Vond deze quote wel een mooie om de nieuwe mee te beginnenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
Grissom ownt de keet
Goodbye Warrick, je was een toffe neger
Ga je gang en idd Grissomquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:43 schreef PeRi het volgende:
Grissom de held van de aflevering!
Gooi je de OP er nog in?.
Ze hebben onderweg wel wat trucjes uitgehaald met d'r leeftijd, dus hoe oud ze precies moet voorstellen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:02 schreef PeRi het volgende:
Matige Catherine, haar kind verdient minstens een paar klappen joh. Hoe oud is die nu, zeker nog lang geen eens 15 en dan nu al dit soort truukjes uithalen.
Dan is ze in elk geval gelijk d'r diploma weer kwijtquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:56 schreef PeRi het volgende:
Lady Heather.
Zou tof zijn als Grissom en zij iets krijgen, of iig seks hebben.
.
Is ook zo hoor, ik vond het ook een 'ik kan niet slapen mama, lees me nog een verhaaltje voor en hou mn handje vast'. Maar het zou toch leuk zijn als ze seks hebben. Zou gewoon weer eens wat anders zijn, zonder er al te veel aandacht aan te besteden verder. Zo van 'Grissom ís alive!'quote:Op vrijdag 7 november 2008 @ 23:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee. GSR all the way
Maar zoals ik net ook al had gepost op US forum, waar iedereen mega over de zeik is omdat Grissom LH vroeg te blijven. Vond ik het meer een "Ik kan niet slapen en wil niet alleen zijn kan je mss blijven om te praten"-stay dan een "Ik wil rebound sex, nu"-stay.
Waar ik meer over de zeik van was is dat de zaak niet opgelost is. Zelfs niet gehint naar een oplossing, al zou me niets verbazen dat die foute textmessage er iets mee te maken heeft. Ik ben nieuwsgierig en ik wil antwoord!!!
Kans lijkt me klein, ze willen tenslotte hoge kijkcijfers en Lady Heather uitnodigen garandeert dat je die nou net niét haalt. Ook deze aflevering was namelijk de slechtst bekeken aflevering van dit seizoen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:01 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat Lady Heather nog eens terugkomt in de aankomende 2 afleveringen.
Ohquote:Op zaterdag 22 november 2008 @ 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kans lijkt me klein, ze willen tenslotte hoge kijkcijfers en Lady Heather uitnodigen garandeert dat je die nou net niét haalt. Ook deze aflevering was namelijk de slechtst bekeken aflevering van dit seizoen.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:04 schreef PeRi het volgende:
Fucking boring aflevering weer.
Fishburnequote:Op vrijdag 12 december 2008 12:37 schreef Mr.Silencer het volgende:
Weer eens een hele goede aflevering.
Eindelijk is het karakter van Laurence Fishburne geïntroduceerd, plus de verhaallijn van de seriemoordenaars was een genot om naar te kijken.
Lutser. Zet http://www.pogdesign.co.uk/cat/index.php? eens in je favorieten, dan weet je precies wanneer je het vrijdags kan binnenhengelen.quote:
Kijk meestal op TV.com, maar bedankt voor de link.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lutser. Zet http://www.pogdesign.co.uk/cat/index.php? eens in je favorieten, dan weet je precies wanneer je het vrijdags kan binnenhengelen.
Oh en, nee. Volgende week
Ik kijk niet meer. No Gil, no CSI.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
En nu denk ik niet dat ik ooit nog kijk
Jank niet. Als de verhalen maar tof zijn en het goed gespeeld wordt is het nog steeds puikend. En Grissom zal heus nog wel gastoptredens verzorgen.quote:
No one can be told where Grissom is...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:11 schreef wolfrolf het volgende:Vaarwel Gil
![]()
Maar Fishburne is wel tof
[ afbeelding ]
Maar dan zonder woordenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Aaawwwww
*always a sucker for a happy end*
Mooie terugkoppeling ook naar de eerste ontmoeting in Cool Change.
Ze moet om half 11 in bed liggen....ik denk dat ze nog een aantal jaartjes door kan leren, voordat het storend wordtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef wolfrolf het volgende:
En leer Nederlands LittleEmily. Het is want en niet wand\
quote:
het was ook nog kinderlijk eenvoudigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:21 schreef kaassouffle het volgende:
Hodges was onder de indruk van de bom die fishburne had gemaakt?
Die had hij ook maar gewoon nagemaakt uit een boekje...![]()
Fishburn deed het goed, was ook weer een goede afleveringquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:08 schreef Jnk18 het volgende:
Vind het echt leuk met die Fishburn
Ook een leuke case met die nep agenten en die gast denkende dat die pistool niet echt was en boom headshot
je hoeft maar 1 keer te kijken.. als je 9x12 hebt gezien, heb je 9x12 ook gezienquote:Op zondag 1 februari 2009 12:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik moet 9x12 én 9x12 nog kijken, maar ik kan me er niet toe brengen. Mss vanmiddag
ja afgelopen week...quote:
ja ehm... dammitquote:Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef Kaat38 het volgende:
ik ben helemaal gek van dat muziekje wat ze steeds laten zien in de voorstukjes wanneer hij dood gaat.
Weet iemand van wie dat is?
Dat op RTL? Volgens mij is dat Coldplay, zou je niet kunnen vertellen welk nummer, mss ff google op een stukje lyric ofzo "those who are dead" etc.quote:
Suuuuuperblij mee! Coldplay rules!quote:Op maandag 9 maart 2009 19:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat op RTL? Volgens mij is dat Coldplay, zou je niet kunnen vertellen welk nummer, mss ff google op een stukje lyric ofzo "those who are dead" etc.
In Duitsland zetten ze tenminste klein onderin welke muziek ze gebruiken tijdens de commercials.
Edit: Het nummer heet schijnbaar '42'.
quote:CSI wordt verfilmd.
LONDEN - De makers van de televisieserie CSI komen met een filmversie. Dit bevestigt acteur en producer William Petersen, die Gil Grissom in de serie speelde.
Petersens personage heeft vorig jaar de serie verlaten, maar komt volgend jaar waarschijnlijk terug.
De acteur kan wel begrijpen dat de fans ongerust zijn. ''Normaal gesproken wacht men altijd met het maken van een film totdat een serie is afgelopen. Dit deden ze ook bij X-Files en Sex and the City.''
Petersen wil wel eerst een goed verhaal hebben voor de film en er niet alleen een produceren om geld aan te verdienen.
verkeerde topic menquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |