009 08:34 schreef Jill-RMC het volgende:
We hebben afgelopen week weer gewoon nieuwe afleveringen gehad. Eentje die verspreid was over de drie verschillende CSI's. Het verhaal begon zeg maar in Miami, liep door naar NY en eindigde in Las Vegas. Maar moet zeggen dat je de andere afleveringen niet per se gekeken hoeft te hebben om het verhaal te snappen.
ja hoe zat dat ook weer? iets met zijn vader??quote:Op zondag 24 januari 2010 22:04 schreef Estolan het volgende:
er is toch iets in zijn verleden gebeurd, waarbij er nog officieel geen uitslag van onderzoek was ( zover ik begreep )
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef PeRi het volgende:
Misschien is Ray wel Dr. Jekyll - CSI by day/night, Dr. Freak all other nights.
Ja ik heb het eigenlijk ook en vind het niet meer zo bijzonder. Laatste episode was daar ook weer een voorbeeld van. Beetje matig eigenlijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:14 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja hoe zat dat ook weer? iets met zijn vader??
ik vind csi ook echt achteruithollen. itt NY, dat eigenlijk steeds leuker wordt imo, gaat dit eigenlijk nergens meer over. Het is echt zo slapjes allemaal...
Justin Bieberquote:Op zondag 25 juli 2010 00:23 schreef sbientje het volgende:
hebben jullie het goede nieuws al gehoord?![]()
Justin Bieber heeft een rolletje in de eerste aflevering van het seizoen (geloof 23 september maar weet het niet zeker). Hiep hiep, hoera!!!
nee niet eens...quote:Op zondag 25 juli 2010 17:02 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Justin Bieber![]()
Hopelijk is hij het slachtoffer van een gruwelijke moord.
quote:
Justin Bieber heeft een gastrol bemachtigd in 'CSI: Crime Scene Investigation'. De 16-jarige tienerster speelt een probleemkind dat een afschuwelijke beslissing moet nemen over zijn enige broer.
Bieber is op 23 september in de Verenigde Staten op televisie te zien in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Het is onbekend hoeveel afleveringen de zanger in de serie van de partij zal zijn. De producent laat wel weten dat de verhaallijn van zijn karakter een emotioneel verloop heeft en later in het seizoen wordt afgerond.
Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat dit een rode draad in de serie zal zijn dit seizoen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef Mr.Silencer het volgende:
Deze seriemoordenaar bevalt me wel. Sqweegel, wat een geweldige freak met al die aparte bewegingen.
idd ja!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:40 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat dit een rode draad in de serie zal zijn dit seizoen.
haha idd dat eindequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef Mr.Silencer het volgende:
Deze seriemoordenaar bevalt me wel. Sqweegel, wat een geweldige freak met al die aparte bewegingen.
Inderdaad ja. Justin Bieber met zijn smerige glimlach aan t eind van die aflevering.quote:Op zaterdag 20 november 2010 04:16 schreef hydraulix het volgende:
Hebben we nu geen 3 verhaallijnen die 'onopgelost' zijn?
- De bommenlegger van episode 1
- Die flexibele seriemoordenaar
- De 'Erin Bronkovich'-zaak van verleden week (vond niet echt dat het duidelijk afgesloten werd)
Episode van deze week vond ik wel erg vermakelijk. Sloeg inderdaad nergens op maar die papegaai was wel lief
Die van vorige week was toch wel afgesloten?quote:Op zaterdag 20 november 2010 04:16 schreef hydraulix het volgende:
Hebben we nu geen 3 verhaallijnen die 'onopgelost' zijn?
- De bommenlegger van episode 1
- Die flexibele seriemoordenaar
- De 'Erin Bronkovich'-zaak van verleden week (vond niet echt dat het duidelijk afgesloten werd)
Episode van deze week vond ik wel erg vermakelijk. Sloeg inderdaad nergens op maar die papegaai was wel lief
Ja klopt zie het nu ook op eztv, vreemd.. eerst maar ff binnenhalenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:14 schreef Estolan het volgende:
Zie toch dat er een aflevering geweest is gister S11E10
Deze en afgelopen aflevering was ze nauwelijks in beeld en ik heb haar niet gemist, moet ik eerlijk zeggen. Haar karakter heeft een positieve verandering doorgemaakt, maar toch, ik ben er niet rouwig om.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:46 schreef Stuurloos het volgende:
Hoop dat ze de rode draadlijn weer snel oppakken met die dude in dat glibberpak.. Las trouwens op de CSI Wiki dat Catherine er mee kapt na aflevering 19 van dit seizoen
Nee, vind haar altijd zo tofquote:Op zondag 9 januari 2011 17:46 schreef Stuurloos het volgende:
Hoop dat ze de rode draadlijn weer snel oppakken met die dude in dat glibberpak.. Las trouwens op de CSI Wiki dat Catherine er mee kapt na aflevering 19 van dit seizoen
vond bieber eigenlijk wel okeequote:Op zondag 20 februari 2011 13:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
Heerlijk om dat kutkind in de serie dood te zie gaan. Dat die gast zou ontsnappen was zoooo duidelijk vantevoren te achterhalen.
Moest wel lachen toen Ray "free the mind" zei. Leek net een scene uit the Matrix waarin hij ook meespeeldequote:
ik vond het juist een hele slappe. En waar is die eh.. squeegel ofzo.. die hebben we ook nooit meer gezienquote:
Van wat ik lees op tv.com is het binnenkort weer een aantal afl. (20-22) over Nate Haskell.quote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik vond het juist een hele slappe. En waar is die eh.. squeegel ofzo.. die hebben we ook nooit meer gezien
oh ja, die was ook nog ontsnaptquote:Op zondag 3 april 2011 19:40 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Van wat ik lees op tv.com is het binnenkort weer een aantal afl. (20-22) over Nate Haskell.
Sjuust, dus of die kerel in glibberpak nog terug komt is maar net de vraag..quote:Op zondag 3 april 2011 19:42 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh ja, die was ook nog ontsnapt
edit - misschien wordt ie wel door squeegel te pakken genomen![]()
was het niet lady heather?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wie was dat lekkere wijf wat er in speelde. Die Therapeute ofzo. Woooooow. Echt nice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
idd ja! ik vind haskell nog wat creepier, een echte engerd. Die Millander vond ik altijd maar een beetje een rare. Overigens vond ik die eh.. minitature killer ook wel tof!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind Nate Haskel één van de betere bad guys in CSI van de afgelopen jaren. Beetje op par met Paul Millander. Je weet al die tijd al wie het is maar toch krijgen ze hem maar niet te pakken.
Oh ik vond het wel goed bedacht, heerlijke afleveringquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:14 schreef Stuurloos het volgende:
Geen Lady Heather dit keer maar een aflevering over Haskell, het was me af en toe een beetje wazig. Zeer benieuwd naar volgende week.
vond the new guy wel leuk op zich!quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:43 schreef Stuurloos het volgende:
En de eerste aflevering van seizoen 12 is weer geweest. Geen Grissom meer en geen Langston, maar een nieuwe, wazige kerel. Benieuwd wat die gaat brengen.
Ted Danson een wazige kerel noemen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:43 schreef Stuurloos het volgende:
En de eerste aflevering van seizoen 12 is weer geweest. Geen Grissom meer en geen Langston, maar een nieuwe, wazige kerel. Benieuwd wat die gaat brengen.
Ik vond het juist wel een ok Ep!quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:56 schreef AllesWatWas het volgende:
Matige cliffhanger voor naar het volgende seizoen. Vooral zielig voor Russell, maar wel over zichzelf afgeroepen; je voelde hem aankomen. En Nick
Na deze nieuwe castwisselingen zie ik het wel weer rooskleuriger inquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:05 schreef wolfrolf het volgende:
Een kijkcijferdieptepunt, verhuizen naar woensdag en een uur later.
CSI is doomed. Ik geef het nog 2 seizoenen max. Als jullie mazzel hebben.
+1quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:41 schreef June. het volgende:
Net de laatste aflevering gezien, ik vond hem juist wel goed! Sinds lange tijd weer benieuwd naar volgend seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Ik zat er 2 seizoenen naast.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:05 schreef wolfrolf het volgende:
Een kijkcijferdieptepunt, verhuizen naar woensdag en een uur later.
CSI is doomed. Ik geef het nog 2 seizoenen max. Als jullie mazzel hebben.
twitter:TheCancelBear twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 02:32:30No surprise RT @TVMoJoe: No reply from CBS, but two sources tell me CSI: will end its legendary run on CBS next season with a two-hour movie reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |