Niet, ik zie geen topicquote:
Accepteer je mijn excuses ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 08:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet, ik zie geen topicOf het je 'm niet in AMS maar SPT geplaatst
Ja dus, doosEn dan zit je zo lang op FOK!
Hahahaha, en je hebt nog wel tussendoor ook geslapenquote:Op zondag 12 oktober 2008 08:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Accepteer je mijn excuses ?
Het is laat cq vroeg
Don't get your hopes upquote:
Ik dacht in bed te kunnen kijken. Heb de eerste 20 minuten gezien en schrok een uur later wakker.quote:Op zondag 12 oktober 2008 08:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahahaha, en je hebt nog wel tussendoor ook geslapenMijn wekker stond om 5 uur
quote:Op zondag 12 oktober 2008 08:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht in bed te kunnen kijken. Heb de eerste 20 minuten gezien en schrok een uur later wakker.
Al gemeldquote:Op zondag 12 oktober 2008 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga niet gastmodden. Doe maar een TR-retje.
Er is al een ander topicquote:
Mijn TT: wat doe je?quote:Op zondag 12 oktober 2008 08:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Er is al een ander topic![]()
[F1] Grand Prix van Japan - Fuji Speedway # 2 was een minuutje eerderen 1 getalletje lager
Laat maar: tis nog vroeg en ik gin nog een paar uutjes slapen... Je hebt er #3 van gemaaktThnx
![]()
Ik zag die andere helemaal niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 08:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Er is al een ander topic![]()
[F1] Grand Prix van Japan - Fuji Speedway # 2 was een minuutje eerderen 1 getalletje lager
Laat maar: tis nog vroeg en ik gin nog een paar uutjes slapen... Je hebt er #3 van gemaaktThnx
![]()
Bronquote:Straf voor Bourdais, Massa nu zevende
Sebastien Bourdais heeft na afloop van de Grand Prix van Japan 25 seconden straf gekregen. De Fransman tikte Felipe Massa in de rondte, nadat hij de pits uitkwam. De straf betekent dat Massa nu niet één, maar twee punten inloopt op Lewis Hamilton.
De straf werpt Bourdais namelijk terug tot de tiende plaats. Mark Webber krijgt zo alsnog een punt en Sebastian Vettel schuift een plaatsje op. De titelstrijd wordt door de straf nog spannender, met slechts vijf punten verschil tussen Hamilton en Massa en nog twee races te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |